Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Na chodzącym siliniku nie chce wchodzić jedynka i dwójka, na wyłączonym bez problemu. Nie wiem czego to sprawa że tak się dzieje. Pomużcie !!!
Opublikowano

Być może coś ze sprzęgłem (ciągnie)

Jeśli było by to co napisałem to może za to odpowiadać wysprzęglnik lub pompa wysprzeglnika

 

Pozdrawiam

OO==ll==OO


www.bmwauto.pl

Opublikowano
To nawet na pewno problem ze sprzęgłem. I na 99% uszkodzenie któregoś z wymienionych przez Dextera elementów. Najpierw sprawdź, czy na dywaniku pod nogami kierowcy nie masz śladów płynu hamulcowego. Jak nie to popatrz dobrze w okolice kolumny kierowniczej - znajdziesz pompe sprzęgła - jeżeli jest wyciek to będzie tłusta. Jak tam wszystko jest ok to musisz wejść pod auto. Wysprzęglik jest zamontowany na boku skrzyni od strony kierowcy - charakterystyczny bo ma odpowietrznik jak zacisk hamulcowy. Jeżeli to też jest suche to będzie to wyciek do środka obudowy sprzęgła a więc tak czy inaczej jest źle :lol: Optymistyczny wariant jest taki, że masz dawno nie wymieniony płyn hamulcowy i stracił swoje właściwości albo niezbyt szczelny już mechanizm hydrauliczny sprzęgła wpuścił do środka nieco powietrza. Zobacz ile masz płynu hamulcowego w zbiorniczku... jeżeli przez długi czas nie sprawdzałeś a był gdzieś wyciek to wąż sprzęgła mógł zaciągnąć powietrze. I wtedy musisz odpowietrzyć... proste
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
a jak nie pomoze to co pisał Michał83 , to niestety: zestaw torx, nowy lub inny dobry docisk, kanał , dzien wolnego , imbus 6 , skrzynka piwa - i do dzieła. Niestety chyba musisz zrzucic skrzynie, brak 1 i 2 przerabiałem , padł mi docisk - aha - zorganizuj sobie kolege
  • 3 miesiące temu...
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam

mam podobny problem tylko,ze na zimno nie chce 2 wejsc. Czy to chodzi o to samo??

Pozdrawiam

U kolegi prawdopodobnie padł docisk, a u Ciebie jest zużyty synchronizator 2 biegu :mrgreen:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

  • 1 rok później...
Opublikowano
a ja mam z kolei taki problem: w korkach (a to w trojmiescie czeste wydarzenie) jezdzac: jeden, dwa, stop. jeden, stop. jeden, dwa stop.... po okolo 20 minutach takiej jazdy zaczynam miec problemy z wrzuceniem jakiegokolwiek biegu. sprzeglo tak jakby opadlo, i wcisniete do konca nie wysprzegla (jedzie jakby na polsprzegle). i co z tym fantem?
Opublikowano
Brzydal, u mnie też jest jak u ciebie. I na krutkich dystansach daje rade. uzywajć sprzęgła jeżeli naprawde musze:D. i na logike wydaje mi sie że to wysprzeglik. bo pompa sucha a z tego co patrzyłem to wyspżęglik z zewnątrz też. A gdyby to był docisk to chyba dało by sie to odczuć jakoś przy ruszaniu, w czsie jazdy! ? a ja nie czuje żeby cos było nie tak pod tym wzgladem. poprwcie mnie jeśli sie mylę.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.