Skocz do zawartości

Dziwne drgania silnika 530d


kuba530d

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszyskich problem pojawił sie niedawno, raz na jakis czas odczowalem jak by drgal motor na wolnych obrotach cos w tym stylu jak by spadl kabel wysokiego napiecia w benzyniaku ale przeciez to diesel. :lol: teraz to dzieje sie prawie non stop poszedlem za rada kolegi ktory pracuje w bmw i zmienilem filtr paliwa przeczyscilem kostki wtryskiwaczy (podobno czesty problem) i nic nie pomoglo czy to pada ktorys wtryskiwacz czy moze ktos juz mial taki problem help !!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w benzyniakach jest membranka od odpowietrzenia silnika która często odpowiada za takie zachowanie, może w dieslu jest coś podobnego?

Miałem ten problem kiedyś w 528i i został rozwiązany poprzez wymianę tej membranki. Przy zakupie 530d też taki problem się objawiał ale nie przejmowałem się zbytnio bo znałem temat z poprzednika, choć drgania same ustały i teraz jest spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam taki sam problem w 325 TDS, regulowałem kąt wtrysku i nic, niedlugo powymieniam filtry, ale czesto pojawialy sie posty od kolegów że wina moze tkwić w poduszce pod silnikiem...., w każdym razie za robote zabiore sie po nowym roku, wtedy dam znać co i jak, pozdrawiam !!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

W 3,0d prawdopodobnie wtrysk któryś....

kolego z 325TD.. prawdopodobnie pompa wtryskowa. Ja tak u siebie przynajmniej miałem.

A zjawisko te wśród mechaników nazywa się lejlandowaniem od silników lejlanda które tak "normalnie" pracowały .

Pozdrawiam/.

Tylko dla serii 7 www.7er.pl!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,juz poruszalem podobny problem na forum ale nikt mi nie byl w stanie pomoc,tylko ze u mnie sprawa jest troszke bardziej skomplikowana bo silnik zaczyna zle pracowac tak mniej wiecej jak temperatura silnika jest pomiedzy 0 a 90,jak jest zimny to jest ok jak jest goracy to wszystko jest ok tylko pomiedzy rzuca nim jak cholera a co najdziwniejsze jak zapale go po nocy i nie zgasze go do momentu osiagniecia 90 stopni to tez wszystko jest ok ale jak zgasze jeszcze nie dogrzany silnik i znowu zapale to wlasnie wtedy dzieje sie takie jaja,dodam tylko ze kilka dni temu wymienilem wszystkie mozliwe filtry i gosciu podpial mi kompa na ktorym wyszlo tylko ze nie dziala wiatrak od klimy,czy ktos ma jakies pomysly?
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kronos23 myslalem ze to swiece ale gosciu ktory robil mi przeglad mowi ze jezeli to by byly swiece to nie palil by tak dobrze po nocy,co o tym sadzisz?

pozdrawiam

tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kronos,bede Ci stary naprawde wdzieczny bo tu gdzie jestem to tylko serwis bmw mi wszyscy pokazuja a tam to biora taaaaka kase ze az mi sie nie chce gadac,a sam nie mam w polsce nikogo do kogo mógłbym sie zwrocic z tym problemem
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie nie patrzcie na to ze zle by odpalał. Ja wsłanie jeste po wyminie silnika w swojej Betti przez nasze super polskie paliwko :( Zatarła sie pomap tak ze sie zablokowała i zerwała łancuch rozrzadu, wszystko działo sie w trakcjie jazdy 120km/h co skutkowało pogietymi 7 zaworami, połamanymi 7 dzwogienkami i popychaczami, wiec wymieniłem silnik bo nie opylało sie tego robic z nowych czesci a używek to musiabym cała głowice kupic :( Podczas rozbierania silnika okazało sie ze tylko 2 swiece były sprawne, a silnik odpalał bez problemów na dotyk nawet przy ujemnych tem!!!! U mnie nazimnym silniku własnie falowały obroty i juz teraz wiem dlaczego choc stawiałem że to wtryskiwacz którys swiruje, a t oswiece poniewaz on dogrzewaja do 3-ech minut po odpaleniu w celu stabilizacji spalania ON. w mim przypadku jeden zbiornik paliwka niby On załatwił silnik Także koledzy z 3.0d uważajcie co lejecie. na tescie wyszło że to był opał najgorszej klasy c15 odbarwiony wapnem i kwasem siarkowym :( Normalnie tak sie wkurzyłem że głowa mała. Tymbardziej że dół silnika był idealny 180tys przebiegu, ani grama oleju nie spalił :(

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

taka lokalna stacja. Od tej pory postanowiłem sobie ze bede tankował tylko na orlenie i na bazie PKS mam 20km ale nie mam zamiaru drugi raz tego przechodzi, 2 tygodnie nerwów i kupa kasy!!!!!!

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ehh aż skóra cierpnie normalnie odbarwiane wapnem ehh szkoda słów, biały 2005 jak dobrze przeczytałem oddałeś paliwko do analizy ??, będziesz walczył o odszkodowanie ??

ps. ja w zime raz zatankowałem na takim małym CPN i rano już nie odpaliłem :(

pozdro Tomek

http://imagizer.imageshack.us/v2/150x100q90/834/uaec.jpg

Był Polonez, Golf III, E36, E46, .................

Jest E61i jest Git ..................................... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dokłądni odbarwia sie wapnem i pózniej dolewa kwasu żeby zlikwidowac odczyn zasadowy :( Mechanior ma taki bibułki które sie odpowiednio zabarwiaja :) Spróbuje cos wywalczyc narazie bez sadów zwykła rozmowa i pokaznie rachunku za silnik włascicielowi :)

NAPRAWA STEROWNIKÓW ABS BOSCH-a

Promocja dla klubowiczów 200zł :)



gg 2921736

602 888 262

LUBESLKIE okolice Łukowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie u mnie zaczyna drgac na gorącym silniku na zimnym mi sie jeszcze nie zdazylo, staram sie tankowac na statoil neste i shell ale po ostatnim tankowaniu na shellu w Warszawie na ul. Pileckiego pogorszylo sie i moj kolega mial podobne doswiadczenia po tankowaniu na tej stacji niby shell a jednak syf!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. wracam do tematu.

Marcin 1980. Mój mechanik wskazał mi świece żarowe jako powód twoich problemów. No nie wiem mówiłeś że sprawdzałeś. U mnie okazało się że mam walniętych 6 (słownie sześć)!!!!!!!!!!!!! świec.. wszystkie...:)

Koszt wymiany 390zł. Co do tego co powiedział Ci twój mechanik.. silniki te palą bardzo dobrze bez świec. (mój przykład)

Co do paliwa. Włąśnie ta usterka którą miałem tzn. silnik nie wkręcał się pow.3 tyś. była spowodowana paliwem. Jak stwierdził Witek (mój mechanik) paliwo "szumi" , i powoduje iż komputer głupieje bo ma paliwo bardzo napowietrzone. taka operacja kosztowałą mnie 900zł. Pompa zaczęłą podawać paliwo przy 2 atm. a powinna 4atm. i stąd taka praca silnika.

no cóż zdarza się tankując na podrzędnej stacji. Ja zatankowałem na shellu power diesel i takie cóś mi się stało. dod. że na wyświetlaczu pojawił się komunikat FUEL INJECTION SYSTEM. Sam już nie wiem gdzie tankować i chyba zacznę jeździć na czechy?!

Tylko dla serii 7 www.7er.pl!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,ok Kronos zatem biore sie do wymiany swiec zeby wykluczyc raz na zawsze tą ewentualnośc,jak nie pomoze to bede myslal dalej,dziekuje za informacje
tylko potwierdzam cos co ktos kiedys powiedzial a mianowicie:to auto naprawde zaraża!!!!!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no cóż zdarza się tankując na podrzędnej stacji. Ja zatankowałem na shellu power diesel i takie cóś mi się stało. dod. że na wyświetlaczu pojawił się komunikat FUEL INJECTION SYSTEM. Sam już nie wiem gdzie tankować i chyba zacznę jeździć na czechy?!

ja też nie byłem zadowlony z paliwa na shellu

tankuje na bp Puławska ultimate diesel ale ostatnio coś mi siarką smierdzi po odpaleniu

chyba wszędzie coś kombinują z tym paliwem

czy na to nie ma silnych?

Pozdrawiam Artur

aha jak wymienisz świece daj znać na forum

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wracając do tematu, czy objawy podobne jak opisane w tym temacie :

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=23744&highlight=

 

??

Jesli tak to, prawdopodobnie dwumasowe kolo zamachowe... mozna z tym jezdzic dopuki sie nie wściekniesz, tymbardziej ze nowy zestaw nie jest tanii. Jakis czas po tym jak napisalem swoj post w cytowanym temacie, spotkalem sie z podobnym problemem w octawi tdi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.