Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

wlasnie zalozylem w swojej buni filtr powietrza k&n

i zauwazylem ze po jego zamontowaniu na LPG nie pali poprostu gasnie.

 

wiem ze filtry k&n przepuszczaja wiecej powietrza i nie wiem czy to moze dlatego tak sie dzieje bo zachowuje sie tak jak dostawalo sie kiedys lewe powietrze.

 

na benzynie jezdzi super a nawet lepiej niz przed wymiana :D

ale na gazie lipa

 

czy w tej sprawie pomoze regulacja instalacji LPG

czy moze nie da sie jezdzic na LPG z takimi filtrami??

 

pomozcie :!: :!: :!:

Opublikowano
Na LPG stozek nie jest szczesliwym rozwiązaniem. Widziałem ze niektórzy mieli i jezdziło to na gazie jakos z tym ze wiekszosc narzeka. Zwróc uwage ze czesto nawet przy zwykłych filtrach powietrza wlot do puszki jest od przodu zaslepiony i zrobiony z boku , zeby powietrze nie dostawało sie za szybko. Mozliwe ,ze na BLOSie zamiast tradycyjnego miksera do LPG problem by nie wystepował.

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano

dodam ze mam wklad a nie storzek

i jak wloze szmate w otwor puszki to na gazie trzyma wtedy obroty ale na bezynie chodzi tak sobie

 

 

 

nie smiejcie sie ale nie wiem co to jest ten BLOS

Opublikowano

Twój wkład działa podobnie jak stozek stąd takie zachowania. Domyslam sie ze wczesniej wszystko było dobrze. Z tego co piszesz mysle ze wiekszosc gazowników przetestowała by u Ciebie jeden patent : Zaslepic ta rurke gumową , która wchodzi do filtra powietrza od strony przodu i wyciąc otwór w niej z boku ( srednica ok 2-3cm). Wiem ,że to wygląda jak dziechcenie ,ale tak rozwiązuje sie najprosciej problem przygasania silników na LPG.

Z tego ze nie masz wiadomosci o BLOSie to nikt sie nie powinien smiac. Ja sam kiedys cos tam słyszałem a dokładniej zainteresowałem sie tym tematem od niedawna.

Tu masz linki jesli jestes ciekaw co to :

http://www.fordclubpolska.org/porady.php?action=go&zakres=ogolne&type=25

http://www.czakram.pl/katalog1.php?name=blos

ciekawy temat z naszego forum :

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=22141&highlight=blos

Jazda BMW to podobnie jak jazda TIRem tylko zapas miejsca zostawiam po stronie zewnetrznej

http://img389.imageshack.us/img389/8589/obraz037editedeg8.jpg

Opublikowano
wlasnie tez to slyszalem o tym przeladowaniu powietrzem na gazie. jak kupowalem moje e30 tez mialo rurke wywalona, zostawiony dolot z komory powietrza ale na szczescie bez druciarstwa z boku. zalozylem rurke spowrotem i leci na gazie piekniutko....nie ma reguly, wszystko zalezy od instalacji gazowej mysle
Opublikowano

Po kazdej wymianie filtra powietrza nalezy wyregulowac instalacje LPG: Nawet w przypadku wymiany na nowy zwykly filtr, wiec i w Twoim wypadku nalezy koniecznie wyregulowac instalacje.

 

:roll:

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano

wlasnie wyregulowalem instalacje LPG i wszystko chula jak nalezy

ale i tak pewnie zostane przy PB

dzieki pozdro dla wszystkich

Opublikowano

Przegladalem na allegro oferty sprazedazy wkladow, jak i filtrow stozkowych k&n... do tanich one nie naleza.

 

Je sie czysci, czy wymienia na nowe? Jeśli sie czysci, to co jest do tego celu potrzebne? :worried:

Opublikowano

do czyszczenia filtrow jak i wkladow m.in. K&N sluza dwa preparaty

jaden do czyszczenia z calego syfu

a drugi do cos ala konserwacji

i po tym zabiegu wszystko wyglada jak nowe i jedziesz dalej :)

Opublikowano

czy ktos sprawdzał juz czy taka wkładka K& N cos realnie daje ( wyniki pomiarów na hamowni z wkładką i z normalnym filtrem) czy tez kazdy sie opiera bardziej na wrazeniach dzwiekowych i subiektywnych , bardzo nieprecyzyjnych odczuciach...

no i zostaje jeszcze poruszana na zagranicznych forach kwestia zwiekszonego przepuszczania syfu do silnika przez wkładki K&N..

sam sie zastanawiałem ostatnio nad taką wkładką ale przekonany nie jestem , wiec czekam na jakies konstruktywne wypowiedzi.

Opublikowano

Wiec tak. Czytalem kiedys artykul w motorze, o stozkach i wkladkach k&n.

 

Pomiary byly robione na hamowni, na samochodzie z tego co pamietam (a dawno to bylo :roll: ) palio weekend 1.4 i wyniki ksztaltowaly sie tak(w stosunku do starego zasyfionego filtra po przebiegu chyba 10000 km):

 

-Zwykly filtr dal 0,9 KM

-k&n 1,2 lub 2,2 KM

-stozek ok. 3 KM

 

Wiec pomimo tego ze ten motor to :mad2: ale wyniki byly na hamowni i mozna stwierdzic ze te filterki nie wiele daja procz dzwieku.

 

Najgorsza ta cena :(

Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
hmmm jesli zwykły filtr dał 0,9 przyrostu a wkładka 1,2 lub w drugim tescie 2,2 to mozna załozyc chyba ,ze wszystko zamyka sie w granicach błędu pomiarowego.
Opublikowano
nie nie, zle mnie zrozumiales 1,2 LUB 2,2.. Ale wg mnie szkoda zachodu to jakies 1,6% lub maksymalnie 2,9% mocy silnika tego palio... Wiec ja dalbym sobie spokoj.
Breast. Mouth. Waist.
Opublikowano
Czy jest jakaś różnica pomiędzy firmami - mam na myśli dla normalnych filtrów? Ceny są podobne, ale mam wrażenie że Filtron który założyłem działa gorzej niż stary który już był nieźle zasyfiony...
Opublikowano

ja uwazam ze ladniej brzmi a pozatym napewno poprawil sie moment obrotowy

 

to sa moje odczucia

Opublikowano

napewno sa ale jak ja uzywalem filtrona to za kazdym razem po wymianie bylo tak samo , a moze i nawet troszke lepiej bo wiadomo poprzedni byl juz zasyfiony

 

teraz mam wkladke K&N i jest napewno lepiej

zobaczymy co bedzie po "dluzszym" przebiegu

Opublikowano
Wiec tak. Czytalem kiedys artykul w motorze, o stozkach i wkladkach k&n.

 

Pomiary byly robione na hamowni, na samochodzie z tego co pamietam (a dawno to bylo :roll: ) palio weekend 1.4 i wyniki ksztaltowaly sie tak(w stosunku do starego zasyfionego filtra po przebiegu chyba 10000 km):

 

-Zwykly filtr dal 0,9 KM

-k&n 1,2 lub 2,2 KM

-stozek ok. 3 KM

 

Wiec pomimo tego ze ten motor to :mad2: ale wyniki byly na hamowni i mozna stwierdzic ze te filterki nie wiele daja procz dzwieku.

 

Najgorsza ta cena :(

 

podaj jeszcze typ i producenta hamownii na ktorej bylo to robione. bo takie wyniki mozna o dupe rozbic. poza tym cos takiego nic nie mowi, trzeba by porownac przebiegi wykresow momentu i mocy....poza tym 3 km to jest nic biorac pod uwage ze hamownia potrafi sie pomylic o 5 km i wiecej. mysle ze te filtry na dobra sprawe dzialaja tak jak tlumik koncowy remusa... "dodaja mocy"....optycznie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.