Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e32 v12

 

Podczas jazdy zwykle gdy dłużej jadę tą samą przedkością, powyżej 100 km/h ale zdarza się też wolniej oraz powyżej 2000 obr/min ale zdarza sie też przy niższych obrotrach.

 

W jednej chwili silnik słabnie (jadąc pod górę skrzynia od razu redukuje), zmienia się brzmienie jakby na zwykłą rzędówkę oraz wzrasta poziom hałasu.

 

Wystarczy że raz, dwa odejmę nogę z gazu a następnie znów dodam - silnik znów pracuje jak nowy.

 

Ktoś ma jakiś pomysł ?

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
u mnie to sie dzieje właśnie na beznynie - na gazie pracuje jak nowy

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

don może jedna z pomp paliwa nie wydala.

Kumpel miał tak samo i doktoryzowało się nad jego autem wielu mechaników w tym polecani na tym forum :mrgreen: i nic nie wymyślili. Wymienił pompy i auto jak nowe :D

Opublikowano

W takiej sytuacji nie ma zbyt wiele mozliwosci (tak mi sie przynajmniej wydaje i pod warunkiem sprawnego ukladu zaplonowego oraz dobrej kondycji silnika).

A mianowice uszkodzeniu moze ulec: pompa paliwa, regulator cisnienia paliwa lub zapchal sie filtr paliwa.

 

pompe paliwa latwo sprawdzic, wystarczy zobaczyc ile paliwa pompa przepompuje w ciagu 1 minutu. Nie wiem jakie wartosci powinny byc przy twoim silniku ale przy 2.5l ma pompowac okolo 6 litrow na minute.

Z tego co wiem to u ciebie sa 2 pompy wiec wartosci te powinny byc podobne.

Opublikowano
To ja ci powiem co to jest.... Nieszczęsne uszczelki kolektora ssącego..... Silnik łapie w tym momencie lewe powietrze i dlatego tak jest.
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
To ja ci powiem co to jest.... Nieszczęsne uszczelki kolektora ssącego..... Silnik łapie w tym momencie lewe powietrze i dlatego tak jest.

 

rano być moze .... a podczas ciągłej jazdy na ciepłym silniku. Wystarczy ze odejmę noge z gazu i za po chwili podownie wcisnę gaz - a auto już lepiej jedzie

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
To ja ci powiem co to jest.... Nieszczęsne uszczelki kolektora ssącego..... Silnik łapie w tym momencie lewe powietrze i dlatego tak jest.

 

rano być moze .... a podczas ciągłej jazdy na ciepłym silniku. Wystarczy ze odejmę noge z gazu i za po chwili podownie wcisnę gaz - a auto już lepiej jedzie

 

Miałem identyczne objawy do póki nie wymieniłem uszczelek, rano nim trzepało a w czasie długiej spokojnej jazdy potrafił załapać lewe powietrze ......

http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
hmmm, przeciez jak jade 130 km/h i mam oborty powyzej 2 tys to powietrza z przepustnicy idzie bardzo duzo. Zeby lewe powietrza zakłuciło prace silnika i wpłyneło na zubożenie mieszanki musiałby być dziura w kolektorze wielkosci palca

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
No mi po wymianie tych uszczelek problem minął.... Ale u ciebie bardzo mnie zastanawia fakt czemu na gazie nie masz podobnych objawów ? To by wskazywało jednak u układ paliwowy. Jak już dojdziesz na 100% co to moze być to daj znać na forum , bo bardzo ciekawy jestem...
http://img10.imageshack.us/img10/1065/1999767891m.jpghttp://img97.imageshack.us/img97/852/1999757859m.jpghttp://img94.imageshack.us/img94/7120/1999780608m.jpg
Opublikowano
Nieraz jak się zawieszją wtryskiwacze to wystarczy zastosować jakiś preparat do czyszczenia wtryskiwaczy. I jeszcze jedno, jak masz przekaźnik,który montują przy zakładaniu gazu,który odcina wtryskiwacze,on lubi często szfankować,albo emulator. Przerabiałem to u siebie, z takimi przypadkami także przyjeżdżały do nas do zakładu samochody.
Opublikowano
Wtryski są czyste na 100%. zrobilem z 500 km na STP "czyscielu" Przed chwilą rowniez rozmawialem z moim zaufanym gozownikiem ktory zeznaje ze nie sądzi aby emulator świrował - ale dla spokoju moge podjechać i wypiąc fizycznie na kilka dni

BMW E60 530d

Gdyby Bóg był za przednim napędem - wszyscy chodzilibyśmy na rękach ....

Opublikowano
Nieraz jak się zawieszją wtryskiwacze to wystarczy zastosować jakiś preparat do czyszczenia wtryskiwaczy. I jeszcze jedno, jak masz przekaźnik,który montują przy zakładaniu gazu,który odcina wtryskiwacze,on lubi często szfankować,albo emulator. Przerabiałem to u siebie, z takimi przypadkami także przyjeżdżały do nas do zakładu samochody.

 

To nie ma nic wspólnego z czystością wtryskiwaczy :naughty:

Osobiście nadzorowałem sprawdzanie i wymianę wtryskiwaczy przez mechanika i są na 100% OK :mrgreen:

  • 5 tygodni później...
Opublikowano
witam wsyzstkich, czytalem na forach angielskich ze podobne obiawy wystepuja przy uszkodzonym relay od ASC jesli taki posiadasz:) . Ja mam podobny problem przy swojej 735iA. przy predkosci miedzy 80 a 120 km/h mam bardzo krodkie przerwy pracy silnika. To jest zwiazane z tym ze ASC przy jakis tam ekstremalnych warunkach zaczyna odcianc doplyw paliwa. jak dodam gazu silnik wraca do normalnej pracy. na tym poscie gdzie radzili wymienic relay (pod tylna kanapa) ktory nie jest podobno dorgii, i powinno byc OK. Pozdrawiam Marcin

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.