Skocz do zawartości

Remont blacharski - pas tylny


<t>Jak zrobić tył w E30?</t>  

14 użytkowników zagłosowało

Nie masz uprawnień do głosowania w tej ankiecie lub wyświetlania jej wyników. Aby zagłosować w tej ankiecie, prosimy się zalogować lub zarejestrować.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czas na remont blacharski!

Ponieważ tył zaliczył (nie za mojej kadencji) małe bum... :duh:

wychodzi na pasie tylnym takie rude...

Mam nastepujący dylemat.

http://img96.imageshack.us/img96/7091/p1070069dv5.th.jpg

http://img96.imageshack.us/img96/2752/p1070070uk6.th.jpg

http://img222.imageshack.us/img222/8862/p1070071sy6.th.jpg

http://img221.imageshack.us/img221/5940/p1070072ed3.th.jpg

dodatkowo całość jest lekko wgięta na całej długości (jakieś 1 cm w maksymalnym miejscu)

Zajechałem do blacharza a on proponuje mi wymianę od razu całego pasa tylnego albo robienie tego co jest.

Co radzicie?

Opublikowano
Bez zastanawiania nie robiłbym jak polak czy turek który kupuje na handel... I zrobiłbym jak nalezy, nie wiem jak wyglada Twoja sytuacja finansowa, ale warto dołożyć... A przedewszystkim pojechałbym do gazownika i kupił inny wlew gazu i przełożył go w zderzak a najlepiej pod wlew paliwa (troche drożej) nikt nie bedzie wiedział ze masz gaz :) nie zeby sie tego wstydzic ale po co szpecic auto jakim wlewem ? :mrgreen: :mrgreen:
...nieważnie dokąd jedziesz,ważne ze bokiem...
Opublikowano
Jak wymieniać to tylko na orginała, bo podróbka niedość że często nie pasuje to zgnije w momencie. Tak wogóle to proponuje naprawe, ładne łatki wstawić a lakiernik wszystko wyprowadzi. No i dobra konserwacja od środka.

Bayerische Motoren Werke AG Munchen


http://img201.imageshack.us/img201/1251/333lr9.jpg

Opublikowano
Witam ja jestem z zawodu blacharzem wiec powiem ze autko z takim rocznikiem lepiej nie ruszac to znaczy nie wymieniac całego alementu bo wyjdzie połowa auta bajlepiej własnie wstawic reperturki (blaszki ) w zgniłe miejsca tylko ktos kto sie na tym dobrze zna czym mniej szpachlu tym lepiej a wgniecenia wyprostowac. Pozdrawiam
Opublikowano

Zależy mi aby mieć dobrze zrobione auto to znaczy,

nie wracać do tematu tego tyłu przez następne kilka sezonów.

 

Wracam do pomysłu robienia tego co jest.

 

Dzieki za rady.

Opublikowano
Moje zdanie: wymieniać i tylko wymieniać. Robisz dla siebie , a ile byś nie spawał i szpachlował to i tak zezzzzre. Nowy pas 200 + wymiana 100. Praktycznie żaden koszt , a jak zrobi blacharz dobrze bez spawów na ala zgrzewy to praktycznie masz orginał. Wiadomo przygotowanie do malowania , konserwacja to oddzielna sprawa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.