Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Hej.

Mam kolejny problem.

Od jakiegoś czasu zauważyłem, że delikatnie zacina się kierownica, a raczej maglownica lub jakiś inny element.

Już tłumaczę. Jadę autostradą, około 120km/h, wchodzę delikatnie w łuk i gdy chcę wyprostować kierownicę, to muszę użyć delikatnie siły, żeby wyprostować, tak jakby przełamać delikatną blokadę i już jest dobrze, ale po chwili kolejny łuk i znowu to samo. 

Kiedyś w E39 miałem mały luz i stuki, skasowałem to dokręcając śrubę na maglownicy, ale jak dokręciłem za mocno, to właśnie był podobny efekt. Pierwszy ruch kierownicy był z oporem. Na maglu w F15 nie widzę takiej śruby.

Co uważacie, magiel do wymiany? Gdzieś czytałem o adaptacji czy coś takiego. Słyszeliście o tym? Może ktoś miał taki problem?

Były: e30: 323i '83 // e34: 520i '95, 525i '91 // e46: 320d '99 320d '02 // e39: 525tds '96, 520d '02, 528i '98, 525d '00 // e60 520 M47 + wirus, 520d N47 // e83 N47

Pozdrawiam

Krzychu.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

f15 ma maglownicę drive belt, może śruba kulowa pracuje na sucho - można spróbować posmarować wewnątrz maglownicy z prawej strony - u siebie posmarowałem specjalnym smarem i nic się nie dzieje (przebieg prawie 300k), gdzieś słyszałem, że fabrycznie idzie tylko kilkanaście gramów smaru na całą maglownicę

Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Mnie nigdy to nie spotkało, ale znam parę przypadków gdzie winny był krzyżak łączący maglownicę z kolumną - może warto "rzucić" okiem, czy już go czas nie sponiewierał 😎.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.