Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzień dobry, czy opłaca się kupić np f10 z uszkodzoną panweką za około 20tys? i naprawić ją w celach zarobkowych. Jak to się ma do wału z tego co czytałem wał ni nadaje się do szlifu w żadnym przypadku. Czyli zostaje zakup nowego z aso za 10tys? Czy są jakieś inne wyjścia?

Opublikowano

A co z resztą auta? Jaki przebieg, Faktury na tuleje poduchy, niebita wycacana, oleje w dyfrach zmieniane, jaki rant na tarczy? Śmiem twierdzić że na panewce to to auto to przestało jeździć, bo na wyruchanej całej reszcie klamotów jeszcze mogło sie toczyć.

 

Jak byłem wymieniać rozrzad to tam mechanik mial fajna z francji z zatartym silnikiem i zrobil wszystko sam i chcial sprzedac za 40k. ale to mistrz w swoim fachu, od niego bym wziął. 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Auto od właściciela, czy od pośrednika?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Jak nie ma walu to nie ma bloku, jak nie ma bloku to nie ma korby, tloku, czasem glowicy, walkow, pokrywy itp. Taki remont to min 25tys dla smiertelnika bez wiedzy. Uszkodzone moze kupic warsztat, f10 w 2.0d z poczatku produkcji to juz bardzo tanie auto. 

Przepraszam, mowa o 3.0d, to bez 35tys nie ma co zaczynac. 

Edytowane przez kkx5
Pomylka 2.0 vs 3.0
  • Lubię to 1
Opublikowano

Myślę, że za tydzień będę mógł coś powiedzieć o tych kosztach 🙂 Na razie coś tak +/- wiem i w moim przypadku choć wał był ok (ale i tak poszedł do szlifu) to osobiście jeśli wyjdzie 35k to piętami w dolną cześć pleców ze szczęścia się uderzę 🙂 

Nie do pominięcia jest fakt iż dzięki uprzejmości i pewnej podpowiedzi  kkx5 wydam o 5kpln mniej 🙂 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

550d ciezko za 35tysi zrobic, zalezy jak mocno sie poddala. Mam tylko nadzieje ze nie dales bloku do osiowania, waly w n57 chodza bez problemu na - 0.25

Opublikowano

😞 Decyzja mechanika była jednak taka iż blok jest to obróbki (w sensie takim iż cylindry miały owal) Czy to jest osiowanie? Wał miał 0,5 "bicia" (ponoć dramatu nie ma) Nie wiem jaką obróbkę zlecił mechanik? 😞 

3xturbo (regeneracja) ok 11k - rozważam zakup 3 nowych ale nie była dostępna (aktualnie) była jedna z nich... więc decyzja była na regenerację a nie na 2 nowe + 1 regenerowana 

tłoki - ponoć potrzebne nadwymiarowe a te ponoć raczej rekomendowane w oryginale a nie zamieninnik wiec ok 10k 

 

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Oj.. To juz poskladane? Ma warsztat doswiadczenie z n57s? Widze tu pare problemow,.. 

1. Osiowanie to sprawdzenie osiowosci loza bloku. 

2. Wal bicie 0.05, 0.5 to zlom. 

3. Tuleji (owal na cylindrach) w tym silniku sie nie rozwierca pod wieksze tloki. Za cienka scianka. 

4. Dlaczego regeneracja 3 turbin? Ta duza nigdy nie siada plus regenerowane "siadaja" bardzo szybko. 

Opublikowano
13 godzin temu, kkx5 napisał(a):

Oj.. To juz poskladane? Ma warsztat doswiadczenie z n57s? Widze tu pare problemow,.. 

1. Osiowanie to sprawdzenie osiowosci loza bloku. 

2. Wal bicie 0.05, 0.5 to zlom. 

3. Tuleji (owal na cylindrach) w tym silniku sie nie rozwierca pod wieksze tloki. Za cienka scianka. 

4. Dlaczego regeneracja 3 turbin? Ta duza nigdy nie siada plus regenerowane "siadaja" bardzo szybko. 

Qrcze 😞 - nie pocieszasz... 🙂 

1) nie wiem jaki zakres prac jest dotyczących bloku .. - ale chyba "rozwiewają" pod większe tłoki (zaraz dzwonię do mechanika) 

2) żle napisałem z tym biciem (dopytam)  

4) Padła ta która ma "elektronikę" a ta druga mała też ponoć w słabej kondycji była - duża ponoć była zdrowa 

Czy mają doświadczenie? ... jakieś tam mają ale widzę iż może nie za wielkie ...

Ehh....

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.