Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

ześć,

Ciekawy przypadek

Po wymianie łącznika stabilizatora - prawa strona ( Mayle HD ) i dwóch gum, pojawiły sie miedzy 80 - 120km/h minimalnie drgania kierownicą czy wymieniane części maja wpływ na kierownice..?

Podczas hamowania nic nie bije, również poniżej / powyżej tych prędkości.

Dodam ze przed wymiana było wszystko git ...

PS. Tak wiem to temat rzeka w E61 , ale jezeli przed było git a po już nie to właśnie tam trzeba szukac.. jest taka możliwosc że zawias sie w jakimś stopniu usztywnił i przez cos innego idzie na kierownice...

Tak załozyłem pierscień centrujacy na felgi ..mam załozony S232 także na dystansie..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

80-120, kola, dystans, pierscienie. 

Opublikowano (edytowane)

Przed wymiana było wszystko git .. 

Koła robione testem drogowym - wedlug ich jest git

mam dystans + piescień plastikowy na dystansie centrujący.

styling 232 19cali

Mam wrażenie że ułożenie koła w innej pozycji bądź zmiana osadzenia dystansu zmienia sie nasilenie drgań .. 

Czy dystans ze zmienionym centrowaniem by w jakimś stopniu rozwiazał ? 

 

Edytowane przez Ptysiek1971
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Kola byly zdejmowane do wymiany wiec jesli nie masz "ciasno" kola piasta, ulozylo sie inaczej i masz wibracje. 

Opublikowano

to co mi zostało zrobic 😄 co polecisz zeby jakos cos wykluczyc ? Niemam drugich kół i nie mam mozlieosci załozenia bez dystansów kół bedą chaczyc o amortzaytor 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Odkrecic sroby kola i zobaczyc czy felga nie "lata" na piascie. Czesto w starych autach srodek felgi jest bardzo wybity i nie trzyma wymiaru a jeszcze jak masz plastikowe pierscienie to klops murowany. 

Opublikowano (edytowane)

jak odkrece sruby z koła to koło spada z dystansu.. dystans  - pierscień zostaje w feldze.

Edytowane przez Ptysiek1971
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
21 minut temu, Ptysiek1971 napisał(a):

jak odkrece sruby z koła to koło spada z dystansu.. dystans  - pierscień zostaje w feldze.

Jak spada? Kolo musi sie trzymac na piascie bez srob. 

Opublikowano
18 minut temu, Krzyś111685053072 napisał(a):

@Ptysiek1971 popuść te śruby tylko żeby felga nie była dociśnięta do tarczy/piasty i wtedy sprawdź czy nie ma luzu góra/dół. 

mam dystans wieec jak odkrece to dystans odejdzie również od piasty i zejdzie z koła jak bede ruszał góra doł - dzisaj czysciłem wszystko na lustro 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
27 minut temu, kkx5 napisał(a):

Jak spada? Kolo musi sie trzymac na piascie bez srob. 

Myślę że mamy to.

22 minuty temu, Ptysiek1971 napisał(a):

mam dystans wieec jak odkrece to dystans odejdzie również od piasty i zejdzie z koła jak bede ruszał góra doł - dzisaj czysciłem wszystko na lustro 

To dystans w rękę i sprawdzasz czy nie ma luzu na piaście i to samo czy nie ma luzu w feldze a myślę że raczej będzie.

  • Lubię to 1
Opublikowano

jak bedzie spadać dystans z piasty to kwestia dystansu , a jezeli dystan z pierscieniem bedzie miec luz to pierscien / dystans , tylko najdziwniejsze jest to ze przed wymiana bylo wszystko git

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wlasnie tu problem, pisal ze ma takie et ze nie moze zalozyc bez. 

Opublikowano

A może być że wcześniej dystanse lekko biły że lekki luz był na gumach i łączniki to rozchodziło się w te elementy teraz usztywnione i drgania na kierownicy ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.