Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano (edytowane)

procedura jest bardzo prosta 😛 odkrecasz korek spustowy od spodu, spuszczasz olej i wlewasz nowy olej korkiem wlewowym (dopki nie zacznie nim wyplywac), ktory jest na wierzchu po zdjeciu kola, obok poloski

nie ma filtra oleju wymiennego, dynamicznej wymiany zdaje sie nie zaleca, ale tez przydalby sie dostep do ISTA zeby zresetowac czujnik oleju bo moze sypnac i tak komunikatem seriwsowym pozniej podobno

ja jeszcze nie robilem wiec jak ktos chce sie pochwalic to chetnie sie dowiemy 🙂 

do układu powinno wejsc ~4,5l, ja osobiscie sklanialbym sie ku liqui moly 8100 albo motul multi dctf 

image.png.e3865ad85dcface1ff80d61da7d5311a.pngimage.png.1601cbdb1058b7ec5504620ebd63d864.png

Edytowane przez pawelo9
Opublikowano (edytowane)

No właśnie nie do końca, w procedurze jest, aby rozgrzać olej w skrzyni do temperatury 35-40C i w razie potrzeby uzupełnić/sprawdzić stan, właśnie dlatego poszukuję tej serwisówki, aby zrobić to jak należy..

Do układu nie wejdzie 4.5L bo tyle nie dasz rady spuść, +/- 3.5L

Olej do skrzyni musi spełniać parametry DCTF2

Edytowane przez F55
Opublikowano (edytowane)
4 godziny temu, F55 napisał(a):

Olej do skrzyni musi spełniać parametry DCTF2

no to motul i liqui spelniaja te normy zdaje sie? 

 

image.png.d557048fd7d667e7882682d501b53806.pngimage.thumb.png.81ce436aaf3dfada0812d127341c06f4.png

4 godziny temu, F55 napisał(a):

No właśnie nie do końca, w procedurze jest, aby rozgrzać olej w skrzyni do temperatury 35-40C i w razie potrzeby uzupełnić/sprawdzić stan, właśnie dlatego poszukuję tej serwisówki, aby zrobić to jak należy..

Do układu nie wejdzie 4.5L bo tyle nie dasz rady spuść, +/- 3.5L

tam byly widelki 20-40C bodajze, calkiem spore... w bimmerlinku mozesz sprawdzic temperature oleju w skrzyni, pamietaj ze ze wzrostem temperatury, olej zwieksza objetosc, wiec mozesz upuscic za duzo, chociaz nie mowimy to o jakichs istotnych warotsciach 😛 

4,5l bylo ze strony ravenola i liqui, ale faktycznie z tego co slyszlaem to +- 4litry upuscisz okolo, najlepiej zalatw sobie pojemnik z miarka i uzupelnij tyle co spusciles, bedziesz mial 100% pewnosc ze jeest dobrze  😛

Edytowane przez pawelo9
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, F55 napisał(a):

No właśnie nie do końca, w procedurze jest, aby rozgrzać olej w skrzyni do temperatury 35-40C i w razie potrzeby uzupełnić/sprawdzić stan, właśnie dlatego poszukuję tej serwisówki, aby zrobić to jak należy..

Do układu nie wejdzie 4.5L bo tyle nie dasz rady spuść, +/- 3.5L

Olej do skrzyni musi spełniać parametry DCTF2

Robilem wielokrotnie, wchodzi dokladnie 4.5L, nie ma nic w serwisowce o ponownym sprawdzaniu, zlewasz stary, wlewasz nowy, robisz reset gdy olej ma wiecej niz 40°, ponizej procedura jest zablokowana. 

Odnosnie komunikatu, tak, pojawia sie blad napedu po przebiegu +60tys

Opublikowano
23 godziny temu, kkx5 napisał(a):

Robilem wielokrotnie, wchodzi dokladnie 4.5L

a czym zalewales?

23 godziny temu, kkx5 napisał(a):

Robilem wielokrotnie, wchodzi dokladnie 4.5L, nie ma nic w serwisowce o ponownym sprawdzaniu, zlewasz stary, wlewasz nowy, robisz reset gdy olej ma wiecej niz 40°, ponizej procedura jest zablokowana. 

Odnosnie komunikatu, tak, pojawia sie blad napedu po przebiegu +60tys

ja slyszalem ze po 5 albo po 6 latach lub 90k mil czyli 112kkm~...

 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.