Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć. Mam problem z tylnymi szybami. Wygląda to tak że gdy naciska się włącznik opuszczania lub podnoszenia słychać cykanie ale szyby albo w ogóle nie reagują albo przesunie się tylko kawałek w dół lub w górę.

Czasem zdarza się tak że za pierwszym kopem szyba się opuści ale już nie chcę się podnieść. Słychać takie strzelanie/przeskakiwanie podczas pracy silniczków.

Czy w takiej sytuacji trzeba wymienić same silniczki czy całe te mechanizmy podnoszenia ??

Edytowane przez AndrzejWxx
Opublikowano

Silniczki rzadko padają. Najczęściej rozlatują się plastikowe elementy podnośnika. Potem linka potrafi spaść z kółka. Musisz rozebrać boczek ale najpewniej beidze konieczna wymiana.

Możesz szukać używki ładnej lub nowy sam mechanizm. Przesmaruj uszczelki smarem silikonowym przy okazji

Opublikowano

Silniki słychać że pracują a i czasem jak się coś dobrze ułoży to podnoszą opuszczają normalnie. Więc mechanizm. Będę.kupowal raczej używkę w dobrym stanie

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokładnie rok temu wymieniałem podnośnik szyby od strony kierowcy. Kupiłem najtańszy jaki był Polcar, coś około 100zł. Uchwyty mocowane na szybę były trochę inne niż oryginał i cos tam jeszcze się różniło, ale poskładałem bez problemu. Działa cały czas, bardzo lekko, szybciej niż wszystkie pozostałe, a jest używany dosyć często.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

W przeliftowych mechanizmach wyrywa się linka z mocowania szyny która jest przykręcona do szyby. Ja mam model z 12.98r i mam wewnątrz drzwi mocowania na wersję przedliftowe i poliftowe. Kupiłem mechanizmy poliftowe, ważne żeby były w komplecie te blaszki które zaciskają się na szybie bo są inne, oraz wkręty mocujące silnik wewnątrz drzwi. Przy zmianie z przed na polifta trzeba też zamienić bieguny zasilania, najwygodniej na przepuście między drzwiami a karoserią.

Edytowane przez szumrak
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
Opublikowano

Też mam przed lifta ale z 2000 roku. Warto wiedzieć że można oba rodzaje mechanizmów dać.

Dzięki za opinie o tym Polcarze bo też go brałem pod uwagę, ale trochę mnie opinię na allegro zraziły.

Opublikowano

Koniecznie przesmaruj prowadnice szyby. Z mojego doświadczenia to przez sypie się mechanizm. Nie smarowana uszczelka stawia bardzo duży opór.

 

Co do polcaru to loteria, do nich dostarczają różne firmy i często te części są marnej jakości ale pojedyncze zdarzaja się w porządku

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.