Skocz do zawartości

AndrzejWxx

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 2.0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AndrzejWxx

  1. Tak właśnie myślałem. Zamówiony jutro będę robił 😉 Teraz już chyba znam przyczynę lekkiego falowania na wolnych obrotach które kilka dni temu mi się pojawiło.
  2. Z ciekawości u mnie patrzyłem. Przy obecnej pogodzie i ogrzewaniu w mieście i na trasie dochodzi max 97 stopni i spada do około 94 i tak w kółko. Visco i wentylator nie odpala się
  3. Witajcie Panowie. Silnik 2.0 150wołów podwójny vanos. Zauważyłem że cieknie z tego elementu na zdjęciu, jest to jakby przymocowane do vanosa. Co to jest za element ?? Stawiam że to jakiś wężyk olejowy Vanosa . Jeśli to faktycznie wężyk posiada ktoś może nr części ?
  4. Przyszedł dzień wymiany ;). Na skrzyni pod syfem znalazła się jednak naklejka MTF-LT. Jednak kupiłem już Mobila ATF 220. Taki też został wlany. Różnice czuć trochę jak jest zimno lżej drążek chodzi, biegi wchodzą tak samo. Teraz tylko mam nadzieję że się skrzynia nie rozsypie 😄
  5. Dobra to widzę że tylko butelczyna się zmieniła. Będę się bral za zmianę w niedługim czasie i dam znać jak efekt.
  6. Mam pytanko, bo mam okazję kupić ten olej za 60zl od kolegi który kupił go do swojej BMW ale nie zdążył wymienić bo żona mu skasowała auto czy to jest odpowiednik tego Mobila ATF 220?
  7. To chyba spróbuję jak zmienię to dam znać jak efekt. Auta nie upalam więc powinno być ok
  8. Jak jest zimna skrzynia to trochę hacza biegi dlatego chciałbym zmienić ten olej. Więc wlać ATF II??
  9. Cześć panowie. Jakiś czas temu wymieniono mi olej w skrzyni niestety na 75W90. Chciałbym zalać poprawny, lecz nie mam na skrzyni tej naklejki określającej olej. Jak określić jaki olej powinien trafić do mojej skrzyni ? Auto to E39 2.0 150km rocznik 2000 ( przedlift) manuał 5 biegow Czy może zostawić olej tak jak jest i nie zawracać sobie głowy? Mocno szkodliwy ten olej dla tej skrzyni ?
  10. Da sie w jakiś sposób sprawdzić czy tuleje dyfra i wózka wymagają wymiany czy trzeba najpierw zdemontować ?
  11. Witaj w moim świecie. Też walczę z tym. Możesz prześledzić mój temat, sprawa dalej nie rozwiązana https://www.bmw-klub.pl/forum/topic/217449-drganie-kierownicy-i-auta-od-100kmh/page/2/#comment-2368108
  12. Cześć Panowie chciałbym sie w końcu wyzbyć tego problemu. Otóż gdy dodaje gazu lub puszczam auto szarpie. Są to takie dość mocne szarpnięcia, mocniejsze im dynamczniej wciśnie się gaz lub go puści. Przy małych prędkościach jadąc np. w korku potrafi robić lekkiego kangura. Od czego zacząć diagnostykę ? Sprzęgło mam wymienione. Dwumasy nie ruszałem, ale nie słychać by coś się z nią działo, a dziwnych wibracji od silnika też nie czuć, właściwie jak na biegu jałowym włączy się radio to można zapomnieć o tym, że silnik pracuje. Myślałem o wymianie tłumika drgań / łącznika na wale tego takiego montowanego na 6 śrub chyba sie na to popularnie pączek mówi. Tylko czy to może być to ?
  13. Źle mnie zrozumiałeś. Nie ma bicia przy hamowaniu. Co do uderzania o klocki to fakt może tak być, ale wtedy chyba wibracje były by jednakowe cały czas a nie zanikały by po chwili sie pojawić ale jak będę miał chwilę sprawdzę je czujnikiem zegarowym.
  14. Z hamulcem będę musiał sprawdzić. Nie pamiętam ile wyszło ale było w normie zresztą tarcze to biją przy hamowaniu Ja sie powoli skłaniam, że coś mam z przodu w zawieszeniu nie tak. Wał to raczej powinien całym autem telepać i to dość mocno jeśli byłby niewyważony, tak samo nie wydaje mi sie że półosie wprowadzają kierownicę w drgania. Pojadę na szarpaki żeby bunie gruntownie przeorali i zobaczymy co wyjdzie Gdzieś czytałem że na maglownicy lubią sie wyrobić jakieś tuleje i potrafi właśnie wibrować wtedy
  15. Podjadę chyba gdzieś jeszcze raz na skp tylko inną i niech sprawdzą dokładnie przód. Bo te drgania najpierw czuć tylko na kierownicy potem dopiero że wzrostem prędkości czuć je też w nogach jakby wydaje mi się że wał albo półosie to powinienem chyba czuć najpierw w fotelu no i też raczej jadąc równa prędkością wał by powodował drgania non stop a one potrafią zanikać na parę sekund. Odniosłem też ostatnio wrażenie że nasila się to przy delikatnych zakrętach.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.