Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzisiaj oficjalnie pokazali już nową A5/S5 i cieszę się, że na nią nie czekałem bo o ile stylistycznie jest ciekawa to całokształt dla mnie słabo, z tą kierownicą, tym dziwnym ekranem i tymi klamkami... Co sądzicie?

 

Opublikowano

Gdyby nie było 4-er to kupiłbym właśnie A5, dlatego że nie jest sedanem, nie jest kombi, nie jest suvem - jest liftbackiem - takie osobiste zboczenie - sylwetka i dostęp do bagażnika. Wszystkie moje auta dotychczas były liftbackami ( avensis, vectra B, mondeo IV, bmw 3gt...)

Sylwetki jak napisałem są podobne, bmw ma chyba nieco dłuższą maskę, reszta to moim zdaniem kwestie indywidualne i "preferencyjne osobiste gadżeciarstwo"

Moje wątpliwości budzi linia świetlna na podszybiu czy nie będzie przeszkadzać. U siebie ambient mam bardzo mocno ściemniony.

Wolę tunel i panel sterowania z BMW z idrive, bo praktycznie nie dotykam ekranu (z wyjątkiem klimatyzacji) w wszystko obsługuje z pokrętła. Tu w audi wydaje mi się to jakieś rozsypane.

Zobaczymy jakie będą opinie użytkowników, ale osobiście gdybym miał wybierać pozostałbym przy 4.

 

  • Lubię to 1
Opublikowano

No ja pod koniec czerwca mialem zamawiac A4 Avant 45 TFSI 265 KM Quattro Competition Plus za 260 k pln (konfig 320 kpln) i sie wstrzymalem przez urlop, by glowe przewietrzyc.

W miedzy czasie  zajrzalem do Volvo i dostalem 280 k pln na V60 Polestar Engineered 455 KM 😄 A wczoraj pokazali A5 Avant, ktory wyglada z zewnatrz na prawde dobrze wg mnie i takie recenzje zbiera od wiekszosci. Ale na pewno cena odjedzie i to nie bedzie ten poziom rabatowania co final edition i juz widze, ze nie dostane otwieranego dachu na ktorym mi bardzo zalezalo.

Czuje, ze podobnie jak z G31 spoznilem sie z zamowieniem fajnego klasycznego auta. Najwiekszy minus nowej A5 to wnetrze, przynajmniej na zdjeciach. 

Opublikowano

Bardzo zgrabne auto z zewnątrz.

Niestety wiele elementów wewnątrz mi się nie podoba, a co najgorsze - z tych recenzji wygląda jakby materiały w środku były mizerne.

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Siedziałem i jeździłem.
Materiały w środku bardzo dobre.
Genialne fotele wentylowane z masażem! Prawie tak wygodne jak w M5 F90. To dla mnie największa zaleta tego auta.
Fatalna kierownica - cienki wieniec i panele dotykowe. Przez te panele w trakcie kręcenia możesz wnętrzem dłoni włączać losowe rzeczy - bardzo irytuje. Przeciętny układ kierowniczy - wolałbym mniejsza ilość obrotów. 
Ekran dla pasażera działa jak lusterko odbijające drzewa migające po prawej stronie - na początku bardzo rozprasza.
Astystenci IMHO gorsi niż w BMW.
Zawieszenie może być.
 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.