Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie, jaki jest realny rabat na 2.0 benzynę ?  dają 10% można ugrać coś więcej bez żadnego finansowania ? 

Opublikowano
4 godziny temu, PKort napisał(a):

Sprawdź w umowie, jaką podpisałeś. Na 99,9% jest zapis, że salon nie odpowiada za opóźnienia w dostawie z winy producenta i że nie przysługuje Ci żaden zwrot/rabat/opust z tego tytułu. Z to  drugą stronę - jeżeli Ty spóźnisz się z zapłatą, to mają prawo doliczać kary do ceny samochodu.

Nie mam nic o zaliczce i terminie dostawy ani opóźnieniach  . Zamówienie polega na podpisanie druku oferty. Nic więcej. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Thomasonair napisał(a):

Nie mam nic o zaliczce i terminie dostawy ani opóźnieniach  . Zamówienie polega na podpisanie druku oferty. Nic więcej. 

Myślę, że dealer zwróci zaliczkę, bo raczej nie powinien mieć problemu z kimś na twoje miejsce, skoro jest tyle zamówień.

Zawieszenie M adaptacyjne jak dla mnie bardzo wygodne, tu masz test chyba bez adaptacyjnego, i ponoć też spoko:

 

  • Lubię to 1
Opublikowano
2 godziny temu, alpin napisał(a):

Gdzie i kiedy zamawiałeś ?

Listopad. Mam dwa miejsca gdzie dawali wysoki upust: Gazda Katowice albo Sikora Mikołów. 

Opublikowano
W dniu 6.02.2025 o 09:17, PKort napisał(a):

Czy ja dobrze widzę, że 40d w G45 ma prawie 40KM i 30Nm MNIEJ, niż w G01? Taki krok w tył?

Ktoś zastanawia się nad zamówieniem BMW X3 40d ?

Opublikowano

Ja się zastanawiam czy nie zmienić zamówienia z 20 na 40d. Według sprzedawcy czas oczekiwania na realizację krótszy (20 mam mieć dopiero w sierpniu, a zamawiałem pod koniec grudnia), poza tym dużo atrakcyjniej cenowo wychodzi niż M50. 

Pozostaje kwestia zastosowania samochodu, łatwiej byłoby podjąć decyzję po jeździe próbnej - jazda 20 w benzynie była naprawdę ok, ale tutaj dużo większy zapas mocy. 

Więc trudny dylemat. 

Opublikowano
1 godzinę temu, Sugarfan napisał(a):

Ja się zastanawiam czy nie zmienić zamówienia z 20 na 40d. Według sprzedawcy czas oczekiwania na realizację krótszy (20 mam mieć dopiero w sierpniu, a zamawiałem pod koniec grudnia), poza tym dużo atrakcyjniej cenowo wychodzi niż M50. 

Pozostaje kwestia zastosowania samochodu, łatwiej byłoby podjąć decyzję po jeździe próbnej - jazda 20 w benzynie była naprawdę ok, ale tutaj dużo większy zapas mocy. 

Więc trudny dylemat. 

Na kiedy sa terminy 40D? Jakie upusty?
Sądzisz że zmienia Ci bez utraty zaliczki? Mi marudzili ale poszło. 
X3 20 bardzo poprawny mocowo ale nic poza tym, szczególnie na autostradzie odrobinę brakuje. Właśnie dlatego zmieniłem w listopadzie zamówienie na 30e tylko teraz się okazuje że dostawa w październiku i też mam dylemat co robić

Opublikowano

Nie pytałem jeszcze o szczegóły dotyczące terminu dostawy, ale sprzedawca mówił, że czas oczekiwania na 40d krótszy niż na 20 - zamierzam wybrać się do salonu w wolnym czasie w przyszłym tygodniu żeby dogadać te kwestie. Zakładam, że zaliczki nie stracę, ponieważ zamówiony samochód jeszcze nie wszedł do produkcji i VIN nie został nadany - wystarczy więc pewnie aneks do umowy. 

Nad zmianą silnika zastanawiam się głównie z tego powodu, że zamawiając x5 wybrałem silnik 25d, który w codziennym użytkowaniu jest jak najbardziej wystarczający, także załadowany 5 osobową rodziną z boksem na dachu jeździ bardzo dobrze, mało pali, ale brakuje mi tego efektu wow, który przydałby się w samochodzie za większe pieniądze. Stąd dylemat przy wyborze x3 - to ma być drugi samochód w rodzinie (wymieniamy za x1) i w sumie 20 byłby wystarczający, ale skoro jest opcja silnika r6 z dużą mocą, dopłata jest w zasięgu finansowym, to dlaczego nie spróbować. Z drugiej strony odzywa się pragmatyzm - przecież przy obecnych ograniczeniach, ruchu drogowym, itp. i tak nie skorzysta się z nadwyżki mocy, diesel może być kłopotliwy za kilka lat (a do benzyny r6 dopłata zbyt duża), więc po co przepłacać. Możliwość jazdy próbnej na pewno byłaby pomocna. 

Opublikowano
4 godziny temu, Sugarfan napisał(a):

Nie pytałem jeszcze o szczegóły dotyczące terminu dostawy, ale sprzedawca mówił, że czas oczekiwania na 40d krótszy niż na 20 - zamierzam wybrać się do salonu w wolnym czasie w przyszłym tygodniu żeby dogadać te kwestie. Zakładam, że zaliczki nie stracę, ponieważ zamówiony samochód jeszcze nie wszedł do produkcji i VIN nie został nadany - wystarczy więc pewnie aneks do umowy. 

Nad zmianą silnika zastanawiam się głównie z tego powodu, że zamawiając x5 wybrałem silnik 25d, który w codziennym użytkowaniu jest jak najbardziej wystarczający, także załadowany 5 osobową rodziną z boksem na dachu jeździ bardzo dobrze, mało pali, ale brakuje mi tego efektu wow, który przydałby się w samochodzie za większe pieniądze. Stąd dylemat przy wyborze x3 - to ma być drugi samochód w rodzinie (wymieniamy za x1) i w sumie 20 byłby wystarczający, ale skoro jest opcja silnika r6 z dużą mocą, dopłata jest w zasięgu finansowym, to dlaczego nie spróbować. Z drugiej strony odzywa się pragmatyzm - przecież przy obecnych ograniczeniach, ruchu drogowym, itp. i tak nie skorzysta się z nadwyżki mocy, diesel może być kłopotliwy za kilka lat (a do benzyny r6 dopłata zbyt duża), więc po co przepłacać. Możliwość jazdy próbnej na pewno byłaby pomocna. 

100 koni wiecej i 2 cylindry to przepasc w radosci z jazdy. Jesli budzet pozwala to micha bedzie sie cieszyc. Nie kazdy zakup musi byc racjonalny. 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich, powiedzcie czy was nie wkurza podejście marki do klienta? Obejrzałem x3 w salonie i wszystko fajnie ale środek dla mnie to porażka, plastik i tandeta. A najbardziej denerwuje to że na rynek chiński auto wygląda w środku o niebo lepiej i w dodatku jest dużo tańsze. Klamki też nie są plastikowe.
https://carnewschina.com/2025/02/14/the-new-bmw-x3-started-sales-in-china-14250-usd-cheaper-than-in-germany/

Edytowane przez Admin
Opublikowano
59 minut temu, Admin napisał(a):

Witam wszystkich, powiedzcie czy was nie wkurza podejście marki do klienta? Obejrzałem x3 w salonie i wszystko fajnie ale środek dla mnie to porażka, plastik i tandeta. A najbardziej denerwuje to że na rynek chiński auto wygląda w środku o niebo lepiej i w dodatku jest dużo tańsze. Klamki też nie są plastikowe.
https://carnewschina.com/2025/02/14/the-new-bmw-x3-started-sales-in-china-14250-usd-cheaper-than-in-germany/

Za cene auta odpowiadaja obciazenia podatkowe i akcyzowe. W chinach sa tansze ale sprawdz cene x3 w Danii albo w Turcji.

co do x3 w chinach , tam jest to wersja x48 , przedluzona wiec w teorii inne auto z innym wyposazeniem. Szkoda ze u nas niedostepne bo mysle ze zarówna dluzsze x3 jak i dluzsze x5 znalazłoby sporo klientow. 
z drugiej sttony mysle ze w bmw jest ruzo osob bioracych kase za to zeby oferta byla optymalna. Optymalna dla bmw , dająca in maxymalny zysk przy mozliwoe najmniejszych kosztach i opinie kilku misosnikoW markii na forach na to nie wplyna. Liczy sie sprzedac. Jakby x3 sie nie sprzedawało szybko bylby lift wnetrza ( patrz mercedes i c63amg, juz po klapie sprzedażowej mercedes w cle chce v8 z powrotem wkladac) a ze na dzien dzisiejszy x3 idzie jak swieze bulki to nie spodziewajmy sie zmian

Opublikowano

w chinskiej wersji klamki tylko udają że nie sa plastikowe 😉

weźcie juz z tymi klamkami, tego sie potem w ogole nie widzi, to kierownica ma byc miła w dotyku, a auto dawać radość z prowadzenia

  • Lubię to 1
Opublikowano
3 godziny temu, cowboy napisał(a):

w chinskiej wersji klamki tylko udają że nie sa plastikowe 😉

weźcie juz z tymi klamkami, tego sie potem w ogole nie widzi, to kierownica ma byc miła w dotyku, a auto dawać radość z prowadzenia

No ale szczerze wkurza to .... oglądałem na rynek hiński G45 i nawet piano Black mają na dotyku regulacji nawiewu , na progach paski z oznaczeniem X3 

Klamki jakie by nie były ale są ładniejsze 

Pikowane ładniejsze siedzenia i najlepsze na hiński rynek jest tańsza o około 12.000 dolarów,   produkowane są w hinach , oczywiście szersza i dłuższa 

 

Opublikowano

Klamki to akurat są spójne z reszta środka auta, taka metalowa niekoniecznie by tam dobrze wyglądała, pomijając materiały. W M50 jest troszkę inny panel rączki drzwi więc może też przez to jakoś inaczej się to odbiera. Zdecydowanie większym regresem jest brak podświetlenie schowka w podłokietniku i kieszeni w drzwiach, ale dalej są to drobiazgi w bardzo fajnym samochodzie. Pamiętajmy też, że koniec końców to nie jest jakoś szczególnie drogie auto, wersje 6-cylindrowe w zasadzie nie mają konkurencji, a 4-cylindrowe są tylko trochę droższe niż Skoda czy VW. 

Opublikowano

podswietlenie kieszenie w drzwiach to jest nic
szkoda ze nie ma ambiente w tylnych drzwiach takiego samego jak na przodzie tylko jakaś żaróweczka zmieniająca kolor

to jest słabe, a w chinskiej wersji akurat jest

Opublikowano
W dniu 11.02.2025 o 21:14, Sugarfan napisał(a):

Ja się zastanawiam czy nie zmienić zamówienia z 20 na 40d. Według sprzedawcy czas oczekiwania na realizację krótszy (20 mam mieć dopiero w sierpniu, a zamawiałem pod koniec grudnia), poza tym dużo atrakcyjniej cenowo wychodzi niż M50. 

Pozostaje kwestia zastosowania samochodu, łatwiej byłoby podjąć decyzję po jeździe próbnej - jazda 20 w benzynie była naprawdę ok, ale tutaj dużo większy zapas mocy. 

Więc trudny dylemat. 

Wiem, że łatwo doradzać sprzed komputera komuś, kto stoi przed dylematem wydać dużo kasy na auto czy bardzo dużo, ale moim zdaniem dopłata z 20d na 40d jest nieduża, a auto jest kompletne inne w jeździe, nawet takiej spokojnej, podmiejskiej, bez ekscesów. Przyjemnie i miło pracuje silnik, w ogóle się nie męczy, ładnie brzmi i ma bdb osiągi jak na taką budę, pali też bardzo spoko. Naprawdę warto, dołóż, banan na buzi będzie duży 🙂

  • Lubię to 3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
13 godzin temu, zalezi napisał(a):

Wiem, że łatwo doradzać sprzed komputera komuś, kto stoi przed dylematem wydać dużo kasy na auto czy bardzo dużo, ale moim zdaniem dopłata z 20d na 40d jest nieduża, a auto jest kompletne inne w jeździe, nawet takiej spokojnej, podmiejskiej, bez ekscesów. Przyjemnie i miło pracuje silnik, w ogóle się nie męczy, ładnie brzmi i ma bdb osiągi jak na taką budę, pali też bardzo spoko. Naprawdę warto, dołóż, banan na buzi będzie duży 🙂

zgadzam się w 100% , wolałbym gorsze wyposażenie ale 40d , pozdrawiam 

  • Lubię to 3
male-bmw-2.png
Opublikowano

Czy deska rozdzielcza może być pokryta skórą czy tylko tą pończochą ? Jest jakaś opcja luxury za dopłatą i zastanawiam się czy to jakiś lepszy skóropodobny materiał ?

Opublikowano

ta luxury jest beznadziejna - szkoda kasy na to

jest szara a nie czarna, szorstka i bedzie zbierać kurz

ta tradycyjna jest o dziwo nawet niezła... dużo lepsza niz w G01

Opublikowano

Potwierdzam. Luxury to szorstka siatka. Kwestia gustu ale moim zdaniem twarda, nieprzyjemna w dotyku a pod spodem skorupa. 
u szwagra w 20 letnim szewrolecie ma taka samą - bez dopłaty była 😆

Opublikowano (edytowane)

Tradycyjna tzn jaka jest bez dopłaty?

edit w salonie oglądałem x3 ale też miała tą siatkę. Średnio mi się podoba. Nie mogliby zrobić w cenniku plus ileś tam € za obszycie skórą deski i boczków drzwi. Rozumiem, że księgowym ma się zgadzać w excelu ale chociaż w opcji mogli dać możliwość zmiany tej siatki.

Edytowane przez Roberto1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.