Skocz do zawartości

325i Wymiana dyfra, jaki kupić, a moze regeneracja


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

dziś się okazało, że do wymiany jest dyfer, a nie łożyska

mam bmw e 36 325 coupe 1992rok.prod

 

nie mam pojęcia o dyfrach, wiem że mój ma szperę (ale jaką???)

potrzebuje porad co mam zrobić

jeżeli kupić dyfer to jaki ( czy są jakieś symbole na nim ) no i ta szpera,

a może wie ktoś gdzie regeneruja dyfry bo to chyba najlepiej by było

 

z góry dziękuję,

pozdro.

WANTED
Opublikowano

dzięki

 

nie sadziłem, że to takie koszty

a jaka jest różnica dyfra ze szperą i bez szpery?

 

wiem o tym niewiele

 

:oops:

WANTED
Opublikowano

dobrze skoro lepszym rozwiązaniem jest kupno używanego dyfra to po czym mam sprawdzić żeby kupić taki sam

 

czy są jakieś numery na nim?

 

czy wystarczy numer nadwozia samochodu?

 

czy jakieś inne?

pozdr.

WANTED
Opublikowano

Na dyfrze powinna byc tabliczka z wybitym przelozeniem. e36 325i ma przelozenie 3,15. Najlepiej sprawdz sobie na swoim dyfrze czy masz tabliczke i co tam jest napisane. Powinno byc wlasnie 3,15, a jak masz szpere, to powinno byc dodatkowo S przed tym, czyli powinienes miec S 3,15 i takiego dyfra sobie szukaj.

A co daje szpera, to jest o tym duzo na forum. Pozdro.

Opublikowano

dobra dzięki wam bardzo,

 

jutro sprawdzę tę tabliczkę i zobaczę co tam jest napisane

pozdr.

WANTED
Opublikowano

A co sie stalo z tym dyfrem?????

Może szpera jest ok.Wtedy mozesz kupić dyfer bez szpery i włożyc swoja.

Może same łożyska dały ciała a wtedy bardziej bedzie sie opłacała naprawa.

Spytaj sie co się stało.

Opublikowano

Do Mcpaul

 

nie wiem dokładnie co się z nim stało

sam się dziwię, że coś jest nie tak bo ten dyfer ani nie cieknie i w ogóle auto jest nie zjeżdżone

 

wiem, że szpera działa na 100% to sprawdziłem dziś :P

nie wiedziałem o tym, że mozna przełozyć szperę, a to by było dobre rozwiązanie bo dzyfer bez szpery kosztuję przyzwoicie a ze szperą dosyc sporo

wpóściłem tam dziś taki specyfik do wyciszania mostów, skrzyń itd.

zobaczymy czy coś da, ale nie sądzę

jak możesz to napisz mi pokrótce jak wygląda sprawa przełożenia szpery do dyfra bez

 

dziekuję i pozdrawiam Łukasz

WANTED
Opublikowano

Jak wpusciles takie gowno to zabiles szpere albo zaraz to zrobisz!!!!!!!!!!!!!!!!

Dlaczego niby masz dyfer do wymiany????

Kto Ci to powiedzial?????

Zlej odrazu olej z tym czyms co dolales bo moze jeszcze szpere da sie odratowac.Szpera plytkowa to mechanizm o zwiekszonym tarciu a specyfik ktory prawdopodobnie wlales to zmniejsza tarcie a co za tym idzie zabija szpere.

Oczywiscie do szpery idzie tez specjalny olej ktory kupisz tylko w ASO.

Wystepuje ale tylko opakowanie 20 litrow :D ,wiec na litry to tylko z ASO.

Pisz jak masz ptania bo wpedzisz sie w koszty swoja nie wiedza.

Opublikowano

Witam,

 

diagnoza była wystawiona na podstawie uniesienia tyłu samochodu włączenia biegu i nasłuchiwania , stwierdził że to tzw. główka, że tam się " kotłuję"

a wstawiłem do niego samochód z myślą, że to łożysko

nie wiem czy odrazu powinieniem wymienić dyfer pomimo zaleceń tego mechanika

czy powinieniem się udać do z ty m do kogoś innego

wiem jedno, że kompleksowa regeneracja się nie opłaca

jak się jedzie szybko tzn . 150 i więcej to z miłaczenia robi się takie lekkie łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :|

 

dzięki Mcpaul za info o tym oleju jutro spószcze to gówno i wleje nowy.

WANTED
Opublikowano

Pojedź tam gdzie Ci to dobrze zdiagnozuja.tak czy inaczej bez zdjecia chociaż dekla sie nie obedzie wiec dyfer do wyjecia.

Nie wlewah nowego oleju bo i tak zaraz bedziesz musial znowu kupic nowy.Najlepiej napraw to odrazu i tyle.Olej do szpery o ile dobrze pamietam kosztuje cos 70 pln/l x2 to kwota wyrzucona w bloto jak wlejesz i dalej bedziesz tak jeździl.Najlepiej odrazu zajrzyj do srodka dyfra i bedziesz mial odpowiedź.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

czesc

 

od ok pol roku przy wolnym bardzo wolnym pokonywaniu zakretow szczegolnie w prawo na skrzyzowaniach slyszlne bylo z tylu dziwny dziek dwa takie gluche rzezenia ktore niosly sie po podwoziu od tylu

 

niedawno zalozylem zapasowke z tylu na lewe kolo i wyszlo szydlo z worka, rzezenia sie nasilily przy tyuch samych manewrach, wczesniej nie bylo to az takie bolesne a teraz wiadomo ze cos jest nie tak bo jest to bardzo glosne i wyczuwalne...

 

mam most ze szpera 25%

 

po podniesieniu samochodu i sprawdzeniu wszelkich gum mocujacych tuleji wachaczy amorow itp - wynik one sa wporzadku

 

znalezlismy ten odglos kiedy jeden trzymal jedno z kol a drugie krecilismy wtedy trzymajac reke na samym srodku mostu jest wyczuwalny ten sam odglos ktory slychac wsrodku podczas jazdy...

 

sposcilismy olej by zobaczyc co sie tam dzieje czy sa opilki itd., olej czarny jak smola prawie bije sie ze go nie wymienilem po zakupie czyli pol roku temu,

 

co robic wlalem tam teraz polsyntetyk 75w90 tymczasowo, bo niechcialem zostawiac u tego mech samochodu bo ontylko srubki moze odkrecac a nie rozwiazywac problemy,

 

nie wiem czy dyfer jest do wymiany co poszlo wogole...

dzisiaj mialem jechac do londynu heh, :mad2:

 

szukam kogos kto by sie tym zajal dojade do mech miedzy Bydgoszcza a Poznaniem,

 

help :modlitwa:

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
witam mam dyfer do wymiany w e30 325i nigdzie nie moge znalesc jakie przelozenie powinien miec dyfer do takiego silnika tu ktos napisal ze 3.15 dzonilem do serwisu bmw to powiedzieli ze 3.64 albo 3.45 a natomiast na allegro z przelozeniem 3.73 pisza ze to jest standardowy. ja juz nie wiem w koncu jaki powinien byc moze wy wiecie ?????
Opublikowano

kristof ja w swoim 320i e36 mialem 3.45 mozna to tez bylo odczytac na blaszce przymocowanej do dyfra tylko ze po duzym starzu moze byc napis zupelnnie nie do odczytania niejestem pewien ale jak bylem w temacie to 325 mialo 3.15,,, wejdz tu http://www.realoem.com/bmw/select.do

i jak wybierzesz swoj model to wybierz rear axle drive kliknij na rysunek a pod nim pokaze ci twoje przelozenie

powodzenia

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam,

 

jutro zabieram się do wymiany dyfra, kupiłem drugi bez szpery, no cóż !!!kaska....

 

Proszę o wskazówki co do samej wymiany, jakie klucze są potrzebne, może jest prosty sposób na wymianę,

 

Z góry dziękuję i pozdrawiam,

 

Łukasz

WANTED

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.