Skocz do zawartości

kwlp

Rekomendowane odpowiedzi

Miałem ostatnio samochód w lakierni i po odbiorze zawieszenie tylni miech dziurawy i syczy. Pewnie długostał na podnośniku. Czy do wymiany michów jest jakaś procedura wyłączenia lub zablokowania miechów ? Tak samo jak podnoszą samochód w serwisie czy da się jakoś zablokować ? Chce je teraz wymienić i żeby sprężarka mi ich nie dmuchała to czy mogę jakoś programowo, czy muszę odpinać sprężarkę od zasilania ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miechy wymienione, chińskie zamienniki. Nie widze różnicy tzn widzę w portfelu 🙂 A co do procedury to sam sobie sobie odpowiem może się komuś przyda. w Moim przypadku tył siedział na samym dole imiechy były puste a po nocy sterownik już nie prubował ich nabijać więc miałem uproszczoną wymianę i nie musiałem kombinować ze spuszczaniem ciśnienia. Po wymianie po odpaleniu auto odrazu postawiło się do pionu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.