Skocz do zawartości

kwlp

Zarejestrowani
  • Postów

    17
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    X5 F15 2014r

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kwlp

  1. Ja wymieniełem tylnie wachacze te razem ze sworzniami i jak ręką odjął. Zainstalowane lemford. Aczkolwiek już ktoś szybciej wymieniał 🙂 lewy był już lemford a prawy noname. Pare złotych ale radość z jazdy jest :)
  2. Tylko klapka jest pełna. A co ze chłodzeniem schowka. Bo to także najlepsza opcja jaką on spełnia, napoje puszki aż lodowate. A z tą klapką teho chłodzenia już nie ma z tego co widzę.
  3. kwlp

    DPF 25dx

    Sorry że po takim czasie odpisuje, ale sporo się zmieniło od tamtego czasu. Odpowiadając Burza1234. Sytuacja była taka że wypalało mi DPF co 100km. Dodatkowo przy gaszeniu prawie za każdym razem pojawiał się taki szum co mnie straznie irytowało. Niestety kiedy to pisałem miałem wyjazd z przyczepą do Chorwacji za dwa dni. Wiec szybko podjechał do serwisu gdzie zajmują się DPF. Okazało się że DPF jest stopiony. A że nie było czasu to zdecydowałem się na jego usunięcie. Co jak się okazało poszło w parze z wyłączeniem EGR oraz ADblue. Po tym czasie chwile jeżdził (Chorwacje z przyczepą zrobił) i pojawił się problem że rano na zimnym brak mocy. Jak się rozgrzał to jeżdził. Wstawiłem do Warsztatu. Ekseprtyza turbiny. Wyszło że turbiny poszły do regeneracji a przy okazji dostał nowy rozrząd. Niestety na drugo dzień po odbiorze pojazdu z serwisu ponownie brak mocy, taki sam efekt jak na początku. Okazał się mały zaworek podciśnienia. Nie wielki koszt. W sumie wydałem 10k a problem był w zaworku za 80 zł. 🙂 Niestety szum przy gaszeniu dalej mam. I nie mam pojęcia z kąd pochodzi. Jedyne co zauważyłem to ciśnie na biegu jałowym jest około 1200 hpa a jak się gasi to spada na 400 hpa. Widać to dokładnie na wykresie i pokrywa się z generowanym szumie. Burza1234 odpowiajać jeszcze, to przejechane ma 360 tyś,kolektora sąccego ja nigdy nie czyściłem.
  4. Tak zrobiłem geometrie, i jak narazie przejechane z 20 tyś i wydaje mi się że jest ok. nie widze zużycia od wewnątrz ani huczenia.
  5. kwlp

    Ciśnienie oleju 25dx

    Nigdzie nie mogę znaleść informacji jak jest z odczytem ciśnienia oleju, sprawdzałem w bimmertools jak i w texa. I czy w tym czy w tym pokazuje mi około 9548 hPa ( czyli 9,5 Bara ) Czy ktoś może mi potwierdzić czy odczyt ciśnienia w czujnika w BMW przekłada się na ciśnienie. Czy jest to czujnik 0/1 ?
  6. Witam, Od sporego czasu zauważyłem że mam wyciek oleju, wstępnie przepuszczenia to na pokrywę zawór i słusznie, była pęknięta i została wymieniona, ale po umyciu silnika ciągle miałem wyciek który był widoczny na zachlapanej podłużnicy czyli jakies 15cm od turbin. Tak jakby aż coś tryskało tak lekko ( ale ciężko tam dostrzec konkretnie). Mimo że samochód był juz u kilku mechaników to sam zauważyłem że po odpaleniu w bimmertool ciśnienie oleju to 9548 hPa. Wydaje mi się ogromne. Czym to może być spowodowane ? Czy tylko uszkodzony czujnik. Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem ? Błędów w silniku nie ma.
  7. kwlp

    DPF 25dx

    Nie moge nigdzie znaleść. Bo wydaje mi się że DPF za często się wypala a kominy mam lekko okopcone. Komputer żadnych błedów nie wyrzuca, ale pomiar cisnienia przed DPF czy motor wyłączony czy załączony pokazuje zawsze tyle samo czyli w granicach 1030 (niewielkie wachania są) Nie wydaje mi się aby ta wartość była prawidłowa. Nigdzie nie mogę znaleść jaka powinna być wartość przed.
  8. Witam, mam probem z przednim zawieszeniem a dokładnie z głośnym stukaniem. Stukanie pojawia się tylko jak powolutku jadę po bruku albo po płytach i z mojej obserwacji prawe koło głównie generuje ten hałas. Stukanie przypomina jakby coś podskakiwało i było lużne.Przy normalnej jeździe nie słychać żadnego stukania. Najlepsze jest to że w związku z moją pracą często jestem na stacjach diagnostycznych to wjeżdzałem kilkukrotnie już i zawieszenie wytrzęsionę, zero luzów. Może ktoś miał już taką przypadłość i się podzieli spostrzeżeniami. Ostatnia rzecz jaka może hałasować to amortyzator (jest aktywny) Ale pytanie czy zdarzają się takie przypadki zanim zamówię i wymienię bo nie jest to tania część. A nic innego nie przychodzi mi do głowy
  9. Dzięki, luzu raczej nigdzie nie widziałem, nie czułem. Zacznę od geometri. Jutro podjadę na geometrię. Bo pół roku temu zakładałem nowe opony, teraz oddałem koła do renowacji a wulkanizator mówi że słabo to wygląda jak na tak krótki okres.
  10. Witam, Słyszałem już nie od jednego wulkanizatora że BMW zbiera opony od środka. Tak jest i w moim przypadku. Szybko się zużywają od środka na tylniej osi, to już 3 zestaw. Czy ten model tam ma ? Czy jak pojadę na geometrię to mi to ogarną ? Czy poprostu trzeba z tym żyć
  11. ok odpowiem sam sobie, nie wiem co się stało ale jak pociągnełem panel/boczek to nagle mogłem otworzyć drzwi. Jakby się zamek ustawił z niefortunnym miejscu i żadna klamka nie działała. Ale jaby ktoś miał taki problem to da się sciągnać boczek bez jakichkolwiek strat. Nie jest to łatwe zadanie. Najtrutniejsze jest odkręcenie śrub z dołu i z boku. Ale wykonalne. Podsumowując jak już odkręciłem, pociągnełem boczek to nagle drzwi mogłem otworzyć - Dziwna historia. zamek jak nowy. Złożyłem całość popsikałem silikonem w sprayu i działa.
  12. Witam, potrzebuje pomocy. nie otwierają mi się drzwi pasażera. Tzn rygiel działa/chodzi a nie da się otworzyć od zewnątrz jak i od środka( lużna klamka) Sprawdziłem bezpieczniki i wszystko ok. Czy to może być problem mechaniczny ? Jak rozebrać drzwi jak są zamknięte, lub jak je awaryjnie otworzyć. Czy to w ogóle jest możliwe aby nic nie połamać ?
  13. kwlp

    25d wyciek oleju

    Witam, Czy ktoś się spotkał z takim przypadkiem. Otóż od jakiegoś czasu jak zatrzymuje pojazd czuć palący się olej. Pierwsze co na myśl przychodzi to kapie na kolektor i tak to trochę wygląda bynajmniej poniżej jest sonda która jest trochę mokra. Najbardziej zadziwia mnie że podłóżnica także jest w oleju, a jest oddalona od silnika. Nie jest to jakoś mocno ale przeszkadza jak się dojedzie do celu ( smród ). I teraz najdziwniejsze jest to. Zima na zewnątrz -5 jadę tylko do sklepu np. po bułki raptem 10-15 wracam do domu, wyłączam silnik a wentylator chodzi i chłodzi silnik oraz czuć spalony olej. Z reguły dzieje się to jak jadę w żółwim tempie :) A teraz pytanie, bo mechanik mówi ze trzeba rozbierać itd. Czy w tym modelu to się zdarza ? np. nie szczelne turbo, odma itd. Czy to indywidualny przypadek. Nie oczekuje porad jak naprawić tylko jakieś wskazówki. zdjęcia podglądowe: Google drive
  14. kwlp

    25d Rozrząd

    Konkretna odpowiedz. Dzięki. Tak się składa że pokrywę akurat będę musiał ściągnąć bo się poci. Ale ogólnie sam motor działa cichutko na zimno. Bedzie okazja do jakiejś diagnozy. Jeszcze raz dzięki za info
  15. kwlp

    25d Rozrząd

    Witam, Zakupiłem3 tygodnie temu F15 25d 2014r. z przebiegiem 250 tyś ( już mam 255tyś ) Samochód cały czas serwisowany w ASO raczej. Wymieniać rozrząd w tym silniku ? Motor działa jak należy, pracuje równo i cicho. Poproszę opinie :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.