Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Są ludzie którzy są skłonni zapłącić taką cene za takie auta. Ostatnio sprzedało się E46 318i zwykłe bez zadnych frykasów, sedan. Za coś około 35tyś i to chyba jeszcze przed lift był. Przebieg około 30tyś km. Podobno w celach kolekcjonerskich kupione.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam raczej zdrowe podejście i nie będę jakoś super zawyżał ceny, bo na prawdę nie chcę mi się z autem bujać nie wiadomo ile. Wszystko było robione na bieżąco, nic mu nie dolega, ma normalne ślady eksploatacji, czyli odpryski z przodu, jakieś delikatne obicia i obtarcia na całym aucie, jak to na niemalowane auto z przebiegiem blisko 240k przystało. Jest po prostu w dobrym stanie, nie zmęczone, ale mam też świadomość, że i wersja jest raczej podstawowa i w PL na 2 z przodu w przebiegu się patrzy tak jak się patrzy, a nie mam zamiaru nikogo oszukiwać i cofać, tym bardziej, że auto wygląda w środku bardziej na 150 niż 240 ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poszukuję E91 320D minimum 177KM i zainteresowałem się tą sztuką

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-lift-bardzo-bogata-wersja-ID6yyrZZ.html#14dd1c0588

 

Przebieg 250 000 pewny; z tego 170 000 przez Niemca na co są wpisy w książce.

Obecna właścicielka nie tykała do dziś ani rozrządu ani sprzęgła, ponoć wszystko jest OK.

 

Co myślicie o tym egzemplarzu ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NIE WYGDLADA ZLE, MASZ TEZ FORUMOWICZA KTORY SPRZEDAJE SWOJA

 

viewtopic.php?f=158&t=300661

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poszukuję E91 320D minimum 177KM i zainteresowałem się tą sztuką

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-lift-bardzo-bogata-wersja-ID6yyrZZ.html#14dd1c0588

 

Przebieg 250 000 pewny; z tego 170 000 przez Niemca na co są wpisy w książce.

Obecna właścicielka nie tykała do dziś ani rozrządu ani sprzęgła, ponoć wszystko jest OK.

 

Co myślicie o tym egzemplarzu ?

 

Jak rozrząd i sprzęgło nie ruszane to dolicz 5-6k na te rzeczy w najblizszym czasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Czy jest na forum ktoś kto po podaniu VINu jest w stanie wyciągnąć całą historię serwisową jak 'z kluczyka' (również niemieckiego serwisu) ?

Mam E90 na oku i chciałbym potwierdzić przebieg po VINie zanim pojadę 500km na przegląd przedzakupowy, żeby się okazało że kręcona...

 

Dziękuję !

Piotr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poszukuję E91 320D minimum 177KM i zainteresowałem się tą sztuką

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-lift-bardzo-bogata-wersja-ID6yyrZZ.html#14dd1c0588

 

Przebieg 250 000 pewny; z tego 170 000 przez Niemca na co są wpisy w książce.

Obecna właścicielka nie tykała do dziś ani rozrządu ani sprzęgła, ponoć wszystko jest OK.

 

Co myślicie o tym egzemplarzu ?

 

Jak rozrząd i sprzęgło nie ruszane to dolicz 5-6k na te rzeczy w najblizszym czasie...

...i amortyzatory ok 2-2,5kzł.

-------------------

Artur

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy ktoś z posiadaczy e90 może sie wypowiedzieć na temat silnika n53b30 o mocy 272KM? JEst dużo w internecie na ten temat, ale interesuje mnie opinia kogoś kto tym naprawdę trochę pojeździł i może sie wypowiedzieć. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Poszukuję E91 320D minimum 177KM i zainteresowałem się tą sztuką

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-e91-lift-bardzo-bogata-wersja-ID6yyrZZ.html#14dd1c0588

 

Przebieg 250 000 pewny; z tego 170 000 przez Niemca na co są wpisy w książce.

Obecna właścicielka nie tykała do dziś ani rozrządu ani sprzęgła, ponoć wszystko jest OK.

 

Co myślicie o tym egzemplarzu ?

 

Jak rozrząd i sprzęgło nie ruszane to dolicz 5-6k na te rzeczy w najblizszym czasie...

...i amortyzatory ok 2-2,5kzł.

 

i wymiana tarcz prawdopodobnie... nastep,ne 1-2K.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2005 roku to miałem swoją, ciut mniej wypieszczoną ale też fajną :)

Szukam czegoś minimum z 2008 roku a ta wygląda ciekawe ale 6000 na dokładkę do niej to nie mam :(

Babeczka mówi że wszystko jest OK a warsztat w którym ją serwisuje nie znajduje w niej żadnych objawów zużycia tych elementów.

 

Chyba sobie odpuszczę ten egzemplarz.

 

A swoją tak na marginesie to czy na forum jest ktoś taki o kogo pyta pete86 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pewno coś tam było wymieniane. Raczej ciężko, żeby przejechała 250tkm bez żadnych wymian. Właściciel mojej też średnio się orientował w tym, co było porobione "zawsze kazałem zrobić jeśli coś było nie tak", kojarzył że kupował po rozrządzie, ale nawet nie wiedział czy kompletnym, a na moje pytanie czy ostatnio wymieniał tarcze odpowiedział, że nie kojarzy, a tarcze klocki przód były nowe :D Nie oszczędzał, ale po prostu przyznał, że kupił BMW, bo mu się podobało, na autach się nie zna, ma być w pełni sprawne i tyle. Taki typowy złoty klient dla serwisu...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z 2005 roku to miałem swoją, ciut mniej wypieszczoną ale też fajną :)

Szukam czegoś minimum z 2008 roku a ta wygląda ciekawe ale 6000 na dokładkę do niej to nie mam :(

Babeczka mówi że wszystko jest OK a warsztat w którym ją serwisuje nie znajduje w niej żadnych objawów zużycia tych elementów.

 

Chyba sobie odpuszczę ten egzemplarz.

 

A swoją tak na marginesie to czy na forum jest ktoś taki o kogo pyta pete86 ?

 

 

olo amorki sa martwe na 200% i, tarcze moze byly wymienione. Musisz przewidziec mini 5K do kazdego kupionego wou aby byc zadowolony

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Arturl1 napisał(a):

oli222 napisał(a):

Olo98 napisał(a):

Witam

 

Poszukuję E91 320D minimum 177KM i zainteresowałem się tą sztuką

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bm ... 14dd1c0588

 

Przebieg 250 000 pewny; z tego 170 000 przez Niemca na co są wpisy w książce.

Obecna właścicielka nie tykała do dziś ani rozrządu ani sprzęgła, ponoć wszystko jest OK.

 

Co myślicie o tym egzemplarzu ?

 

 

Jak rozrząd i sprzęgło nie ruszane to dolicz 5-6k na te rzeczy w najblizszym czasie...

 

...i amortyzatory ok 2-2,5kzł.

 

 

i wymiana tarcz prawdopodobnie... nastep,ne 1-2K.

 

... jeszcze zapomnieliście dodać że pewnie opony będą do wymiany ok 2-3 K i może jeszcze coś dojdzie może skrzynia do wymiany ? wyliczamy dalej ? Czy zainteresowany pojedzie i po prostu obejrzy samochód :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę dziwne jest to podejście. Są tu ludzie, którzy przy 100 kkm wymieniali już dwumas, są i tacy, którzy przy 200 jeszcze nie wymienili. Wydaje mi się, że przy zakupie głównie ocenia się stan, a nie to co potencjalnie może się stać. Ja kupując używane auto wychodzę z założenia, że stać się może wszystko i nie jest to zależne od przebiegu. Włącznie z tym, że kupując N47, pomimo tego, że miał ponoć zrobiony rozrząd liczę się z tym, że może strzelić. Jak strzeli to kupię inny silnik + założę nowy rozrząd. Stać na krowę, stać i na łańcuch. Podstawa to dla mnie pewna "buda", to znaczy nie po przejściach + dobry stan techniczny - zawias nie telepie, silnik chodzi dobrze, działa elektronika -> brać i się nie martwić, jeśli cena mi odpowiada. Nowe to są w salonie i tam jest nawet gwarancja. Do oceny we własnym zakresie pozostaje fakt, czy chcemy zapłacić za komfort posiadania nowego, czy jednak decydujemy się na auto używane.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale po zakupie nie będę miał luźnych 6000 aby zapobiegawczo wymienić te elementy. Znaczy się kasa oczywiście jest ale już na inne cele ☺

Z tym przebiegiem to jazda na oryginalnym rozrządzie wydaje mi się dużym ryzykiem więc chciałem się poradzić innych bardziej obeznanych z tym tematem.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z rozrządem niestety jest tak jak z dwumasem. Jest okej, po czym w przeciągu kilkunastu tysięcy kilometrów wszystko się "rozklekotuje". Zgadzam się, że zapobiegawczo zawsze warto, doceniam takie podejście, tym bardziej, że poza felernym łańcuszkiem N47 to bardzo fajny silnik - dynamiczny i oszczędny. Miałem różne 2.0 diesle i żaden nie potrafił tego co N47. Mój rekord ecodrivingu to 3.3 (komp nie przekłamuje !), ale to zaznaczam - ostry eco (jazda 1,5-1,8k, zabudowany 60, poza 85, droga wojewódzka), a normalne dojazdy do pracy z udziałem dużego miasta i oczywiście korków to obecnie 6.1, styl jazdy normalny, na zimnym delikatnie, na ciepłym raczej głęboko wciskam gaz ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ale po zakupie nie będę miał luźnych 6000 aby zapobiegawczo wymienić te elementy. Znaczy się kasa oczywiście jest ale już na inne cele ☺

Z tym przebiegiem to jazda na oryginalnym rozrządzie wydaje mi się dużym ryzykiem więc chciałem się poradzić innych bardziej obeznanych z tym tematem.

Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pozdrawiam.

 

Tak jak kolega wyżej napisał wszystkiego nie przewidzisz a jak chcesz myśleć jak co nie którzy to do każdego zakupionego e90 musisz mieć "luźne" 6K ;) jedyny minus to tak jak każdy pisze i każdy wie łańcuszek to bolączka tych silników i tutaj nie przewidzisz tego czy będzie to po 200 czy po 100 tyś czy w ogóle się nie zdarzy żadna przygoda i nie ważne czy zmieniany czy nie... a reszta to rzeczy które przy każdym aucie mogą paść więc takie gdybanie jest bez sensu jak się auta nie widziało... pozdrawiam

 

PS najlepsze jakby ktoś wiedział ile e90 jeździ po PL z przebiegiem ponad 400 tyś to by tak nie panikował ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heh, jak sobie oglądam wnętrze mojej po 240tkm i niektórych 189tkm i tym podobnych to rzeczywiście zastanawiam się ile tam rzeczywiście musi być nastukane. Tym bardziej, że szczególnie szmatki w BMW nie zużywają się jakoś mocno...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prawdę mówiąc nie aż tak dużo. 250000 w 7 lat daje jakieś 36000 na rok. Czy to jest aż tak dużo ? Moim zdaniem normalny przebieg dla diesla użytkowanego prywatnie, codzienne dojazdy do pracy + użytek poza (wakacje, zakupy etc.) i właśnie tyle wyjdzie.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.