Skocz do zawartości

Jaki silnik do e90?


suchatowka

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

wg. mnie teraz teoretycznie nie jest Ci nic potrzebne moc, wygląd, navi itd. skoro tak to albo jesteś mega wyjątkiem albo będzie tak jak z 80% forumowiczów tutaj czyli

- zabraknie mocy

- zabraknie xenonów

- m-pakiet okaże się taki kuszący i dostępny

- black line

- no i ta tapicerka :)

ja bym obstawiał tą pierwszą ze względu na moc mimo wszystko, z czasem jeśli najdzie Cię ochota zrobisz coś lub wszystko z listy wyżej i będzie fajnie.

 

co do spalania jeśli tylko będziesz miał cierpliwość to 177 km spali nieco ponad 4l w takiej trasie więc oszczędności silnikiem 1.8 wiele nie zrobisz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.8 wiele nie zrobisz :)

 

Nie 1.8 a 2.0. Moc zawsze można sobie wspomóc jakimś chipem.

 

Aczkolwiek zgadzam się, że moc jak i wyposażenie są ważne. Szczególnie że szukasz auta na 10 lat. Dzisiaj może dojeżdżasz 90km w większości drogami lokalnymi, ale za parę lat sytuacja się może zmienić. Jeżeli chcesz autko na tak długi okres warto zainwestować w wyposażenie. Navi nie jest zła. W większości przypadków jest wystarczająca a dodaje poczucie nowoczesności i uczucia że samochód nie jest jakimś tanim bublem.

Nie patrz na spalanie, ponieważ wszystkie wersje tego silnika są bardzo oszczędne i tak naprawdę ile spali będzie zależało od Twojego stylu jazdy.

 

Moje zdanie, navi i xenon są ważne. Jeżeli autko nie ma xenonu to nie jest to skomplikowane żeby później dołożyć, a wspomniana przez Ciebie kierownica to akurat najmniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- zabraknie mocy

 

To jest bardzo specyficzny podejscie bo jak umiesz prowadzic samochod to 160 KM jest absolutnie wystarczajace w ruchu ulicznym. Jak nie umiesz wyprzedzac inaczej niz jak wyscigowka zaraz za pojazdu to tak nawet 300 koni jest za malo... dodatkowo jezeli standordowa szybkosc na trasie jest dla kogos 160 km a na autostradzie 200 to fakt nigdy za wiele.. ale jezeli zdajesz sobie sprawe ze smierc w wypadku jest zdarzeniem jednorazowym a nie akumulacja ilosci wykroczen i nie jest zalezna od umiejetnosci kierowcy tylko od praw fizyki (hamowanie, sila udereenia itd) i ze kazda jazda z szybkoscia o 30% wieksza niz dozwolona podwyzsza szanse smierci twoje lub innego uczestnika ruchu w sposob absurdalny... to inteligientny czlowiek rozumie kiedys ze 160 km wystarczy :mrgreen:

 

a jak taki czlowiek nie rozumie to zazwyczaj konczy w statystykach... dobrze jezeli jako zwloki... gorzej jezeli jako spralizowany od nosa w dol do konca zycia i czekasz az twoja matka lub zona ci zmieni pieluche po sikaniu... no bo nie wysr... sie juz samodzielnie, do tego potrzebujesz pomocy :norty:

 

a wiec ja wiem czy przy 2 litrowym dizlu 160 koni jest sens chipowania i wycinania dpfa itd... dla ludzi ktorzy jaezdza na torze albo na wyscigach na 1/4 mil.. tak ale dla uzytku ulicznego... zadnego... moze lepiej sie nauczyc ruszac szybciej ze swiatel i jezdzic na suwak :roll:

 

za to z reszta sie zgadzm na 400% :D

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

odniosłem się do oferty ostatniej najdroższej z silnikiem 143 km a nie 163 km czy 177, założenie że zabraknie za jakiś czas mocy w w.w 143 km było czysto teoretyczne jak reszta podpunktów odnośnie ew. zmian przyszłościowych w samochodzie, oczywiście można sprawnie poruszać się niemal każdym osobowym autem, do tematu sensowności podnoszenia mocy się nie odnoszę bo to bez sensu, masa kolegów ma ponad 300KM i ciągle idą na więcej i więcej .... jeśli stoimy przed wyborem 143 vs 177 km a spalanie i awaryjność jest na zbliżonym poziomie to kto pogardzi większą mocą ?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trudno polemizować o mocy. Dla mnie więcej mocy = więcej bezpieczeństwa, ale jest to moja subiektywna opinia.Nie musisz z niej korzystać cały czas ale są takie sytuacje kiedy extra przyspieszenie może Ci tyłek uratować. Szczególnie w Polsce i szczególnie na lokalnych drogach gdzie wyprzedzać trzeba sprawnie. Podobnie Xenony, jadąc w nocy jakimiś lokalnymi drogami, zdecydowanie lepiej oświetlają i można ewentualną zwierzynę szybciej dostrzec.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jasne macie rację, żeby to wszystko o czym mówicie nie miało znaczenia to kupiłbym pandę i w tej cenie miałbym prawie dwie nówki. chodzi mi o to, że nie są to rzeczy dyskwalifikujące (tj. uboższe wyposażenie, nie odrzucam auta za brak ksenonów fakt ich obecności nie jest nadrzędny). tak wyszło, że w oko bardziej wpadają mi wersje 143 niż 177, poza standardowym wyposażeniem dla bmw jedyne na co zwracam większą uwagę to podgrzewane fotele i seryjny bluetooth ale jak ktoś wyżej zauważył wszystko można dołożyć. w szczególności interesuje mnie to aby się łańcuch nie zerwał, ale może za dużo forum czytam :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czesc szukam pomocy osob z pojeciem,

chce kupic e90 LCI rocznik 09 do 11 przebieg do 130tys. km wyposażenie nie gra tu akurat roli bo w tej kwestii wiem co chce.

interesuja mnie glownie silnik 3.0 disel albo benzyna i tu sa problemy bo disel 180 kW z tego co mi wiadomo ciagnie tak samo jak benzyna ale duzo lepiej to na stacji wyglada dlatego skłaniam sie na wersje disel ale boję się tego czy abym w jakas mine sie nie wepchal i muszal do warsztatach jezdzic bo wtedy wole benzyne. wiec prosze o opinie na temat slinika.

 

( chce kupic auto i mieć spokój od warsztatów na pare lat) nie mowie tu o czesciach eksploatacyjnych.

 

ogolnie z takim silnikiem i przebiegiem kosztuja okolo 18k tys euro. bi xenon navi pro i ta cal reszta.... musibyc w koncu jak kupuje takie auto to musze tez cos zctego premium mieć w srodku nie tylko bude.

 

glownie prosze powiedziec na co musze szczegolna uwage przy zakupie zwrocic.

jak i cos na temat tych silników. w gre moze wchodzic tez 335d bit turbo ale nie jest duzo szybyzy a pali dobrego litra wiecej wiec dla tych 0.2 sec do 100 moge sobie darowac ten silnik. dzieki z gory za rzeczowa pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szukam bmw 320 już od dłuzszego czasu tylko i wyłacznie na mobile.de (nie ufam rodakom:P) i przez ten czas tak na prawde nic ciekawego nie udało mi się znalezć :/ Staram się szukać tak maks do 8k Euro :P Dzisiaj natknąlem się na coś takiego

 

http://www.mobile.de/pl/Samochod/BMW-320D-VOLLAUSTATTUNG-NAVI-XENON/vhc:car,cnt:de,pgn:1,pgs:10,srt:date,sro:desc,mke:3500,mdl:10,frn:01-2006,prn:6000,prx:8001,ful:diesel,ger:manual_gear/pg:vipcar/214158762.html

 

Prosiłbym o jakieś ciekawe opinie czy wgl warto jechać te 300km do Berlina żeby ją zobaczyć na żywo czy jest tego warta :) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

brushu nie ma co takiego jak silnika bez problemow w BMW e9x. Zanim kupisz znajdz sobie dobrego a szczegolnie uczciwego WYSPECJALIZOWANEGO mechanika obok ciebie. Jest dzial o mechanikach.

 

Najtrwalszy i na mniej klopotliwy to wedlug mnie N52B30K od Marca 2009 :norty: czyli 3 litry benzyna po lifcie z poprawna glowica chociaz nawet tez z felerna glowica prowokuja tylko problem akustyczny i minimalne zuzycie oleju (0,2L/10000 km mw) a odme wewnatrzna do sie w koncu wyplukac Archoil 2300 albo wymienic tylko filterek.W sumie do R6 typowo BMW bez wiekszych skaz i w benzynach to najlepszy wybor pod wzgledem kompromisu wytrzymalosci/mocy. Mozesz rownierz pojsc w N53 (272 konie ktore popchniesz do 300) ale musisz ciagle dbac o uklad paliwowy srodkami, maszynkami i dobrym paliwem (czytaj premiuem a najlpiej Shell V power racing nie ze wegledu na octany tylko na jakosc) i raz na 50 tys czyscic dolot.

 

Wszystkie dizle maja probemy osprzetu ktory jest ponikad pieta achilesowa wszystkich silnikow BMW w mniejszym (N52B30K i N51 czyli 330 i 325 Sulev po lifcie) lub wiekszym wymiarze (320D, 320i, 335i).

335D pod wzgledem wytrzymalosci jest dobry a mocy top ale jak cos padnie to idzie w tysiaki ! (5K za pompe, 6k za wtryski, 5K za turbiny, itd) pada pompa, wtryski, turbiny, dpf itd. W dizlach dobrym kompromisem jest 330D, silnik jest mniej obciazony

 

Pod wzgledem awaryjnosci unikaj :

320D z silnikiem N47 (lacznie z rewizja C), 325i przed liftem (N52B25) (skomplkowany problem do skorygowania ale wymaga wysilku), 335i (totalna masakra czy to z silnikiem N54 czy N55), 320SI (to najgorszy silnik w gamie, zywotnosc jakies 60 tys km) i M3 ktory umie pasc przed 100 tys km.

 

Pod wzgledem wyposazenie, i wiedzac ze wiesz czego chcesz, bierz pod uwage xdrive szczegolnie w przypadku 330Di 330i bo zimy wroca predzej czy pozniej... a deszcz jest codziennoscia... jezeli jezdzisz duzo na trasach ACC jest warty uwagi chociaz mozna doposazyc za juz dzisiaj rozsadna cene. Skrzynia automat... to cudo, czas na zapomnienie manuala. Kierownica M pakiet to minimum. NAwi bardziej dla wygladu niz dla samej nawi ktora jest niskiej jakosci w BMW... fotele sportowe trzeba miec... i Deske z uchwytami na KUBKI !!!!

 

i najwazniejsze... daj sobie spokoj z E90.. E92 lub E91... wiekszosc ci doradzi E92 i ma racje, ja E91 ale E90 jest po prostu najbrzydszy...

 

no i powodzenia ! :wink:

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, w końcu znalazłem ciekawą ofertę bynajmniej tak mi się wydaje tylko prosiłbym o ocenę tego czy cena auta jest adekwatna do stanu i wyposażenia

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-bmw-330d-m-pakiet-xdrive-ID6y9HQ7.html

 

Felga chińska, kierownica nieoryginalna - załatw VIN i zdjęcie pod maską.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica jest jak najbardziej orginalna, to M pakietowa, tylko dodatkowo splaszczona na dole i z wyrobionymi kontrakciukami, niezla robota zreszta patrzac tylko na zdjecie. Jak sie raz mialo kierownice splaszczona na dole to juz nie chce sie miec innej... :D To element ewidentnie na plus, duzy plus.

 

a felga jest raczej wloskiej produkcji nie chinskiej ale dalej nie orginalna.

 

Bardzo bogate wyposazenie, szkoda ze sedan a nie coupe lub touring.

dla mnie przebieg malo wiarygodny i skrzynia nie odpowiednia do tego silnika + xdrive.

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
brushu nie ma co takiego jak silnika bez problemow w BMW e9x. Zanim kupisz znajdz sobie dobrego a szczegolnie uczciwego WYSPECJALIZOWANEGO mechanika obok ciebie. Jest dzial o mechanikach.

 

Najtrwalszy i na mniej klopotliwy to wedlug mnie N52B30K od Marca 2009 :norty: czyli 3 litry benzyna po lifcie z poprawna glowica chociaz nawet tez z felerna glowica prowokuja tylko problem akustyczny i minimalne zuzycie oleju (0,2L/10000 km mw) a odme wewnatrzna do sie w koncu wyplukac Archoil 2300 albo wymienic tylko filterek.W sumie do R6 typowo BMW bez wiekszych skaz i w benzynach to najlepszy wybor pod wzgledem kompromisu wytrzymalosci/mocy. Mozesz rownierz pojsc w N53 (272 konie ktore popchniesz do 300) ale musisz ciagle dbac o uklad paliwowy srodkami, maszynkami i dobrym paliwem (czytaj premiuem a najlpiej Shell V power racing nie ze wegledu na octany tylko na jakosc) i raz na 50 tys czyscic dolot.

 

Wszystkie dizle maja probemy osprzetu ktory jest ponikad pieta achilesowa wszystkich silnikow BMW w mniejszym (N52B30K i N51 czyli 330 i 325 Sulev po lifcie) lub wiekszym wymiarze (320D, 320i, 335i).

335D pod wzgledem wytrzymalosci jest dobry a mocy top ale jak cos padnie to idzie w tysiaki ! (5K za pompe, 6k za wtryski, 5K za turbiny, itd) pada pompa, wtryski, turbiny, dpf itd. W dizlach dobrym kompromisem jest 330D, silnik jest mniej obciazony

 

Pod wzgledem awaryjnosci unikaj :

320D z silnikiem N47 (lacznie z rewizja C), 325i przed liftem (N52B25) (skomplkowany problem do skorygowania ale wymaga wysilku), 335i (totalna masakra czy to z silnikiem N54 czy N55), 320SI (to najgorszy silnik w gamie, zywotnosc jakies 60 tys km) i M3 ktory umie pasc przed 100 tys km.

 

Pod wzgledem wyposazenie, i wiedzac ze wiesz czego chcesz, bierz pod uwage xdrive szczegolnie w przypadku 330Di 330i bo zimy wroca predzej czy pozniej... a deszcz jest codziennoscia... jezeli jezdzisz duzo na trasach ACC jest warty uwagi chociaz mozna doposazyc za juz dzisiaj rozsadna cene. Skrzynia automat... to cudo, czas na zapomnienie manuala. Kierownica M pakiet to minimum. NAwi bardziej dla wygladu niz dla samej nawi ktora jest niskiej jakosci w BMW... fotele sportowe trzeba miec... i Deske z uchwytami na KUBKI !!!!

 

i najwazniejsze... daj sobie spokoj z E90.. E92 lub E91... wiekszosc ci doradzi E92 i ma racje, ja E91 ale E90 jest po prostu najbrzydszy...

 

no i powodzenia ! :wink:

 

Mocno subiektywna ocena co do tej serii.

Moim zdaniem kluczowe jest tutaj okreslenie kto czego szuka. Jesli to ma byc auto do jezdzenia w miescie z punktu a do punktu b to jakiekolwiek 335i/d odpadaja. Jak ktos chce auto do zabawy to tylko 3 litry (oprocz 325). Co do wygladu - kombi to kombi i fura rodzinna. Osobiscie w kazdym aucie sedan jest ladniejszy od kombi i niekupilbym kombi nigdy. Jakbym byl zmuszony wozic wozek i wanienke dla dziecka to raczej szukalbym SUV - wiecej miejsca w srodku i jednak wieksza wygoda niz e9x. Ale to tez moja subiektywna opinia.

 

Co jest nie tak z 335i?

Ludzie kreca te fury niemilosiernie. Dla fanatykow mocy wzor auto. Slyszalem ze pancerne silniki ma.

Co do M3 - miales na mysli problem panewek - pytanie czy 5k co 100k km to faktycznie taki duzy wydatek biorąc pod uwagę osiągi i cenę auta.

 

Nie ma co ukrywac BMW to nie Toyota jesli chodzi o bezawaryjnosc. Rekompensuje to jednak przez komfort, wyposazenie i wrazenia z jazdy.

Co do wyposazenia - jesli chcesz miec mniej problemow to Xdrive bym odradzal - mniejszy wybór czesci , wyzsze ceny , bardziej skomplikowana robota. Mam dużo znajomych którzy mocno męczyli się z awariami Xdrive. Ja mam auto bez Xdrive i jakos w zime nie narzekalem. DSC radzi sobie - pod warunkiem ze nie jezdzisz w Alpy :). No i chyba mniejsza zabawa jednak. Wszystko zalezy po co kupujesz auto. W przypadku Rivasiego auto jest swojego rodzaju ekskluzywnym połykaczem kilometrów więc to zupełnie inna bajka :).

 

Koniecznie w mojej opinii :

- automat

- xenon

- navi z bluetooth (nie musi byc professional - moze byc najnizszy model i zamienic na CIC)

- grzane siedzenia i elektryczne fotele (jak nie ma a auto jest w dobrej cenie to na allegro mozna znalezc za 1000+ zl zestaw i zamontowac)

- kierownica Mpak z manetkami zmiany biegów - fajnie jak jest ale mozna dolozyc niedrogo

- unikaj aktywnego ukladu kierowniczego - sam mam - przy awarii ciezko o czesci

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za odpowiedz Rivasi

zastanawiam sie ogolnie nad tylko dwoma silnikami :

1. N53B30 200 kW (272 PS) ( benzynka )

2. N57D30OL 180 kW (245 PS) ( disel )

wiec proszę rozmowę kierować odnośnie tych 2 silników.

aha auta uzywam ogolnie do pracy i na wypady weekendowe + urlop. przebieg roczny oceniam na 15tys do 20 kkm

do pracy mam 17 km w jedna strone.

 

Nie wiem tylko jak z awaryjnością tych wszystkich podzespołów w tych autach w wersjach disel,

ta niewiadoma powoduje ze chyba wezmę jednak benzynę choć większość aut dostępnych to disle.. w tych pojemnościach i to trochę zmniejsza pole wyboru,

nie wiem sam.. boje sie disla ;D ale korci dobrymi osiągami i oszczędnością oraz większa dostępnością na rynku.

 

chce kupić auto w miarę z niskim przebiegiem choć i tu muszę uważać bo mogę na minę wejść.

Navi chce ogólnie z powodu ponieważ mam wtedy idrive na wyświetlaczu,w wersja M opcje do M-Pakietu

nie wiem jak to się obsługuje i czy wogole w modelach bez tego wyswietlacza.

wersja LCI czyli polift 2009 rok produkcji w gore

to sa modele ktore mnie interesuja,

 

W dislach slyszalem ze warto brac automat z uwagi na dobro silnika benzyna to wiadomo R6 BMW nie ma probemow na wysokich obrotach,

CO do xdrive to nie wiem... szczerze lubie na jakims rondzie zarzucic sobie dupe itd dlatego

dlatego nie narzekal bym na tyl naped i manual.

 

Choc slyszalem wiele dobrego o tych skrzyniach automatycznych i teraz pytanie jak to wyglada z automatem kazdy z tych aut ma wersje sport ? czy to jakis dodatek ?

jak z wrzcaniem auta w posliz kontrolowany z automatem jest to mozliwe :D ? ( brak doswiadczenia w tej materi )

 

Disel napewno bym bral automat xdrive

benzyna temat otwarty...

Prosze dalej o pomoc w tych silnikach ( jak i podzespolach - Awaryjnosciach itd )

co brac lepiej disel- benzyna ?

Chce auto na 5-7 lat w tym czasie nie chcialbym za bardzo przeprowadzac napraw za pare tys zloty... ( wiem nit mi tego nie zagwarantuje ) ale wiecie co mam na mysli.

 

Dzieki z gory za pomoc i dzieki Rivasa za odpowiedz.

Pozdr i szerokiej

 

PS interesuje mnie model e90, e92 ( kombi nie potrzebuje )

osobiscie moge zyc z wygladem e90 Po lift ( jak i przed lift - ktora mi sie nawet lepiej podoba od poliftu - )

 

PS naprawde ten xDrive taki wadliwy ? wlasnie znalazlem fajna sztuke tylko z xdrive reszta mi pasuje

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=214091810&features=NAVIGATION_SYSTEM&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&ambitCountry=DE&sortOption.sortOrder=ASCENDING&isSearchRequest=true&fuels=PETROL&maxPrice=20000&minFirstRegistrationDate=2009-01-01&maxMileage=150000&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=15&pageNumber=1#

 

Aha pytanie ile w/w auto jest naprawde warte ? jest to dobra cena czy smialo handlowac w dol ? jaka powinna byc realna cena np za ten egzemplarz ?!

Edytowane przez brushu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica jest jak najbardziej orginalna, to M pakietowa, tylko dodatkowo splaszczona na dole i z wyrobionymi kontrakciukami,

 

A blenda ze zwykłej kiery sportowej i znaczek z allegro za 10zł :duh: :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kierownica jest jak najbardziej orginalna, to M pakietowa, tylko dodatkowo splaszczona na dole i z wyrobionymi kontrakciukami,

 

A blenda ze zwykłej kiery sportowej i znaczek z allegro za 10zł :duh: :duh:

 

no coz zabraklo mu kasy :)

 

@brushu : automat jest super i kazdy ma sport mode, xdrive zdaje zadanie w benzynie 272 konie z automatem i xdrivem robi swoje, jak chcesz sie slizgac to oczywiscie inaczej to wyglada

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

patrząc na auta w ogłoszeniach znaczna większość jest bez uchwytów na kubki w desce .. Da się je dołożyć w prosty i tani sposób ? chodzi mi o to żeby były w desce (kokpicie oryginalne ) ?

 

I z tym aktywnym tempomatem , napisałe któryś z was że również da się go tanio dołożyć ? jak to by wyglądało cenowo i czy do każdej wersji silnikowej bez navi ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim. Jestem nowym forumowiczem, chciałbym kupić e90 w dieslu. Co sądzicie o tym ogłoszeniu?

 

http://otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-xenon-navi-alu-17-m-pakiet-ID6y7GGb.html

 

Z góry dziękuje za opinie. :)

 

Co za hojność sprzedawcy, wymienił filtry, oleje, zaślepił klapki i wyciął DPF'a ... Z daleka od takich "okazji".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Planuje kupić e90 z 2005-2006 w budżecie 35-40k preferował bym diesla ale trochę poczytałem na forum o awaryjności robię około 30k kilometrów rocznie w cyklu mieszanym ale przeraza mnie wymiana dwu masy wtryskow czy turbo czy rzeczywiście w benzynie jest mniejsze prawdopodobieństwo ze coś drogiego padnie ? jakie silniki sa mało awaryjne zarówno z diesla jak i benzyny bo z tego co widze sa rozne opinie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ Wlodi : Pozwol ze sie z toba niezgodze :D

 

ok rozumie ze nie lubisz kombi ale twierdzac ze kombi to samochod tylko rodziny to jednak jest bardzo ograniczone tematowo spojrzenia na motoryzacje i zreszta jest bardziej samochodem osobowym z powiekszona funkcjonalnoscia niz rodzinym. To raczej rola jak mowisz suvow lub Wanow a wozenie ze soba wozkow, wanienek i lozeczek to jest myslenie z innej epoki, kazdy hotel 4 lub 5 gwiazdkowy ci to wypozycza za darmo lub za jakies grosze a jak jedziesz do rodziny lub w inne miejsce bez hotelu to wysylasz zestaw ze 50 zl kurierem do polski albo 200 zl w europe na nastepny dzien. Nikt rozsadny takich rzeczy nie wozi. Samochod rodziny powinien miec szczegolnie trzy prawdziwe miejsca z tylu a najlepiej 5...

 

A Audi RS6 ktore wystepuje tylko w kombi to raczej wszystko ale nie auto rodzine :)

 

Generalnie kombi lub crossovery maja ladniejsze linie wedlug mnie niz sedany ktorych po prostu juz jest coraz mniej wogole produkowanych modelowo bo to niezgrabne rozwiazanie, bo jednak Audi A6 w kombi, mercedes CSL w kombi, Mazda 6 w kombi i nawet porsche panamera ma zapedy na kombi... i wiele wiele innych pokazuje ze to ladniejsze i zgrabniejsze rozwiazanie niz sedan.

 

 

 

Porsche-Panamera_at_Porsche-Museum.JPG

http://www.banzaj.pl/pictures/ext/1g/2515/mercedes_cls_shooting_break.8.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e1/Audi_A6_Avant_S-line_(C7)_%E2%80%93_Frontansicht,_11._Februar_2013,_D%C3%BCsseldorf.jpg

 

Jak chodzi o silniki /

335i pancerny ??? mowimy o seri E9x ? jest bardziej problematyczny niz 2.0 D, poczytaj i moze popytaj twojego mechanika, zna sie na rzeczy (wtryski, pompa, HTHS, pompa wody, mycie Walnutem co 50 tys aby utrzymac moc zalecane przez BMW, co 30 tys jezeli jest chip a to koszt okolo 3 do 4 tys zlotych w aso, i to tylko wierzcholek). ale fakt ma dwie turbiny i latwo sie go kreci tylko to nie bylo pytanie zadane, chodzilo o brak usterek a to jest przyklad silnika ktory posiada duza ilosc roznych powaznych i kosztownych usterek

 

W M3 panewki to pierwsza powazna usterka do 100 tys (ale raczej okolo 70/80 tys ktora naprawa nie kosztuje 5K tylko dwa razy tyle bo wymieniasz przy okazji kilka innych spraw (uszczelki miedzy innymi) jest dobrze znana w polsce bo pojazdy osiagaja generalnie takie przebiegi, potem leca miedzy innymi przy 150 oprocz oczywiscie osprzetu glowna uszczelka walu, i uszczelki pomocnicze, od 200 K silniki nadaja sie do globalnego remontu lacznie z wymiana glowicy, przy 250K obserwuje sie czesto powtorke tych wszystkich problemow + pekanie samego bloku... no i problem absurdalnej cyrkulacji oleju...to ze w polsce przez bardzo niska ilosc modeli mamy o ich usterkowsci mala wiedza nie jest przeszkoda, sa fora wyspecjalizowane zagraniczne, warto do nich zerknac. Mozna zadzwonic rownierz do firm sprzedajace silniki zawodowo w niemczech, francji lub polski i popytac o te z M3... ja to robilem ale albo w ogole nie prowadza albo mimo ze normalnie daja 6 mieseicy gwarancji na silniki uzywane, to na niego nie daja nic...

Moja La Bunia



DO E9x :

oslona konsoli centralnej Performance OEM Carbon przed liftem - 725 zl



Wszystkie przedmioty aktualnie w galeri. Wysylka od 26/01/17. 15 dni na zwrot bez podowania przyczyn w nienaruszonym stanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.