Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 15,6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Tak to już jest. Zainteresowanie jest najczęściej konkretną kategorią cenową. W sprawie mojego za to nie dostałem żadnego telefonu - za to wyświetlenia idą w tysiące :D
Opublikowano
A macie pomysł o co chodzi z tym:

 

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-330xd-m-pakiet-full-opcja-oplacony-xenon-navi-alcantara-zamiana-ID6zgrqf.html

 

Poprzednia cena tego egzemplarza wynosiła chyba około 47-48tys. + opłaty. Teraz cene znacznie obniżono, dorzucono nowe fotki i inny opis. O ile dobrze pamiętam to chyba nawet ostatnio deklarował, że przebieg potwierdzony przez ASO.

 

Chodzi o to, żebyś nie napalał się jak szczerbaty na suchary, bo to nierealna cena za taki samochód. Gdzie auto aktualnie stoi? W Laponii?

No właśnie rzecz w tym, że stoi w okolicach Poznania i jeśli chodzi o cenę to śmierdzi to strasznie, ale ciężko mi znaleźć cokolwiek innego czego można się poważnie doczepić dlatego wolę popytać bo może ktoś wie coś więcej i zaoszczędzi mi czasu, wysiłku i pieniędzy.

 

Gdybym się napalał to nie zwracałbym się z pytaniami i prośbą o pomoc tutaj. Chcę po prostu rozsądnie wydać określoną kwotę na mozliwie najpewniejszy egzemplarz wymarzonego e92.

 

Dzięki za odzew!

 

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Opublikowano
Diesel fajnie trzyma cenę. Ja mam do zrobienia elektrozawór vanosa, a już mi po prostu kasy brakło i koło dupy się pali i za 330i nikt nie dzwoni, a chcę 32, jestem w stanie zejść w ostateczności do 30, tak kiepsko z kasą. Kosztowała mnie w rok 50... Trza było brać 330d
Opublikowano
na moje oko powinieneś mieś z 65, ale naprawdę fajne egzemplarze chodzą i po 90-100. Tylko za 100 trzeba zadać sobie pytanie czy nie wolisz słabszego, a nowszego auta, niekoniecznie bmw
Opublikowano
ceny widziałem różne i sam mam problem określić ile jest warty mój. jak kupowałem w styczniu to mój był w górnej cenie na te roczniki. widziałem od 25 do 40. Jak kupisz nie kombinowany i zadbany, albo jak w moim przypadku ktoś kupi już naprawiony to się odwdzięczy. silnik fajnie kręci od niskich obrotów i brzmi nieźle :). u mnie teraz ktoś kto weźmie ma na 150 tysięcy spokój z zawieszeniem, to prędzej to auto rozwali :D. ja tego auta nie traktuję jak rajdówkę, raczej do bujania się po mieście w asyście fajnego dźwięku z wydechu. moja rada? wyłącz serce, emocje i włącz rozum, bo się przejedziesz jak ja
Opublikowano
w polsce, ale końcem 2015 przyjechała z niemiec. to znaczy ktoś sobie ją sprowadził, a w styczniu tego roku ja odkupiłem od niego. przy jeździe normalnej (nie zamulanie), ale co któreś skrzyżowanie rura, to spalanie w granicach 15 litrów. mnie to nie boli, bo mam gaz, jak jeździłem na samej benzynie, wtedy odchudziło portfel
Opublikowano

Mam pytanie głównie do użytkowników N47 rocznik 2007-2011. Czy teraz oferowane zestawy rozrządu są już pozbawione wad?? Jak teraz się sprawuję rozrząd i na ile taka wymiana starcza??

Pozdrawiam

Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

Tapniete LG F60
Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

kupiłem N47 z 2010 z prawdziwym przebiegiem 99tys.

Opublikowano
Zmieniaj olej co 15kkm to raczej 200 bez najmniejszego problemu przelata.

Ponad 200 to będzie już miała jak kupi 2011 rok :norty:

kupiłem N47 z 2010 z prawdziwym przebiegiem 99tys.

2 lata temu? :D :wink:

Tapniete LG F60
Opublikowano
Mam pytanie głównie do użytkowników N47 rocznik 2007-2011. Czy teraz oferowane zestawy rozrządu są już pozbawione wad?? Jak teraz się sprawuję rozrząd i na ile taka wymiana starcza??

Pozdrawiam

 

mam n47 tylko w serii F, ogolnie sporo sie naczytałem, tak naprawdę to loteria, trafiają się i auta gdzie łańcuch strzelił przy 80tys km a są i auta gdzie przy 250tys km wszystko ok :P

 

ja planuję sie siebie w przyszłym roku zmienić dla świętego spokoju. Obecnie nie ma żadnego BMW po 2005r który nie ma wad :!: poprostu musisz być gotowy na wymiane i tyle

 

w N53 benzynie wymieniasz dla świętego spokoju pompe wody a w N47 rozrząd

gm7CfMp.jpg?1
Opublikowano (edytowane)

Witam Forumowiczów.

Wiem, że jest wątek dot. pomocy w kupie auta, ale jest tam spory misz-masz jestem w połowie tamtego wątku, a mam coraz mniej czasu na decyzje z autem

 

Obecnie posiadam e36 cabrio individual w pełnej opcji z silniczkiem m52b28

Niestety jako, że jestem zameldowany w niemczech, musze przemeldować auto, niestety dobrych pare lat temu sprowadziłem je z niemczech i teraz jest spory problem by ponownie go rejestrować, a że mam zastrzyk gotówki rozglądam się za czymś nowszym. Z mojej jednostki jestem zadowolony, jak na 20letnie auto niewiele w nie zainwestowałem, prócz paliwa. Przy 140kkm robiłem pompe wspomagania, przy 160kkm rozrusznik - szczotki, przy 170kkm rozszczelniła się chłodnica i teraz przy 180kkm gumy belki tylnej mam do wymiany, amorki i szybe przednią (kamyk na autostradzie). Autko zagazowałem i jest naprawdę oszczędnje.

W mieście pali 12l gazu, zimą 14 dla benzyny odpowiednio: 11l, 13l

W trasie przy 90km/h 10l gazu benzynki 7l

Przy 120km/h 10,5l gazu, benzynki 7,5l

Przy 160km/h 12l gazu, benzynki 10l.

Mam szpere 25% most 3,15 i manualną skrzynię.

Do pracy miałem 21km w jedną stronę, do polski zjeżdzam 3-razy w roku więc rocznie pukam średnio 20-25kkm. Często nawet jeździłem na samej benzyce, bo do najbliższej stacji z lpg mam 20km, więc nie zawsze opłaca mi się na nią jechać.

Chciałem kupić 335i e90 z manualem w full opcji z roku 2010 -2011 z przebiegiem 80-100kkm (kfs-steuer na rok to 250-300e).

Wiązało by się od razu z wymianą pompy wysokiego ciśnienia o hamulcami z przodu. Koszta benzyny by mnie nie przerażały..

 

Ale..

 

Od jutra będę dojeżdżał do pracy 63,5km w jedną stronę więc roczny przebieg wskoczy mi na 30-35kkm, więc zacząłem rozglądać się za dieselkami 330d i 335d (kfs-steuer dla diesla rocznie w tej pojemności to 430-500e, ale przy tych dystansach powinno mi się to zwrócić)

Wiele czytałem odnośnie spalania tych aut, i wiele osób pisze, że dużo lepszym rozwiązaniem jest zwirusowany 330d na 286ps pod względem awaryjności i kosztów eksplatacyjnymi (tarcze, turbiny) oraz spalania. Ponadto jakoś wolę jedną dwururkę z tyłu wizualnie)

Druga sprawa, z Żoną staramy się o pociechę więc limuzyna odpada, a nie chce w przeciągu roku znowu zmieniać auto, dlatego wybór pada na auto w formie kombi.

 

Znalazłem dwa, trzy auta, które mnie interesują:

 

Pierwsze:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330da-xdrive-touring-m-paket-leder-bremse-neu-wiehl/251416863.html?ref=srp

 

Drugie:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-330d-touring-m-sportpaket-h-k-pano-dab-19-zoll-wesel/251912327.html?ref=srp

 

Trzecie:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-335d-touring-aut-edition-sport-m-paket-voll-dettelbach/248742983.html?ref=srp

 

Czwarte:

https://m.mobile.de/auto-inserat/bmw-335-3er-dpf-touring-aut-m-paket-panorama-leder-n-berlin/246079417.html?ref=srp

 

Pytacie dlaczego automaty, więc wyprzedzam pytanie:

W waszym wątku wyczytałem, że w zwykłej skrzyni przy dieslu pada dwumas dosyć szybko, i wiele osób jest zadowolonych z automatów z e9x i nienagannej awaryjności (w tych rocznikach powinny być ZF), ich serwis zbiega się do wymiany oleju i miski z filtrem wbudowanym. Kolejna sprawa w full opcjach ciężko jest znaleźć z manualem. Nigdy automatu nie miałem, ale staram się do niego przekonać.

 

Teraz co do autek.

Pierwsze jest w x-drive, przy tym przebiegu myśle, że nie powinienem był mieć przez pierwszy rok, czy dwa problemów z tym napędem, czy z całym autem, przód jest wyżej, więc obawiam się jak to może wpływać na sterowność z zakrętach, plus byłby taki, że mieszkam na wzniesieniu (na wzgórzu), więc bezpieczniejszy byłby podjazd zimą.

 

Drugie autko, jest ciut młodsze, plus przy odsprzedaży po paru latach, bez x-drive, plus taki, że odpada awaryjna zębatka tego napędu. Minus, że będę miał mniej gotówki na serwis wstępny (oleje, paski, filtry)

Ponadto, ma łopatki w kierownicy - jest to skrzynia DSG? Dobrze myślę/kombinuje? Słyszałem, że są bardziej kosztowne w naprawie i bardziej awaryjne od seryjnego automatu, ponadto, to będzie dobra, rzecz do zabawy przez klika pierwszych miesięcy w moim zdaniu.

 

Trzeci:

Na minus, nie podoba mi się srebna listwa na desce rozdzielczej, dwa osobne końcówki z tyłu. Kolejny minus, to jak wyżej, mniej gotówki na serwis wstępny.

 

Czwarty:

Tak jak trzeci

 

 

Proszę was o pomoc, na co się zdecydować, oczywiście będzie pierwszy przegląd w Deckra, w sprawie sprawdzenia realności przebiegu jak i stanu przed kupnem. Z którego autka będę waszym zdaniem bardziej zadowolony? Które odwdzięczy mi się mniejszą bezawaryjnością przez te pierwsze 70kkm?

 

Wiem narazie tyle, że przy tych jednostkach o łańcuch rozrządu nie muszę się martwić.

320d mnie nie interesuje, na f31 mnie nie stać (wolę e91 w full opcji)

Seria 5 jest za duża dla mnie, wolę zgrabne w miare dynamiczne auto, które w miare bezawaryjnie nastuka mi kilometrów na jakieś 3-4 lata.

 

MfG Turi!

Edytowane przez Turi
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Popraw linki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.