Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Tytuł jest ogólnikowy, ale temat bardzo nietypowy. Chcę zdjąć dwa koła. Prawy przód i prawy tył i je wyważyć. Sprawa wydaje się być banalna. Jechać autem do warsztatu i po problemie.

Mam jednak kaprys zawieźć te koła umyte i oczyszczone ze starych odważników i kleju. Do upatrzonego warsztatu mam kilkanaście km. A chcę je dostarczyć tym samym samochodem. W zapasie mam drugi identyczny komplet kół, ale z innymi rozmiarami opon.

Może już dawno jeździłbym na tym drugim komplecie, ale są na nich stare opony (wszystkie jednakowe).  Dwa koła mają zwykłe wentyle, a dwa z czujnikami. I żeby się mniej nagibać przy zmianie kół, chciałbym założyć tylko te dwa koła, które mają zastąpić te zdjęte do wyważenia.  Pytanie jest, czy przez te kilkanaście km. w jedną i w drugą stronę elektronika się nie rozstroi?  Napęd RWD. 

Ten zapasowy komplet nabyłem niedawno. A te na których jeżdżę, opony są niewiele zużyte. 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

jak masz TPMS raczej będzie krzyczał, jak RDC to zresetuj po wymianie kół w drodze do warsztatu. Po wymianie tak czy siak zresetuj, nie powinno się nic zepsuć.

Pytanie co na to dyferencjał, że masz różne obwody kół z tyłu?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jeżeli są to odpowiednie rozmiary które zastępują ten rozmiar który masz na aucie to może być ok a jak nie to raczej do warsztatu dojedziesz z choinką na desce i obciętą mocą silnika

Opublikowano

Nic się nie stanie bo mi teraz w jednej zimowce padła bateria i mam błąd RDC ale nie widoczny na desce (tylko po skanowaniu kompem), i już tak zostawię do wiosny. Najważniejsze żeby były 4 takie same koła 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję koledzy za zainteresowanie tematem i rady!  Wszystko skończyło się dobrze. Oprócz komunikatu o nieprawidłowym (niższym) ciśnieniu w kołach, żadne inne skutki uboczne się nie pojawiły. 

 

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.