Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam G31 i chcę zmienić fotele na sportowe ze zwykłych, znalazłem wnętrze z G30, pytanie moje jest następujące, czy tylna kanapa będzie pasować? Ewentualnie jeśli nie pasuje czy da się u tapicera przełożyć same poszycie skórzane, czy boczki drzwi z G30 pasują do G31? Dzięki za odpowiedz, może ktoś przerabiał ten temat, bo nie znalazłem odpowiedzi w internecie, pozdrawiam wszystkich serdecznie.

 

Opublikowano

Zastanów się 3 razy nad tymi sportami - ja będę je zmieniał na komforty. Dla mnie i wielu osób - sporty (te w alcantarze są mega nie wygodne).

@luk_byd może będziesz wiedział - podpięcie komfortów pod samo zasilanie, bez CAN - umożliwi przynajmniej ustawienie manualne fotela, czy zostanie on martwy? Nie chcę jechać do warsztatu, który dorobi wiązki i to zakoduje z dwoma kompletami siedzeń, tylko wymienić fotele w garażu i pojechać na spokojnie bez bagażu.

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Zaraz, zaraz to G30 byly ze zwykłymi fotelami?

Jak szukałem dla siebie używanej G31 to myślałem, że jest tylko wybór między sportowymi a komfortowymi.

 

Co do pytania wg katalogu części Boczki drzwi są identyczne G30/G31

Opublikowano

Witam

Czyli wynika że boczki drzwi pasują i fotele przód, problem jest tylko z kanapą bo jest inna?.Nie chcę komfortów bo mam w F10 530d LIFT i to moje auto w trasy natomiast G31 kupiłem z myślą o codziennym aucie do poruszania się wokół komina ( głównie jesień zima ).Teraz mam zwykłe fotele z manualnym przesuwaniem tył przód a potrzebuję takie z bocznym podparciem i wysuwanym podudziem.

IMG_4148.jpg

IMG_4250.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
16 godzin temu, Enriquez napisał(a):

@luk_byd może będziesz wiedział - podpięcie komfortów pod samo zasilanie, bez CAN - umożliwi przynajmniej ustawienie manualne fotela, czy zostanie on martwy? Nie chcę jechać do warsztatu, który dorobi wiązki i to zakoduje z dwoma kompletami siedzeń, tylko wymienić fotele w garażu i pojechać na spokojnie bez bagażu.

Tak. Podpięcie samego zasilania umożliwi pełną regulację foteli - tak też na krótko podpinałem żeby odpowiednio ustawić fotel aby go łatwiej zamontować w aucie.

Natomiast dołożenie samego CAN to pikuś.

Fotele sportowe raczej będą miały LIN.

 

Jeśli masz podgrzewanie w zwykłych stołkach to masz LIN.

Jak masz pamięć to albo LIN albo CAN.

 

Bez CAN w komfortach nie będzie działało wentylowanie/grzanie/pamieć no i funkcje easy entry etc.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

@Peresada1969 tylko zastanów się nad sensem wymiany , mam w jednym zwykle i w drugim sporty , i uważam ze zwykłe są wygodniejsze od sportów do jazdy wokół komina , a mam 190cm 

  • Lubię to 1
Opublikowano (edytowane)
11 godzin temu, luk_byd napisał(a):

Natomiast dołożenie samego CAN to pikuś.

Fotele sportowe raczej będą miały LIN.

 

Jeśli masz podgrzewanie w zwykłych stołkach to masz LIN.

Jak masz pamięć to albo LIN albo CAN.

 

 

Dzięki za odpowiedź. W sportach mam lin, ze względu na grzanie foteli. Rozumiem, że zmiana na CAN umożliwi komunikację z panelem klimatyzacji. Czy ma ktoś jakiś schemat dla komfortów? Nie mam ISTY i w zasadzie nie mogę tego nigdzie namierzyć. Nie poratuje ktoś? Nie ukrywam, że grzebanie w aucie nie jest mi obce i z radością zrobiłbym to sam i pojechał na jakieś do kogoś.

Edytowane przez Enriquez
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
11 godzin temu, Enriquez napisał(a):

Dzięki za odpowiedź. W sportach mam lin, ze względu na grzanie foteli. Rozumiem, że zmiana na CAN umożliwi komunikację z panelem klimatyzacji. Czy ma ktoś jakiś schemat dla komfortów? Nie mam ISTY i w zasadzie nie mogę tego nigdzie namierzyć. Nie poratuje ktoś? Nie ukrywam, że grzebanie w aucie nie jest mi obce i z radością zrobiłbym to sam i pojechał na jakieś do kogoś.

Mam schemat.


CAN w komfortach zastępuje LIN i służy do komunikacji dla ogrzewania/wentylacji oraz pamięci.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Kończąc mój wątek w tym wątku - dziś mogę powiedzieć, że zakończyłem retrofit ze sportów na komforty. Sam montaż zajął 1,5 dnia mniej więcej - skupiałem się nad tym, żeby niczego nie połamać, więc się za bardzo nie spieszyłem. Wielkie dzięki @luk_byd za schematy, choć i tak musiałem sobie ściągnąć ISTĘ i samemu rozkminić co i jak w moim egzemplarzu. Wymieniłem dokładnie całe wnętrze, aby mi się kolorystycznie nitki zgadzały. Wyzwaniem wydawało się przełożenie dekorów w drzwiach, ale okazało się to bardzo proste. Podobnie jak urwane światłowody w tylnych boczkach w kieszeniach. Okazuje się, że można je wymienić. Prawdziwym wyzwaniem było kodowanie tego wszystkiego do auta, ze względu na odmienną komunikację z modułem Airbag i dodatkowymi zagłówkami aktywnymi. Nie mniej jednak wszystko się udało i w końcu zaznam komfortowej jazdy.

W związku z powyższym, mam też do sprzedania moje dotychczasowe wnętrze - Sport M-Pakiet Alcantara z niebieską nitką. Gdyby ktoś szukał - zapraszam.

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 27.09.2023 o 08:20, luk_byd napisał(a):

Mam schemat.


CAN w komfortach zastępuje LIN i służy do komunikacji dla ogrzewania/wentylacji oraz pamięci.

Czy była by możliwość udostępnić schematy?

Też chciał bym przejść ze sportów na komforty.

 

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
14 godzin temu, Shadow69 napisał(a):

Czy była by możliwość udostępnić schematy?

Też chciał bym przejść ze sportów na komforty.

 

Napisz PW - podeślę.

Opublikowano

Hej,

możecie mi podpowiedzieć co to za siedzenia wg kodu wyposażenia -> wglądają jak te ze zdjęcia we wcześniejszym poście (na tle ryflowanych blach), myślałem że to komforty ale wpisane jest że Sport.

481
Sport Seats F Driver/front Passenger

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

481 to fotele sportowe. Mają wyższe podparcie boczne oparcia względem serii, ręcznie regulowane podparcie ud i elektryczną regulację szerokości oparcia. W opcji regulację elektryczną z pamięcią i regulowane podparcie lędźwiowe.

Fotele komfortowe mają regulację górnego segmentu oparcia, szerokości oparcia i podparcia ud. Do tego specjalne komfortowe zagłówki, regulowane podparcie lędźwiowe i standardową elektryczną regulację z pamięcią ustawień.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.