Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam bmw f11 z 2015r. Ostatnio zauważyłem że we wnękach na słupkach mam delikatne syfki wtrącenia w lakierze i po lewej i po prawej stronie samochodu. Miernik lakieru pokazuje że powłoka lakiernicza ma ok 50 mikronów czyli niby fabryczna. Jest mozliwe żeby auto z fabryki wyjechało z takimi delikatnymi wtrąceniami czy raczej coś miałem naprawiane?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pokaż zdjęcia o czym mowa.

Nikt tam raczej się nie wpatruje więc nie każdy musi wszystko dostrzec, ale człowiek zrobi wszystko co trzeba - jak ma być 50um - to tak zrobi

Opublikowano

Ok porobię zdjęcia, auto jest sprowadzone w Niemiec w Polsce na pewno nikt nie grzebał przy tym, nie wiem czy w Niemczech ktoś się bawi w takie rzeczy. Sprawdzałem historie w aso i we wszystkich carverticalach, itp. I wszedzie wyszło że auto bezszkodowe

Opublikowano

Dodam że wszystkie szyby oryginalne z jednego roku jest tam panoramiczny dach i też oryginalna szyba z rocznika samochodu, wszystkie poszycia, drzwi błotniki, maska klapa nie maja żadnych "syfów" i lakier wygląda jak oryginalny oraz ma grubośc jak oryginał

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W Niemczech też naprawia się auta. Małe uszkodzenia naprawia samo ASO i warsztaty niezależne. Po czym auto zostaje w kraju. Samochody z większymi uszkodzeniami skupują handlarze, głównie Turcy, którzy naprawiają te najbardziej wypasione dla członków swoich rodzin i znajomych. Ci potem nimi jeżdżą, chyba że okaże się, że naprawa nie wyszła albo są problemy np. z silnikiem. Wtedy auto wraca do handlarza, on sprzedaje je na eksport.

Opublikowano

Pojechałem dziś do salonu BMW Gazda Katowice bo nie dawało mi to spokoju, oglądałem najnowszą 5-tkę w kolorze białym i też na słupkach wnękach drzwi miała kilka takich "wtrąceń, syfków, w lakierze". Miałem też ze soba czujnik lakieru, mierzyłem kilka samochodów a więc tak dla potomnych: grubość lakieru na drzwiach wahała się w okolicach 140-160 mikronów, maska ok 130mikronów, dach 140 mikronów, klapa tylna 140mikronów, błotniki tył ok 130 mikronów. Natomiast wnęki słupki od 58 do niecałych 100 mikronów. Mierzyłem chyba z 5 aut , bmw 5-tki, 3-ki x3, m pakiety i wszystkie miały podobna grubość jw.

Mam jeszcze prośbę do właścicieli f11/10 żeby zobaczyli czy też mają we wnękach słupkach takie delikatne wtrącenia/zapowietrzenia lakieru.

Opublikowano

prześlij zdjęcie o co Ci chodzi

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
17 godzin temu, amt-parts napisał(a):

Pojechałem dziś do salonu BMW Gazda Katowice bo nie dawało mi to spokoju, oglądałem najnowszą 5-tkę w kolorze białym i też na słupkach wnękach drzwi miała kilka takich "wtrąceń, syfków, w lakierze". Miałem też ze soba czujnik lakieru, mierzyłem kilka samochodów a więc tak dla potomnych: grubość lakieru na drzwiach wahała się w okolicach 140-160 mikronów, maska ok 130mikronów, dach 140 mikronów, klapa tylna 140mikronów, błotniki tył ok 130 mikronów. Natomiast wnęki słupki od 58 do niecałych 100 mikronów. Mierzyłem chyba z 5 aut , bmw 5-tki, 3-ki x3, m pakiety i wszystkie miały podobna grubość jw.

Mam jeszcze prośbę do właścicieli f11/10 żeby zobaczyli czy też mają we wnękach słupkach takie delikatne wtrącenia/zapowietrzenia lakieru.

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Opublikowano
16 minut temu, Kolorusek napisał(a):

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Co w tym dziwnego? Ludzie profesjonalnych detailerów zabierają na oględziny przed odbiorem, żeby zobaczyć czy nie ma jakichś kwiatków, które salon zatuszował. Przy transporcie wszystko się może zdarzyć.

Opublikowano
1 godzinę temu, Kolorusek napisał(a):

Czekaj, czekaj. Czy ja dobrze rozumiem? Latałeś po salonie z czujnikiem grubości lakieru? 

Tak ale robiłem to dyskretnie tak żeby nikt nie widział

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

No u mnie nie ma takich rzeczy w żadnych z 5 aut. Sprawdzałem dokładnie.

A grubość lakieru zalezy też od koloru trochę (palety/rodzaju)

Opublikowano
17 godzin temu, luk_byd napisał(a):

No u mnie nie ma takich rzeczy w żadnych z 5 aut. Sprawdzałem dokładnie.

A grubość lakieru zalezy też od koloru trochę (palety/rodzaju)

Ma Pan też f10/11??

Opublikowano

Ja mam F11 LCI, w kolorze z palety individual frozen , sprawdziłem juz kiedyś całe auto " pod lupą " i teraz też dokładnie sie upewnilem i nie ma żadnych wad "wrodzonych" 

A naklejki we wnękach masz z hologramami bmw? 

 

 

20230806_141749.jpg

20230806_141718.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
6 godzin temu, amt-parts napisał(a):

Ma Pan też f10/11??

Już nie, ale F07 z 2014 roku m.in

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
5 godzin temu, Użytkownik525xd napisał(a):

A naklejki we wnękach masz z hologramami bmw? 

 

Jak kupisz taką naklejkę w BMW to też będzie tak wyglądać 🙂

  • Lubię to 1
Opublikowano

Tak naklejki mam z hologramami, dodam że te zgrubienia (syfki) są w kolorze lakieru(bazy), wygląda to tak jakby na blache rozsypał ktoś kilka ziarenek piasku i poźniej to pomalował

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.