Skocz do zawartości

Reklamacja na Connected DRive


bestb

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj dzwoniłem na mobile care  gość się zdalnie zalogował na auto ale nic nie zrobił i powiedział serwis. Dodam że miał mocno wschodni akcent, i nie wiem czy do końca rozumiał co do niego mówię.

Jutro dzwonie na ConnectredDrive zobaczymy co mi powiedzą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co chcesz reklamowac. Bo podobno ma byc lub wlasnie byl jakis update/restart serwerow connected drive i ma sie wiele zmienic w kwestii jakosci uslug. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co Ci dokładnie nie działa? Ja miałem problem z niedziałającą aplikacją My BMW i pomogła aktualizacja oprogramowania w serwisie. Poblem w moim przypadku był spowodowany tym, że samochód tracił połączenie z internetem.

Edytowane przez knrdk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest ogół spraw, ta najbardziej wykurzająca to brak aktualizacji, niestety nie tak łatwo to załatwić bo auto juz po gwarancji. Z tego co widzę maja to  głęboko co do nich mowie. Więc zastanawiam się nad oficjalna drogą.  Smorawiński w Poznaniu zaśpiewał 1700zl brutto za aktualizacje auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W dniu 15.07.2023 o 10:25, bestb napisał(a):

Usługi za które place dodatkowo a nie działają.

A działały wcześniej?
Po zakupie jest chyba 14 dni na rezgygnacje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.