Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Opublikowano
pewności nie mam, ale chyba jeszcze potrzebujesz FRM z obsługą kierownicy elektrycznej bo standardowo są bez jednej wtyczki
Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano
Sprawdziłęm FRM i jest to moduł świateł

a ile masz wtyczek w swoim? 3 czy 4?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
Opublikowano

Sprawdziłęm dokładnie i nie trzeba wymieniać wogóle FRM. W samochodach od 2012 montowali już widze lepsze moduły, Byłem u kolegi z ASO i sprawdziłmi mój FRM gdzie mam auto 09/2012 a także sprawdził po lifcie z 2014 gdzie fabrycznie była kolumna kierownicza. Okazało się że mamy te same moduły FRM. Wiązke niestety musiałem kupić cała z wnetrza gdyz nie ma samycch wiazek do kolumny elektrycznej

WSZYSTKO JUZ MI DZIAŁA. TAKŻE MAM ZAKODOWANE Z FOTELAMI KOMFORT Z PAMIĘCIĄ ZE JAK OTWIERAM DRZWI TO SIĘ KIEROWNICA CHOWA


Podobny przypadek miałem jak wymieniałem idrive z tym duzym pokrętłem co były po lifcie. Te po lifcie mają wtyczke 4 pin a te przed lift taka podłużną chyba 9 pin. Przed lift to 2010 - 2013 ja mam koniec 2012 i okazało sie że mam już tą wtyczkę polift i ten z polifta mi pasował i wszystko smiga


TE PRZED LIFTEM 2010-2013 NIE SĄ JEDNAKOWE. KOLEGA Z ASO MI MÓWIŁ ŻE W 2012 DUŻO POZMIENIALI

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.