Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to szukaj nie z n20 - diesle wychodzą sporo taniej pod kątem eksploatacji niż ten silnik
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano
Robię rocznie około 7 tys. km więc diesel jest bez sensu robię krótkie odcinki max 30 km i to raz na jakiś czas. A opcja ze stanów jak wam się widzi kupował ktoś kiedyś? Tej białej szacowany Koszt naprawy na podstawie zdjęć około 8 tys zł. Wg firmy sprowadzającej. Czyli zaokrąglając wyniosła by 60 tys zł gdzie z rynku Eu pl oscylują ponad 100 tys zł z tego rocznika i wyposażenia jest to możliwe?
  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Nie rozumiesz, n20 to klapa. dieslu rozrząd zrobisz i jeździsz.

Tylko wywal ten manual, bo to parodia w takim wozie.

Szukaj diesla niezależnie od przebiegu. niestety biorąc benzynę możesz dużo wdepnąć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
co tak wszyscy nagle benzyniaków szukają?

@Bing - nie wiesz?

Szejkowie ratują świat... :norty: :twisted:

I mają coraz większe grono zdalnie sterowanych posłów w Parlamencie Europejskim. :oops:


Jak nie wiadomo, o co chodzi, to chodzi O PIENIĄDZE.

Po co mieć X3 w dieslu, jak można mieć X3 w benzynie co zużywa znacząco więcej paliwa... :?:

Baryłka ropy - to baryłka ropy. przecież dla nich Im więcej baryłek tym lepiej...


Pamiętajmy, że jest jeszcze opcja "najlepsza" - elektryk, który jest "niesamowicie ekologiczny", bo wydech ma w kominie elektrowni. :cry2:

A produkcja akumulatorów, czy ich utylizacja? :?:

No problem ! :duh:

O wydobywaniu LITu czy gaszeniu EKOLOGICZNEGO pożaru nie wspominając... - bo przecież jest EKOLOGICZNY... :mad2:




 

Robię rocznie około 7 tys. km więc diesel jest bez sensu robię krótkie odcinki max 30 km i to raz na jakiś czas. A opcja ze stanów jak wam się widzi kupował ktoś kiedyś? Tej białej szacowany Koszt naprawy na podstawie zdjęć około 8 tys zł. Wg firmy sprowadzającej. Czyli zaokrąglając wyniosła by 60 tys zł gdzie z rynku Eu pl oscylują ponad 100 tys zł z tego rocznika i wyposażenia jest to możliwe?

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-x3-f25-2-0-benzyna-x-drive-2016r-lift-ID6FnTws.html

www_otomoto.pl/oferta/bmw-x3-f25-2-0-benzyna-x-drive-2016r-lift-ID6FnTws.html


@lukaszbmwe90 - cholera, jesteś następnym łowcą pereł? Czy tylko niezorientowany?

Przecież ten iks trzeci nie dość, że USA, to jeszcze z silnikiem N20...

SŁABIUTKO. Bardzo słabiutko.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

To wg was n20 jest lipny to jaki jest dobry ?


Diesel taki dobry a wtryski dpf adblue i inne psujące się pierdółki

O turbinie nie wspomnę bo w benzynie też jest i może się zepsuć

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano

Wtrysk w benzynie ile obecnie? 2-2,2k zł x4 w R6 masz 8-9k zł za same wtryski.

n20 poczytaj jak siadają te silniki na necie.

Robisz rozrząd, jak trzeba turbo to się zrobi i turbo w tym dieslu, ale to nie są nadzwyczajne rzeczy w aucie z nalotem 200-300k zł.

Jedno auto jeden temat.

Możesz poszukać N52B30, ale nie wiem czy tylko w USA nie szły. Tylko to a jak nie to diesel, nic innego.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
...Pamiętajmy, że jest jeszcze opcja "najlepsza" - elektryk, który jest "niesamowicie ekologiczny", bo wydech ma w kominie elektrowni. :cry2:

A produkcja akumulatorów, czy ich utylizacja? :?:

Z tym nie mogę się zgodzić. To są mity. Zmodernizowane elektrownie węglowe wyposażone w elektrofiltry zatrzymują 98 % zanieczyszczeń. Żaden samochód z silnikiem spalinowym nie ma szans zbliżyć się do tego wyniku. Poza tym takie elektrownie dominują tylko w Polsce. W pozostałych państwach Zachodu nie. Są jeszcze znacznie czystsze źródła, czyli energetyka jądrowa, gazowa i odnawialne źródła energii. Akumulatory zawierają dużo cennych pierwiastków, więc nie będą utylizowane przez np. zakopanie, lecz z uwagi na dużą wartość poddane recyklingowi. Postęp w materiałoznawstwie pozwala powtórnie użyć coraz więcej materiałów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

BTW.

Zmodernizowane elektrownie węglowe wyposażone w elektrofiltry zatrzymują 98 % zanieczyszczeń. Żaden samochód z silnikiem spalinowym nie ma szans zbliżyć się do tego wyniku. Poza tym takie elektrownie dominują tylko w Polsce. W pozostałych państwach Zachodu nie. Są jeszcze znacznie czystsze źródła, czyli energetyka jądrowa, gazowa i odnawialne źródła energii. Akumulatory zawierają dużo cennych pierwiastków, więc nie będą utylizowane przez np. zakopanie, lecz z uwagi na dużą wartość poddane recyklingowi. Postęp w materiałoznawstwie pozwala powtórnie użyć coraz więcej materiałów.

Z tym się nie mogę zgodzić. TO SĄ MITY.


Nie chce mi się gadać o ekologiczności.

Bo żadna nowożytna mobilność nie jest ekologiczna.


PS1. Mieszkałem sporo lat we Francji i wiem jak wygląda kilkadziesiąt tamtejszych "ekologicznych" elektrowni jądrowych (gołym okiem widać zaburzenia hydrologiczne i termiczne).

PS2. Zobacz ile elektrowni węglowych mają Niemcy.

PS3. Ile kosztuje wyprodukowanie tego całego przemysłu elektromobilnego, i jak mocno ta zmiana obciąży środowisko.

PS4. Jakby co - widziałem pożar baaardzo "ekologicznego" Lexa na Hetmańskiej w Poznaniu. Roztopiły się szyny tramwajowe, po czasie dziurę w ziemi zasypywała koparka, a tego Lexa ugaszono po dużej operacji wielu służb.

M.in. kilka dni stało całe zanurzone w wannie... (Przez grzeczność nie zapytam jak zneutralizowano tak potężną ilość BRUDNEGO środka gaśniczego - mówię o tym z wanny, bo ten użyty bezpośrednio do gaszenia podlał całą okolicę, że pewnie będą tam "rosnąć" tylko kamienie...)


Podsumowując.

@Borsuczek - nie obraź się.

Ale wiesz co. W życiu są trzy prawdy.

Sama prawda. Tylko prawda. I g*wno prawda...

 

To wg was n20 jest lipny to jaki jest dobry ?


Diesel taki dobry a wtryski dpf adblue i inne psujące się pierdółki

O turbinie nie wspomnę bo w benzynie też jest i może się zepsuć

Kurczę, sami powielacze stereotypów.

Nim ten diesel się pierwszy raz zająknie, to bardzo wiele elementów z tego N20 już dawno będzie na złomie.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ten silnik, to w dodatku słabsza wersja odmiany benzynowej,184 KM, bez momentu...nie jedzie to w ogóle.

Do tego ten manual, mając do dyspozycji fenomenalny ośmiobiegowy automat ZFa.

Dla mnie straszne połączenie.

W X3 LCI diesel B47 190KM/400nM plus program i auto naprawdę daje radę i to bezawaryjnie.

Benzyna zamiast krwi...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W przedliftowym X3 w dieslu N47 rozrząd profilaktycznie i jeździsz. DPF nie jest awaryjny, turbo ma też benzyna.

Benzynowe N20 awaryjne i kulturą jazdy nie grzeszą.

Ale jak wolisz benzynę, poszukaj wersję mocniejszą, 245 KM. Tylko w zakładanym budżecie może być ciężko.

Przejedź się automatem, to zmienisz zdanie. Do tej budy idealnie pasuje. :cool2:

Benzyna zamiast krwi...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.