Skocz do zawartości

Dylemat zakupowy ‐ silnik


kosa4444

Rekomendowane odpowiedzi

Moja lista must-have w X1. Wszystko więcej fajnie mieć, ale przeżyłbym bez tego.


Silnik:

+Minimum 20i/20d


Wersja:

+xLine + Sportowe fotele

LUB

+M Sport


Pakiety:

+Premium(Adaptacyjne LED, Asystę świateł, dostęp komfortowy, ładowanie bezprzewodowe telefonu oraz przygotowanie pod wszystkie inne systemy)

+Zwiększony bak paliwa

+Ogrzewanie foteli przednich

+Ogrzewanie kierownicy

+Systemu asystujące kierowcy

+Systemu asystujące kierowcy PLUS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze pytanie czy system asystujacy professional zawiera system zwykły i plus?

Tak, PRO zawiera system podstawowy i PLUS. Tylko sam w sobie u nas w PL dużo nie wnosi, bo rozpoznawanie sygnalizacji świetlnej u nas nie działa, więc jedyne co więcej daje PRO w porównaniu do standard+plus, to aktywny tempomat do 210km/h a nie 180km/h i autonomiczna zmiana pasa ruchu(w czasie jazdy na autostradzie, auto może samo zmienić pas, gdy wrzuci się kierunkowskaz). Trochę mało jak na 2,5k więcej.

 

Mysle o pakiecie innowacji i asystencie professional ma jtos z tym jakies doświadczenie ew. rady? Ogrzewanie mozna kupic potem w abonamecie

Pakiet Innowacji jest najdroższym z pakietów i kosztuje ponad 16,5k. Jedyne co dodaje w stosunku do mojej listy musi-have to HUD i kamerę 360. Bez kamery 360 można się obejść. Wszystkie systemy automatycznego parkowania działają z normalną kamerą cofania i czujnikami przód/tył. Co do HUD to w X1 jest bardzo fajny i gdyby dało się go dobrać bez pakietu, to pewnie dodałbym go sobie na listę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mysle o pakiecie innowacji i asystencie professional ma jtos z tym jakies doświadczenie ew. rady? Ogrzewanie mozna kupic potem w abonamecie

Pakiet innowacji to po prostu pakiet premium, ale z kamerami 360.


Co do asystentów, to wszyscy utrzymują, że pomiędzy asystentami pro a plus+standard różnica to tylko dodatkowa prędkość na tempomacie oraz niedziałające rozpoznawanie sygnalizacji i znaku stop. Ja od handlowca usłyszałem, że w przypadku wersji plus+standard systemy adaptacyjne nie działają po puszczeniu rąk, a tak mam w obecnym aucie, że po puszczeniu kierownicy jest jakieś 10s naprowadzania po pasie (działa głównie na autostradach lub podarzajac za autem) co jest akurat, żeby odkręcić sobie butelkę z piciem.


Ogólnie, jak ktoś bierze regulację tylnej kanapy i przyciemniane szyby, a budżet mi a zapas, to warto wziąć pakiet travel, bo za 4k otrzymujecie fajny, duży dach panoramiczny i siatkę bagażnika, to jest cena bardzo fajna jak za okno dachówe, w audi sam dach to 6-8k, a taka siatka bagażnika jako akcesorium to okolice 1k.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do asystentów, to wszyscy utrzymują, że pomiędzy asystentami pro a plus+standard różnica to tylko dodatkowa prędkość na tempomacie oraz niedziałające rozpoznawanie sygnalizacji i znaku stop. Ja od handlowca usłyszałem, że w przypadku wersji plus+standard systemy adaptacyjne nie działają po puszczeniu rąk, a tak mam w obecnym aucie, że po puszczeniu kierownicy jest jakieś 10s naprowadzania po pasie (działa głównie na autostradach lub podarzajac za autem) co jest akurat, żeby odkręcić sobie butelkę z piciem.

Mam standard+plus i możesz puścić kierownicę na kilka sekund. Samochód wykrywa czy jej dotykasz i jeśli przez chwilę tego nie robisz, to zaczyna to sygnalizować. W czasie normalnej jazdy wystarczy dotykać kierowane jedną ręką a nawet palcem, żeby nie pojawiały się info o trzymaniu rąk na kierownicy. Za to przy jeździe w korku można jej w ogóle nie dotykać i jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do asystentów, to wszyscy utrzymują, że pomiędzy asystentami pro a plus+standard różnica to tylko dodatkowa prędkość na tempomacie oraz niedziałające rozpoznawanie sygnalizacji i znaku stop. Ja od handlowca usłyszałem, że w przypadku wersji plus+standard systemy adaptacyjne nie działają po puszczeniu rąk, a tak mam w obecnym aucie, że po puszczeniu kierownicy jest jakieś 10s naprowadzania po pasie (działa głównie na autostradach lub podarzajac za autem) co jest akurat, żeby odkręcić sobie butelkę z piciem.


Ogólnie, jak ktoś bierze regulację tylnej kanapy i przyciemniane szyby, a budżet mi a zapas, to warto wziąć pakiet travel, bo za 4k otrzymujecie fajny, duży dach panoramiczny i siatkę bagażnika, to jest cena bardzo fajna jak za okno dachówe, w audi sam dach to 6-8k, a taka siatka bagażnika jako akcesorium to okolice 1k.

 

Ja zamówiłem innowację i asystenta professional. Ale bardzo ciekawi mnie czy rozpoznawanie sygnalizacji nie działa w Polsce (tzn jak pojadę do Niemiec to będzie działać) czy nie działa we wszystkich samochodach sprzedanych w Polsce (i trzeba softwarowo po gwarancji odblokować)?


Generalnie mam wrażenie, że sprzedawcy niezbyt wiedzą co i jak działa lub nie działa. Trzeba szukać na forach/youtubach aby się czegoś konkretnie dowiedzieć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podaj jak cos znalazles o tym na you tube albo gdzies indziej. Zastanawiam sie wlasnie czy to brac czy warto. Sach szklany i grzanie siedzen i kierownicy raczej mnie nie interesuje. Wezme chyba rejestratory jazdy przod i tył. Jak myslisz?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejestrator jazdy o ile dobrze pamiętam jest w ramach pakietu innowacji (być może jakiś inny pakiet też to zawiera)

co do asystentów to znalazłem coś takiego: https://u11.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1982691

Nie bazujcie za bardzo na info z tego forum. Tam w 90% wypowiadają się amerykanie, a oni mają zupełnie inne pakiety wyposażenia i silniki niż my w Polsce. Na przykład ktoś tam mówi, że te dwa pomarańczowe ledy na kierownicy są w pakiecie Pro, a ja je mam u siebie, chociaż mam standard+plus ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rejestratora jazdy nie ma w zadnym pakiecie. To dodatkowe wyposazenie. Niestety nie znam angielskiego

 

ten gościu opisuje wszystkie funkcje - to jest skandynawia. I jest rejestrator jazdy. Różnica jest tylko taka, że u nas nie ma kamery wewnątrz kabiny.



 

Rejestrator jazdy o ile dobrze pamiętam jest w ramach pakietu innowacji (być może jakiś inny pakiet też to zawiera)

co do asystentów to znalazłem coś takiego: https://u11.bimmerpost.com/forums/showthread.php?t=1982691

Nie bazujcie za bardzo na info z tego forum. Tam w 90% wypowiadają się amerykanie, a oni mają zupełnie inne pakiety wyposażenia i silniki niż my w Polsce. Na przykład ktoś tam mówi, że te dwa pomarańczowe ledy na kierownicy są w pakiecie Pro, a ja je mam u siebie, chociaż mam standard+plus ;)

 

A co do "ledów" na kierownicy - sprawdź proszę czy nie możesz w mybmw dokupić "asystenta pro".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ten gościu opisuje wszystkie funkcje - to jest skandynawia. I jest rejestrator jazdy. Różnica jest tylko taka, że u nas nie ma kamery wewnątrz kabiny.

Nie wiem jak jest obecnie, ale w listopadzie kamera wnętrza była dostępna, ale jest niediwoczna w konfiguratorze dla klienta, tak samo jak lusterka lakierowane na czarno. Sprzedawcą widzi w swoim konfiguratorze takie rzeczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do "ledów" na kierownicy - sprawdź proszę czy nie możesz w mybmw dokupić "asystenta pro".

W myBMW mogę dokupić tylko aktualizację map automatyczną i przez usb(mam na 3 lata), remote Services(mam na zawsze), teleservices(mam na zawsze), inteligent emergencyj call(mam na zawsze), integrację ze smartfonem(mam na zawsze), connected package professional(na 3 lata) oraz pakiet serwisowy. Nic więcej nie mam w aplikacji. W zasadzie jedyne co mogę dokupić w aplikacji to pakiet serwisowy. Całą resztę albo mam na zawsze albo na 3 lata(na tyle mam leasing na ten samochód)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prosze powiedzcie czy brac pakiet innowacji i asystenta professional? Przepraszam ze sie powtarzam. Jestem na etapie zamawiania i musze sie zdecydować.

 

Tak jak pisałem wcześniej - ja się zdecydowałem. Ale wiele osób ma inne zdanie :)


Tak więc niestety sam musisz zdecydować bazując na informacjach, które znalazłeś/dostałeś.


Ja z kolei mam dylemat jeśli chodzi o zawieszenie adaptacyjne. W tym wątku dostałem kilka informacji, poszukałem trochę po necie i sam muszę podjąć decyzję.


W każdym razie daj znać co wziąłeś jak zamówisz auto i jaki jest szacowany czas oczekiwania.

Mi sprzedawca mówi, że do czerwca auto powinno być (zamówione na początku lutego) ale w zamówieniu termin jest podany 1 rok :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.