Skocz do zawartości

BMW nie pali, rozrusznik Cisza po wymianie Akumlatora


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Po ponownym podłączeniu akumulatora. Tak jak by rozrusznika nie było tylko kontrolki minimalnie przygasają Niektórzy mówią, że to jest kod ustalony w razie kradzieży i trzeba na komputer z tym bmw :cry2: Edytowane przez tracer001
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
Na starym akumulator po wyjęciu do ładowania i włączeniu z powrotem rozruchu pokazało się kode przy rozruchu potem się bawiłem pedałem hamulca przy każdym wciśnięciu alarm lekko pikał przy którymś razie chyba jak włączyłem światła alarm zaczął wyć tak że nawet pilotem nie mogłem go wyłączyć i zdjąłem klemę rano jak dałem aku nówkę sztukę to brak rozruchu ale kode już nie pisze pod zegarami
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano
Na starym akumulator po wyjęciu do ładowania i włączeniu z powrotem rozruchu pokazało się kode przy rozruchu potem się bawiłem pedałem hamulca przy każdym wciśnięciu alarm lekko pikał przy którymś razie chyba jak włączyłem światła alarm zaczął wyć tak że nawet pilotem nie mogłem go wyłączyć i zdjąłem klemę rano jak dałem aku nówkę sztukę to brak rozruchu ale kode już nie pisze pod zegarami
to że wciskając hamulec wył alarm to normalne przy wyładowanym akumulatorze. a reszta może ma związek z auto adaptacją kluczyka.
Opublikowano
niechce zaśmiecać forum bo niemam zabardzo o tym pojęcia. ale jakiś czas temu był na forum podobny przypadek i chodziło o immobilajzer w kluczu trzeba było zrobić auto adaptacje klucza a co i jak to nie wiem :(
Opublikowano
Spotkałem się z bardzo podobnym przypadkiem także w e38 problem tkwił w przewodzie masowym przy prawej przedniej podłużnicy poprostu nie łączył a byliśmy już po wymianie rozrusznika :duh:
Opublikowano
Już wiem sprawdziłem jest odcięty rozrusznik, paliwo i iskra to imobilajzer zablokował bo jest fabryczny auto ma 96r i niemożna się połączć EWS znaczy podobno była połączenie ale około minuty i znikło mechanik co mi to naprawia twierdzi że to EWS i kluczyk najdziwniejsze jest to że podobno jest tam zapisany jakiś 3 rzędowy ośmio cyfrowy numer jako identyfikator auta i niemożna go sprawdzić to podobno numer w którym są zapisane wszystkie dane samochodu i nie wiem czy to na pewno EWS Niewiadomo jeszcze czy to alarm czegoś nie blokuje że są takie wskazania przez komputer. Prosze wszystkich o pomoc, bo nie wiem co zrobić by to auto zaczęło chodzić ''Pozdrawiam całe forum''
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.
Opublikowano

Nad tym samym ubolewam ;) U smorawińskiego mi powiedzieli bym nie rozłączał nigdy AKU u siebie bo nie odpalę i nawet mam na stałe wbudowany pod siedzeniem prostownik z kabelkami do 110 i 220V.

 

Mozna to podobno obejsc - zostawić moduł immobilizera w warsztacie, oni go gdzies odsylają i działa dopiero po powrocie z fabryki. Tyle wiem od nich ale czy to prawda.... ? :)

Opublikowano
dajcie tel do dobrego elektronika co mi uruchomi te bmw ktoć kto sie zna na tych imobilajzerach najlepjej z okolic piaseczno ,wilanów konstancin czekam i pozdrawiam
Tylko BMW jest samochodem , inne auta to wyrób samochodo-podobny.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.