Skocz do zawartości

chomik735

Zarejestrowani
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Warszawa

Osiągnięcia chomik735

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. fajnie... jutro sprawdze. A moze mi ktos powiedziec gdzie się wlewa olej do automatu ?:) Pozdrawiam Chomik735
  2. chomik735

    nie mogę odblokować OBC

    jakim cudem ci spala 2,5 l /godz ?:) U mnie po uruchomieniu pokazuje 38-39 l / godz dopiero przy obrotach ok 2,5 tys schodzi do 8-9 ( w trasie ostatnio srednio wyszlo mi 8,5/100 przy stalej 110-120km/h i 2-2,5 tys obrotow :))
  3. Cześć. Dziś w Warszawie wjechałem na krawężnik i po zjeżdzie z krawężnika żaden bieg do przodu nie chce działać - tzn działa ale tak jak by było spalone sprzęgło w nanualnu. Wsteczny jest OK i ciągnie. Dojechałem na Drive do najbliższego parkingu, zostawiłem i co teraz ? . Da się to jakoś naprawić własnoręcznie ? Ponoć można to holować 50 km/h na "D" ale czy siuę cośbardziej nie zniszzy ?. Może dałoby się toto naprawić na miejscu ? PS. Żadna kontrolka się nie świeci .. olej w zbiorniczku ATO jest .. aha.. na spodzie bloku silnika widać olej ( jakby skdś się wylał ) - może to też coś oznacza ? Pozdrawiam Chomik735
  4. U znajomego na Zaciszu ( warszawa ). Sam doprowadził swojego TVR-a z 69 r do stanu świetności. Nie działa jako typowy warsztat - renowacją zajmuje się w ramach hobby a zajmuje się głównie metaloplastyką ;)
  5. Właśnie dlatego kupiłem - ta zŁeby należy do znajomego ;)) Fotki będą - spokojnie ;)) Chwilowo samochód sioe odrdzewia i szykuje do malowania - jak tylko wyjedzie z warsztatu wrzuce fotki ;)) Na dzień dzisiejszy ... łatam podłogę ;)) jedna wielka dziura ;)
  6. Na części można by brać za 1500 PLN. Wątpię w możliwości rejestracji tego wozu a nie daj Bóg by go oglądał rzeczoznawca ;)
  7. Ja wymieniałem tarcze u "bauera" w zielonce. Za oryginal zapłacisz 170 /sztukę + mozna się lekko potargować ;) Do tego klocki chyba 60 pln, założenie chwila moment i jeszcze mi hamulce odpowietrzyli
  8. Nad tym samym ubolewam ;) U smorawińskiego mi powiedzieli bym nie rozłączał nigdy AKU u siebie bo nie odpalę i nawet mam na stałe wbudowany pod siedzeniem prostownik z kabelkami do 110 i 220V. Mozna to podobno obejsc - zostawić moduł immobilizera w warsztacie, oni go gdzies odsylają i działa dopiero po powrocie z fabryki. Tyle wiem od nich ale czy to prawda.... ? :)
  9. chomik735

    ciężki rozruch benzyniaka

    poma paliwa nie trzyma, przydałby sie jej przegląd ;)
  10. ja wymieniałem czujnik przy wymianie tarcz i klockow ) - koszt ok 60 PLN u "bauera" w zielonce
  11. Sztandarowy 'rot" z lipca 90 roku silnik 2.5 litra 170 KM Gdzie i komu można to bezpiecznie zostawić do kompletnej renowacji ? Samochód ma przejechane 190 tys km i ma spore oznaki uzytkowania. ( np uszkodzone silniki wsuwanych drzwi, brak prawego siedzenia, uszkodzony układ kierowniczy ) Chciałbym to dopieścić
  12. Ja polecam Machimoto Sava ( niestety do dostania chyba tylko w USA i Japonii ). Od listopada do końca marca przejździłem na nich przez całe stany w BMW 850 '97 docierając aż do alaski. Wcześniej miałem GY z serii 6 ale przy MCHS były niczym woda rozlan na maśle. (Skrzynia manual 6 biegów) MCHS mają to do siebie że świetnie odprowadzają wodę oraz to że zrobione są z mieszanki do której nie przykleja się śnieg ( nie ubija się w rowkach ). Cena niestety odstrasza ( ok 480 USD sztuka - ceny w USA z listopada '05)
  13. Zamiast lać PB98 lub Vpower, lepsze osiągi uzyskasz zwiększając średnicę kolektora wylotowego, portek oraz całego układu wydechowego. Przy zwiększeniu o 0,5 " można zarobić ok 12 - 14 KM. Wyjęcie kaalizatora to dalsze 7-10 KM. W sumie za niewielkie pieniądze można zyskać ok 20 KM ot i cała magia. Prawdopodobnie BMW które było objezdzane w taki właśnie sposób miało mniejszą średnicę układu wydechowego ;) ( uwaga - układ trzeba zmieniać cały nie tylko częściowo - przy zmianie tylko części elementów można doprowadzić tylko do zwiększenia zawirowań spali i efekt będzie odwrotny od zamierzonego ) Do tego dodać węższe kapcie, mniejszą masę samochodu ( chociażby patrząc na ilośc zatankowanego samochodu. Do streetracingu zakładaj układ wydechowy 3.5" bez katalizatora, opony MAX 195-ki 16" na alusach oraz lej do baku nie więcej jak to co konieczne na dojechanie do mety. Koło zapasowe zostaw u kumpla w bagażniku, wyjmij tylna kanapę... ....... i jesteś gość :) Baaa..... waga kierowcy też się liczy :)))
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.