Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam problem jest następujący auto przestało kręcić rozrusznikiem chodzi tylko bendiks. Po sprawdzeniu rozrusznika na krótko(auto na kanał drugi aku

przewody bezpośrednio w rozrusznik plus mostek)rozrusznik okazuje się sprawny kręci normalnie auto odpala.

Pierwszy podejrzany klema pirotechniczna, szybka akcja z mostkiem nad nią lecz zero reakcji auto nadal nie odpala.

Drugi strzał walnięty przewód od aku do wyprowadzenia koło przekładni kierowniczej , po przeciągnięciu na szybko pod autem innego kabla i wpięciu się nim w rozrusznik auto odpala normalnie .

Czeka mnie więc wymiana kabla plusowe z klemą piro.


Moje pytanie jest następujące którędy on idzie i co muszę zdemontować aby się do niego dobrać?

Opublikowano

Dzięki za link kolego Fuser.

Sprawdzałem łączenia w sumie to są chyba tylko dwa klema i to wyjście pod nogami kierowcy jedno i drugie wyczyszczone i spryskane kontaktem.

Zostaje opcja że wypaliło się na zakuciach linek ale tego od strony silnika nie ma jak sprawdzić brak dostępu):

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Z tego co pamiętam, kilkanaście lat temu użytkownik dajan miał podobny problem ze swoją e39. Może napisz do niego PW.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak z innej beczki, a masa na silniku jest?
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.