Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, jadąc autem ma się wrażenie jakby tylne koła ślizgały się po nawierzchni, prowadza auto na bok- nie jest to prowadzanie jakieś drastyczne ale się odczuwa, że tył prowadza na boki. Podczas przeglądu tylnego zawieszenia mechanik nie stwierdził jakichś luzów w tyle. Natomiast stwierdził, że winą tego jest to, że amortyzatory z przodu są "prawie zerowe", a że to jest auto tylnonapędowe więc wtedy tył prowadza. Wiem, że amorki przednie są już słabawe- ale żeby to była przyczyna niestabilności tyłu? Poproszę o podpowiedź. Z góry dziękuję.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

Witam!

Mialem podobny problem..leczy wystepowal tylko na mokrej nawierzchni..ustapil gdy wymienilem tylnie opony..niby byly dobre..ale stwarzaly problem.

Opublikowano
Natomiast stwierdził, że winą tego jest to, że amortyzatory z przodu są "prawie zerowe", a że to jest auto tylnonapędowe więc wtedy tył prowadza. Wiem, że amorki przednie są już słabawe- ale żeby to była przyczyna niestabilności tyłu?

 

Jeśli masz słabe amortyzatory z przodu, to auto będzie płożyło bo przód się nie trzyma. Co do tyłu to przede wszystkim sprawdź opony (możesz spróbować przełożyć przednie na tył, jeśli problem ustąpi to wiadomo co robić).

Czy auto nie było uderzone w tylne koło, ew. nie zaliczyłeś nim jakiejś dziury?

 

P.S> Szybko wymień te amorki, zwłaszcza, że zima już idzie!

Opublikowano
Witam, ale mi nie prowadza przodu tylko wyłącznie tył, nie wpadłem w żadną dziurę czy krawężnik. Coś musi być nie tak w tylnym zawieszeniu- chociaż tego nie widać od dołu.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano
Ja na twoim miejscu mimo opinii mechanika o braku luzów z tyłu sprawdziłbym tuleje tylnych dolnych wahaczy pod progami bo to one są najczęściej przyczyną pływania tyłu. Luz na nich nie jest łatwo wyczuć ale gdy włożysz jakąś breszkę i poruszasz końcem wahacza na boki to luz zobaczysz jeśli gumy są pozrywane.
Opublikowano
Ja na twoim miejscu mimo opinii mechanika o braku luzów z tyłu sprawdziłbym tuleje tylnych dolnych wahaczy pod progami bo to one są najczęściej przyczyną pływania tyłu. Luz na nich nie jest łatwo wyczuć ale gdy włożysz jakąś breszkę i poruszasz końcem wahacza na boki to luz zobaczysz jeśli gumy są pozrywane.

dobrze mówi dać mu piwa :cool2:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Witam, jeszcze pytanie do Kowala. Ile tych tulei jest na jedną stronę. Czy nie wskazałbyś który to numer tych tulei na stronie www.realoem.com Z góry jestem wdzięczny, wziąłbym się z marszu za zakup i mam na dzieję samodzielną wymianę.
Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
Opublikowano

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=33_1004&hg=33&fg=30

 

Wiem, jestem namolny, w powyższej lokalizacji jest schemat tylnego zawieszenia- proszę wskazać numer tych tulei ( w sklepach moto też pracują różni fachowcy- by nie było pomyłki). Chodzi o nr 3 czy 2 a może 4. Dzięki .

Nie sztuka skorzystać z serwisu-SZTUKA ZROBIĆ TO SAMEMU !!!
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ogólnie to wszystkie więc '2' i '3' i '4' dodatkowo '6' i '8'. ;)

 

Ta o której tu piszą to '4' ale często też wybita jest 'tuleja pływająca' czyli '2'.

 

Pozdrawiam.

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.