Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Reflektory bixenon nieskretne. Czasami przy światłach mijania wyświetla się komunikat brak regulacji zasięgu świateł. Ogólnie światła nie chcą się poziomowac, przez co tez świecą trochę nisko. Który moduł sprawdzić, czy w obu lampach?

Opublikowano
Witam.


Reflektory bixenon nieskretne. Czasami przy światłach mijania wyświetla się komunikat brak regulacji zasięgu świateł. Ogólnie światła nie chcą się poziomowac, przez co tez świecą trochę nisko. Który moduł sprawdzić, czy w obu lampach?

Radzę podpiąć się komputerem diagnostycznym (najlepiej ISTA) lub odczytać błędy telefonem przez interfejs diagnostyczny. Myślę, że z odczytanych błędów uda się wywnioskować dużo więcej np. która lampa, czy może jednak np. czujnik wysokości (przód lub tył)?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mimo że mało kto tu zagląda, zadam i ja pytanie zanim odkręcę reflektory albo i przedni zderzak.

Reflektory nie reagują na regulację pokrętłem. Bimmer tool w wersji darmowej pokazuje, że błędów nie ma. :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W zasadzie dwie przyczyny możliwe : czujniki wysokości zawieszenia , usterka w lampie . Trzeba przekopać moduł świateł i komfortu . Jeśli lampa parowała to kierunek bardziej do zdjęcia lampy .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzięki Paszczaku! :cool2:

Pewnie bez dobrego komputera diagnostycznego się nie obejdzie.

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 2 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To teraz inne pytanie... czy miał ktoś z Was okazję wymieniać czy naprawiać regulatory korygowania

zasięgu świateł?

Muszę snop światła sprowadzić z rowu na ulicę. Regulator mam chyba uwalony. :?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

  • 2 lata później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ze światłami mijania się uporałem. Trochę pokręciłem regulatorami i mam jak chciałem.  Natomiast gorzej jest ze światłami drogowymi. Świecą Panu Bogu w okno. Ponoć tylko kompem można to ruszyć. Czy ktoś z Was koledzy przerabiał to ?

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano

dwa lata tak jeździłeś? jakie masz światła? a palnik xenona dobrze siedzi?

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Do tej pory nie miałem do czynienia z xenonami. Niemniej jednak trochę czytałem o nich, bo wiedziałem, że wcześniej czy później będę "skazany" na xenony. Z opisów wynika, że bi-xenon ma tylko jeden żarnik i przesłonę. Czyli jak dobrze rozumiem, żarnik cały czas świeci a przy włączeniu świateł drogowych uchyla się przesłona. 

Pytam zanim zdemontuję lampę.  

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Opublikowano
2 godziny temu, Wioletta napisał(a):

Czyli jak dobrze rozumiem, żarnik cały czas świeci a przy włączeniu świateł drogowych uchyla się przesłona. 

tak

Retrofity: 2VB - TPMS (RPA -> RDC); 302 - alarm; 5AC - HBA; 5AS (Driving Assistant: LDW+FCW); 5AS -> 5AT (Driving Assistant Plus: ACC+LDW+FCW); 5AR - TJA; 6UK+5A3 - NIVI3 + Targeted illumination
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dziękuję! W takim razie chyba będę musiał przyjrzeć się tej lampie w środku. Może przesłona jest skrzywiona, luźna, albo po prostu źle ustawiona.  

Konie mechaniczne w skrócie - KM


Myślałeś kiedy by zostać dawcą szpiku kostnego? To nie boli.

http://www.dkms.pl/dawca/rejestracja/index.html


Nie zwracajcie uwagi na mego nicka, najczęściej mąż się wypowiada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.