Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich,

Chciałbym zapytać o poradę dot. wymiany zacisków w G30 520d ze zwykłych na niebieskie M pakiet. Czy wystarczy wymienić same zaciski bez wymiany tarcz czy trzeba wymieniać cały komplet + jakieś kodowanie itd.? Będę bardzo wdzięczny za każdą poradę.

Opublikowano
Dzialaja bez kodowania, ale jest opcja ich zakodowania wiec zakladam ze tak lepiej ;) Ja zakodowalem w poprzedniej g31 520xd i w g01 2.0i obecnej po swapie zacisków tez kodowanie bylo
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Robiłem u siebie jakiś rok temu przekładka z 330mm na 370mm od 7 serii cały komplet plus kodowanie gouuPI.jpg zztVJr.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest wyraźna różnica jeśli chodzi o skuteczność hamowania ? ile taki zabieg może kosztować ?
Opublikowano
Że tak zapytam co sie koduje przy wymianie zacisków ? Ja wymieniałem u siebie i absolutnie nic nie kodowałem, jedynie wykasowałem inspekcje ( wymieniłem w momencie zużycia klocków i tarcz )

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano

Różnicy podczas zwykłej jazdy nie ma absolutnie żadnej, natomiast pojawia się kiedy musisz np awaryjnie zahamować lub hamujesz z prędkości autostradowych na krótkim odcinku. O efektach wizualnych chyba nie trzeba mówić. Natomiast ile kosztuje to pytanie bardzo względne. Zależy od wielu czynników , cena zacisków czy zrobisz to sam czy warsztat itd. Ja znalazłem używane na portalu aukcyjnym w świetnym stanie sam wszystko zrobiłem całość kosztowała mnie mniej niż 4K

Odnośnie kodowania w VO zmieniasz HO-WORT na SBRE czyli krótko mówiąc sterownik wtedy widzi hamulce jako M-Sport i będzie brał na to poprawkę. No bo inny jest przepływ płynu hamulcowego podczas hamowania w małym układzie z zaciskiem z jednym cylinderkiem inny z dwoma czterema etc. Tak zalecają bodajże na amerykańskim forum i tak zrobiłem. Wszystko pięknie śmiga.

  • 4 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, jaka najmniejsza felga pod zaciski M-sport?

A u mnie weszło 17"

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Pozwolę sobie odświeżyć temat, czy te zaciski i tarcze musza być o konkretnym wymiarze? Spotkałem się z ogłoszeniami do G30, a na nich zaciski nie dość, że inaczej wyglądają to w dodatku róznią się rozmiarem. Wiem, że zapewne inne hamulce idą w M550D i inaczej w 525d, ale jak będzie optymalnie żeby założyć do swojej 520d?


Znalazłem na ogłoszeniu komplet, który też jest w G20 i pasuje ponoć do G30. Czy tak może być?

Poniżej zdj.


https://ireland.apollo.olxcdn.com/v1/files/eyJmbiI6ImVsM3FxdDJwZTRnNzMtT1RPTU9UT1BMIiwidyI6W3siZm4iOiJ3ZzRnbnFwNnkxZi1PVE9NT1RPUEwiLCJzIjoiMTYiLCJwIjoiMTAsLTEwIiwiYSI6IjAifV19.rUL6PU5nReMTD4YZNaYjRdXK7qJZs4tVUrTKmppPEa8/image;s=1080x720


edit: sprawdziłem to przez BMW Store i rzeczywiście wychodzi to samo co np. w G20. Nie usuwam posta, bo może komuś się przyda info.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".

  • 2 tygodnie później...
  • Moderatorzy
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".

 

W 540i przy hamulcach sportowych M trzeba zastosować felgi minimum 18", tzn. one wchodzą. Inna sprawa, że takie felgi w ogóle nie wyglądają, więc lepiej się w nie nie bawić i jeździć na 19" lub 20".

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M pakietowe maja 3 rozmiary.

530i przod 348 mm tyl 345 mm

540i przod 374 mm tyl 345 mm

550i przod 395 mm tyl 370 mm

 

Jest różnica miedzy 348mm a 395mm w hamowaniu skuteczności na zwykłą jazdę trasa miasto? bo w cenie to chyba 2x tyle za używkę, co polecacie do G30 520i? chciałbym założyć M pakietowy zestaw.

Przy pierwszym hamowaniu zapewne żadna.

Na torze pewnie kosmiczna.


2x za używkę to jedno.

Drugie to że przy 374 min. 18 jak nie 19".


W 540i przy hamulcach sportowych M trzeba zastosować felgi minimum 18", tzn. one wchodzą. Inna sprawa, że takie felgi w ogóle nie wyglądają, więc lepiej się w nie nie bawić i jeździć na 19" lub 20".

No tak, bo 540i przy M (S2NH) ma już 374 mm z przodu.

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.