Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Oryginał BMW.
Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano

Nie kombinować - skutki użycia koła za 300pln - oberwało się chyba przy pierwszym gaszeniu.


http://www.pomniejszacz.pl/files/img-20190712-195317.jpg

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Podpowiedzcie, czy wymieniamy kolo pasowe to glowne, na osi wychodzacej z silnika:


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN52-EUR-09-2008-E90N-BMW-325d&diagId=11_2317


Czy male kola na napinaczu i 'deflection pulley' obok alternatora:


https://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=PN52-EUR-09-2008-E90N-BMW-325d&diagId=11_3662


(schemat z 325d, ale to ten sam silnik M57)


Profilaktycznie, bo nie slychac zadnych dziwnych dzwiekow, przebieg (prawdziwy) 210,000km.

[2008 325d LCI E90]
  • Moderatorzy
Opublikowano

To pierwsze to koło pasowe, zrywa się z wiekiem i jest główną przyczyną problemów - przestaje ładować, działać wspomaganie i pompa wody, nie wspominając o klimie ;-)

Rolki też można wymienić jak łożyska już szumią.

Opublikowano

W pokazanym tutaj M47N z E46 zamontowałem najtańsze rolki INA po kilkanaście złotych.


Do jednej stałej musiałem dotoczyć tuleję.


Oczywiście w BMW występują całe napinacze, ale nie chciało mi się ich wymieniać.


Pewnie w zależności od wariacji tego silnika M57 rolek może być mniej - pasek flex.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.