Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,


Jestem nowym użytkownikiem równie nowego G30 520xd. To moje pierwsze BMW.

Otrzymałem ofertę na pakiety serwisowe BSI i BSI Plus. Ceny tych pakietów wydają mi się absurdalne.

Pierwszy z brzegu przykład: BMW Service Inclusive Plus - pełen zakres łącznie z tarczami i klockami do 60.000 km - 14.010 PLN.

Skoro przeglądy wypadają co 25.000 km, to za 14 koła po 50.000 km dostanę 2 wymiany oleju, filterki i może komplet klocków za 500 zł?

Jak to u Was wygląda - serwisujecie swoje auta w ASO? Pytanie głównie do właścicieli będących osobami fizycznymi - bez leasingów i najmów.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

https://www.bmw.pl/pl/topics/offers-and-services/service-workshop/bmw-service-inclusive.html

kalkulator troche nizej dla modeli i ile lat / kilometrow jest service inclusive zwykly lub plus. Tanio nie jest. Szczegolnie plus. Zaplacisz a stwierdza ze tarcze dobre i nie wymienia. :mrgreen:


Ja sie zastanawiam czy kupowac czy nie kupowac. Bo mozna w każdej chwili.

🙃🙃

Opublikowano
Podstawowy na 5lat/100000km. To max nad czym mozna sie zastanowic. Ja w G11 na jednych tarczach przerobilem 3 komplety klockow. Musialbym sprawdzic przy jakim przebiegu zmienialem tarcze ale bylo to +/- 70k km. Jedyne co drogie to filtr kabinowy, reszta w normalnych cenach. To co wskazywalo bsi to robilem w aso, reszte poza.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
I to chyba jest najbardziej jeszcze logiczny pakiet. Właśnie 5lat/100 tys km

🙃🙃

Opublikowano

Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat. Jak ja zamawialem auto, dostalem 20% rabatu, a cena pakietu INCL+ 5lat/120kkm wynosila 18.500zł. Więc po rabacie się zrobiło z tego 14k. Mam najechane 55kkm, i do tej pory wymieniałem klocki z przodu 3 razy, tarcze z przodu 1 raz, klocki z tylu 2 razy i za chwile wymiana klockow z tylu + tarcz. Więc mi się to już zwróciło, gdybym chciał oczywiscie opierac sie na orginalnych częściach.


Pzdr

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Opublikowano
Nie wiem jak wy jeździcie.. w poprzednim aucie tarcz nie zmieniałem do końca od nowości (450 tys km) a klocki na 300 tys km. Teraz w BMW po przejechanych 60 tys km tarcze nie mają nawet rantu, a klocki minimalnie zużyte. Powinny wytrzymać również do 300 tys km.. także również zakupiłem tylko podstawowy BSI i to się jak najbardziej opłaca. Plus jest wyłącznie dla ludzi wyjątkowo intensywnie używających samochodu
Opublikowano
Następny co nie wierzy... w ASO mi mechanik powiedział, że jestem bardzo dobrym kierowcą, gdy dopiero na 300kkm zmieniał mi klocki. Cały czas do nich jeździłem. Po prostu umiem przewidywać co się dzieje na drodze i tyle. Poza tym benzyna za darmo nie jest, a prywatnie robię rocznie 70 tys km i nikt mi za to nie płaci. Dzięki temu nauczyłem się, aby bez potrzeby nie hamować. Cała prawda, polecam tak każdemu, daje to duże oszczędności.
Opublikowano
Nie wiem jak wy jeździcie.. w poprzednim aucie tarcz nie zmieniałem do końca od nowości (450 tys km) a klocki na 300 tys km. Teraz w BMW po przejechanych 60 tys km tarcze nie mają nawet rantu, a klocki minimalnie zużyte. Powinny wytrzymać również do 300 tys km.. także również zakupiłem tylko podstawowy BSI i to się jak najbardziej opłaca. Plus jest wyłącznie dla ludzi wyjątkowo intensywnie używających samochodu

 

G30 jest duuużo cięższe od Twojego F40 , do tego jeśli tym ciężkim autem jeździmy w większości po zatłoczonych aglomeracjach miejskich + asystenci jazdy sami za nas wyhamowują co chwila auto to zużycie jest przyspieszone . Oczywiście styl jazdy też ma olbrzymie znaczenie .

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat.

Pzdr

Wchodzi rabat (albo już nie) i zwiększasz wartość auta, a w koszty wrzucasz i tak tylko cześć tej wartości wyliczanej proporcjonalnie do limitu, czyli przy drogich autach niewiele.

Wykupujesz później i całość wrzucasz w koszty, także tego.....

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat. Jak ja zamawialem auto, dostalem 20% rabatu, a cena pakietu INCL+ 5lat/120kkm wynosila 18.500zł. Więc po rabacie się zrobiło z tego 14k. Mam najechane 55kkm, i do tej pory wymieniałem klocki z przodu 3 razy, tarcze z przodu 1 raz, klocki z tylu 2 razy i za chwile wymiana klockow z tylu + tarcz. Więc mi się to już zwróciło, gdybym chciał oczywiscie opierac sie na orginalnych częściach.


Pzdr

 

Od BRI i BSI nie nalicza się rabat

Opublikowano
Przy eksploatacji samochodu tez nie wrzucasz 100% w koszty chyba, ze zglosisz do US, ze dany samochod jest wykozystywany tylko do dzialalnosci.

Bodaj 75% w koszty i 50% Vat co i tak jest korzystniejsze niż zwiększanie wartości auta i odliczenia w proporcji do limitu, oczywiście przy drogich autach.

Opublikowano
Opłaca się brać Incl+, ale do 100 tys.km. i odrazu z konfiguratora, bo wchodzi Ci rabat.

Pzdr

Wchodzi rabat (albo już nie) i zwiększasz wartość auta, a w koszty wrzucasz i tak tylko cześć tej wartości wyliczanej proporcjonalnie do limitu, czyli przy drogich autach niewiele.

Wykupujesz później i całość wrzucasz w koszty, także tego.....

 


Ja akurat mam koszty rozbite na 1 wplate, raty, wykup.

Sprzedam Graty po Aucie :


- Wybierak ( Joystik ) Zmiany biegów zwykły do F10-tki - cena 200zł ! ( stan idealny )

- Licznik Europejski F10 ( stan BDB ) - cena 200zł

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.