Skocz do zawartości

Rdza w nowym m340i


lewy313

Rekomendowane odpowiedzi

Dzisiaj mialem odebrac nowy m340i niestety w trakcie inspekcji samochodu zauwazylem rdze na elementach podwozia. Chcialbym sie dowiedziec czy ktos mial taka sytuacje w trakcie odbioru i czy sami byscie odebrali taki samochod?


qPm73Hf.jpeg

wrcvFeQ.jpeg

gr5LQVa.jpeg

G60UvLy.jpg

CpYM3gY.jpeg

heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

Edytowane przez lewy313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O widzisz a ja odbieram w przyszłym tygodniu i zastanawiałem sie czy warto patrzyć pod spod… teraz wiem ze warto

 

Nigdy nie patrzyłem pod spód, nawet nie sprawdzałem czy wszystko jest kompletne i działa, bo w razie jak coś zauważę to i tak przyjadę do aso.


Nie znam się, ale wizualnie ta rdza nie wygląda atrakcyjnie. Nie kojarzę żebym po pół roku używania miał coś takiego w aucie, ale może się nie przyglądałem. Auto przyjechało prosto z fabryki czy to stockowe które stało dłużej?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O widzisz a ja odbieram w przyszłym tygodniu i zastanawiałem sie czy warto patrzyć pod spod… teraz wiem ze warto

 

Nigdy nie patrzyłem pod spód, nawet nie sprawdzałem czy wszystko jest kompletne i działa, bo w razie jak coś zauważę to i tak przyjadę do aso.


Nie znam się, ale wizualnie ta rdza nie wygląda atrakcyjnie. Nie kojarzę żebym po pół roku używania miał coś takiego w aucie, ale może się nie przyglądałem. Auto przyjechało prosto z fabryki czy to stockowe które stało dłużej?

 

Nowe prosto z fabryki z data produkcji 03.01.2022 i co wazne wedlug kodow produkcyjnych samochod nie czekal na czesci po rozpoczeciu produkcji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

Edytowane przez lewy313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru i jest ok.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

 

60-70 mikronów?!

Co oni tam korektę na ostro po fabryce robili? XD


Ile taka usługa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru i jest ok.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

 

60-70 mikronów?!

Co oni tam korektę na ostro po fabryce robili? XD


Ile taka usługa?

 

Tak ostrzegli mnie ze na nadkolach jest cienka warstwa i warto by bylo zabezpieczyc folia bo nie ma za duzo miejsca na polerowanie ;)


Taka usluga kosztowala 200zl ale z tego co sprawdzalem to ceny wachaja sie w przedziale 200-400 w zaleznosci od miasta i firmy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie odebrałbym takiego samochodu i nie obchodziłby mnie, czy stał pół roku na placu czy ktoś czegoś nie dopilnował w fabryce.

Skoro to tak wygląda przed wyjazdem z salonu, to tylko sobie wyobrażam co będzie za kilka lat.

 

Dokladnie, zamierzam zostawic sobie ten samochod i wykupilem nawet rozszerzona gwarancje na 5 lat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż byłem zobaczyć w garażu jak to u mnie wygląda (odbierałem tydzień temu) i rzeczywiście mam nalot na tylnej puszcze od wydechu i rurach (na spawach) ale chyba nie aż taki ja u Ciebie. Poza wydechem wszystko inne jest sterylne.Tak czy inaczej tak nie powinno być.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż byłem zobaczyć w garażu jak to u mnie wygląda (odbierałem tydzień temu) i rzeczywiście mam nalot na tylnej puszcze od wydechu i rurach (na spawach) ale chyba nie aż taki ja u Ciebie. Poza wydechem wszystko inne jest sterylne.Tak czy inaczej tak nie powinno być.

 

Dziekuje ze sprawdziles czy jest szansa zebys zrobil zdjecie?


W salonie sprawdzilem 5 innych samochodow i oczywiscie zaden nie mial tego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odezwałem się na priv. btw zobacz filmiki jak ludzie modyfikują wydechy w m340i i jak te fabrycznie wyglądają, dramatycznie, w rdzy. A jak u innych na forum?

 


Dziekuje napisalem do ciebie na priv. Co do filmow to juz sprawdzalem i tutaj np wyglada to tak



BBEFwcg.png




5GsW7sE.png

IqRDn44.png

heYJAZr.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)


Teoretycznie rok produkcji masz 2022, zgadza się? Ale prawda może być inna: Wyprodukowali auto np w 2021 w czerwcu. Stało pod chmurką parę miesięcy czekając na jakieś części bo im brakowało. Przecież nie od dziś wiemy że auta długo czekają na jakąś elektronikę. W końcu dołożyli w styczniu co trzeba i poszło do salonu. No i jak stało pod chmurką to takie efekty właśnie mogą być - jak już wcześniej pisałem. No, także wydech zdradził faktyczną datę produkcji auta xD


EDIT: a, no i jak stało pod chmurką to premium gołąb walnął premium kupę na premium bmw i dlatego po polerce salonowej tak mało mikronów na masce zostało xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda to jak nalot - a nie rdzę. Powinno się wypalić. Ja po ponad roku i 60 tys km nie mam takiego nalotu - wydech jest raczej przepalony

To co u kolegi to wypisz wymaluj jakby ktoś zapomniał wytrawić spoiny na nierdzewce. Przy wysokiej temperaturze, podczas spawania, chrom się rozkłada i na powierzchni zostaje żelazo które bardzo szybko się utlenia -> rdza. I wcale nie musi stać długo na placu.

Raczej niegroźne, chociaż na dluzszą metę każde ognisko rdzy to problem. Tak czy inaczej bym nie odbierał. Z drugiej strony ciekawe co teraz zrobią :roll:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może do końca pytanie nie w tym temacie ale nowe 3 jak przychodza z fabryki to są gdziekolwiek oklejone, czy BWM tego nie stosuje?


Jeśli chodzi o wydech to też mnie to zastanawia co oni teraz zrobią?. Nowy wydech czy jakaś szczota i jazda?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)

 

No tak zapomnialem gdzie my zyjemy i zamawiamy te auta :D

 

Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)


Teoretycznie rok produkcji masz 2022, zgadza się? Ale prawda może być inna: Wyprodukowali auto np w 2021 w czerwcu. Stało pod chmurką parę miesięcy czekając na jakieś części bo im brakowało. Przecież nie od dziś wiemy że auta długo czekają na jakąś elektronikę. W końcu dołożyli w styczniu co trzeba i poszło do salonu. No i jak stało pod chmurką to takie efekty właśnie mogą być - jak już wcześniej pisałem. No, także wydech zdradził faktyczną datę produkcji auta xD


EDIT: a, no i jak stało pod chmurką to premium gołąb walnął premium kupę na premium bmw i dlatego po polerce salonowej tak mało mikronów na masce zostało xD

 

Mysle ze moglo tak byc, jestem szczegolnie rozczarowany roznica grubosci lakieru pomiedzy roznymi panelami :/


 

Tak czy inaczej bym nie odbierał. Z drugiej strony ciekawe co teraz zrobią :roll:

 

na pewno dam znac ;)

Edytowane przez lewy313
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
może do końca pytanie nie w tym temacie ale nowe 3 jak przychodza z fabryki to są gdziekolwiek oklejone, czy BWM tego nie stosuje?


Jeśli chodzi o wydech to też mnie to zastanawia co oni teraz zrobią?. Nowy wydech czy jakaś szczota i jazda?

 

Są oklejane taką białą folią, ale niektóre elementy, ale pomimo tego zdarzają się obcierki przy rozładunku. Ja miałem takową w x5 w porcie, ale na miejscu naprawili. Natomiast dealer ładnie się zachował, bo powiedział o tym fakcie i dał dokumentację ze zdjęciami przy sprzedaży.


Ja oglądałem film w x5 z przeglądu gdzie pokazany był cały spód samochodu przy okazji zmiany oleju po 2tys km i miesiącu użytkowania w różnych warunkach w sezonie zimowo-wiosennym i praktycznie zero rdzy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zszedłem do kanału zobaczyć u mnie, ale w serii 1. Przez pół roku nastukałem 50 tyś km i totalne zero rdzy, nawet śruby są nadal srebrne. Jestem w szoku bo w poprzednim audi pojawiał się rdzawy nalot..a tu absolutne zero. Także tak chyba powinien wyglądać standard BMW jeśli pytasz, a nie takie rzeczy jak na zdjęciach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatnio zszedłem do kanału zobaczyć u mnie, ale w serii 1. Przez pół roku nastukałem 50 tyś km i totalne zero rdzy, nawet śruby są nadal srebrne. Jestem w szoku bo w poprzednim audi pojawiał się rdzawy nalot..a tu absolutne zero. Także tak chyba powinien wyglądać standard BMW jeśli pytasz, a nie takie rzeczy jak na zdjęciach.

Bo chyba już tak jest, jak ktoś jeździ dużo to nie ma problemów z autem, niż ci co więcej patrzą niż jeżdżą. Swojego czasu pracowałam w pewnej firmie i robiłem autem tak 80 tys w roku. Mój sąsiad miał takie samo auto jak ja - nawet kolor. Co on się na stękał jakie ma problemy z tym autem. Ja zrobiłem ponad 300 tys i sprzedałem znajomemu który potem jeszcze nim długo jeździł - bez żadnych problemów


Wczoraj po dokładnie 63 tys km w G20 sprawdziłem podwozie - żadnych nalotów. Wydech ładnie wypalony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.