Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Dzisiaj mialem odebrac nowy m340i niestety w trakcie inspekcji samochodu zauwazylem rdze na elementach podwozia. Chcialbym sie dowiedziec czy ktos mial taka sytuacje w trakcie odbioru i czy sami byscie odebrali taki samochod?


qPm73Hf.jpeg

wrcvFeQ.jpeg

gr5LQVa.jpeg

G60UvLy.jpg

CpYM3gY.jpeg

heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

Edytowane przez lewy313
Opublikowano
O widzisz a ja odbieram w przyszłym tygodniu i zastanawiałem sie czy warto patrzyć pod spod… teraz wiem ze warto
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
O widzisz a ja odbieram w przyszłym tygodniu i zastanawiałem sie czy warto patrzyć pod spod… teraz wiem ze warto

 

Nigdy nie patrzyłem pod spód, nawet nie sprawdzałem czy wszystko jest kompletne i działa, bo w razie jak coś zauważę to i tak przyjadę do aso.


Nie znam się, ale wizualnie ta rdza nie wygląda atrakcyjnie. Nie kojarzę żebym po pół roku używania miał coś takiego w aucie, ale może się nie przyglądałem. Auto przyjechało prosto z fabryki czy to stockowe które stało dłużej?

Opublikowano
O widzisz a ja odbieram w przyszłym tygodniu i zastanawiałem sie czy warto patrzyć pod spod… teraz wiem ze warto

 

Nigdy nie patrzyłem pod spód, nawet nie sprawdzałem czy wszystko jest kompletne i działa, bo w razie jak coś zauważę to i tak przyjadę do aso.


Nie znam się, ale wizualnie ta rdza nie wygląda atrakcyjnie. Nie kojarzę żebym po pół roku używania miał coś takiego w aucie, ale może się nie przyglądałem. Auto przyjechało prosto z fabryki czy to stockowe które stało dłużej?

 

Nowe prosto z fabryki z data produkcji 03.01.2022 i co wazne wedlug kodow produkcyjnych samochod nie czekal na czesci po rozpoczeciu produkcji.

Opublikowano
Odebrałeś?

Co ASO na to?

 

Nie odebralem a ASO ma sie kontaktowac ze mna w Poniedzialek poniewaz dzisiaj nie bylo dyrektora ani pracownikow serwisu.

Opublikowano

Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano (edytowane)
Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

Edytowane przez lewy313
Opublikowano
Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru i jest ok.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

 

60-70 mikronów?!

Co oni tam korektę na ostro po fabryce robili? XD


Ile taka usługa?

Opublikowano

Nie odebrałbym takiego samochodu i nie obchodziłby mnie, czy stał pół roku na placu czy ktoś czegoś nie dopilnował w fabryce.

Skoro to tak wygląda przed wyjazdem z salonu, to tylko sobie wyobrażam co będzie za kilka lat.

Opublikowano
Ja bym nie odebrał. Wygląda jakby rozładowali go na placu w głębokiej kałuży na 2 tygodnie gdy jechał z fabryki do salonu. Ale to też za krótko żeby aż tak rdza zjadła. Śmiesznie. Ale z drugiej strony to tylko na spawach jest więc nie ma tragedii. Wychodzi marka 'premium'. Kupa tam a nie premium. Ten sam chińczyk co robi dla Skody dostaje raz więcej po łapach przy robieniu części do 'premium' i tyle.

BTW. ktoś ostatnio tu dawał namiar na ten plac gdzie auta rozładowują i jak czytałem komentarze to jeszcze polecałbym pomierzyć miernikiem lakieru całe auto bo pan laweciarz potrafi porysować drzwi jak się przeciska gdy auta odpina z lawety a potem salon poleruje te drzwi przed wydaniem ;)


EDIT: a może dużo zamówień + zagęszczanie ruchów i potem wychodzą jakieś niedoróbki? Byle wypchać jak najwięcej, a potem będzie sobie klient reklamował.

 

Wynajalem firme ktore profesjonalnie zajmuje sie sprawdzaniem samochodow. Oni oczywiscie zmierzyli grubosc lakieru i jest ok.


checkauto.pl


heCu2Ld_d.webp?maxwidth=1520&fidelity=grand

 

60-70 mikronów?!

Co oni tam korektę na ostro po fabryce robili? XD


Ile taka usługa?

 

Tak ostrzegli mnie ze na nadkolach jest cienka warstwa i warto by bylo zabezpieczyc folia bo nie ma za duzo miejsca na polerowanie ;)


Taka usluga kosztowala 200zl ale z tego co sprawdzalem to ceny wachaja sie w przedziale 200-400 w zaleznosci od miasta i firmy.

Opublikowano
Nie odebrałbym takiego samochodu i nie obchodziłby mnie, czy stał pół roku na placu czy ktoś czegoś nie dopilnował w fabryce.

Skoro to tak wygląda przed wyjazdem z salonu, to tylko sobie wyobrażam co będzie za kilka lat.

 

Dokladnie, zamierzam zostawic sobie ten samochod i wykupilem nawet rozszerzona gwarancje na 5 lat.

Opublikowano
aż byłem zobaczyć w garażu jak to u mnie wygląda (odbierałem tydzień temu) i rzeczywiście mam nalot na tylnej puszcze od wydechu i rurach (na spawach) ale chyba nie aż taki ja u Ciebie. Poza wydechem wszystko inne jest sterylne.Tak czy inaczej tak nie powinno być.
Opublikowano
aż byłem zobaczyć w garażu jak to u mnie wygląda (odbierałem tydzień temu) i rzeczywiście mam nalot na tylnej puszcze od wydechu i rurach (na spawach) ale chyba nie aż taki ja u Ciebie. Poza wydechem wszystko inne jest sterylne.Tak czy inaczej tak nie powinno być.

 

Dziekuje ze sprawdziles czy jest szansa zebys zrobil zdjecie?


W salonie sprawdzilem 5 innych samochodow i oczywiscie zaden nie mial tego problemu.

Opublikowano
Odezwałem się na priv. btw zobacz filmiki jak ludzie modyfikują wydechy w m340i i jak te fabrycznie wyglądają, dramatycznie, w rdzy. A jak u innych na forum?
Opublikowano
Odezwałem się na priv. btw zobacz filmiki jak ludzie modyfikują wydechy w m340i i jak te fabrycznie wyglądają, dramatycznie, w rdzy. A jak u innych na forum?

 


Dziekuje napisalem do ciebie na priv. Co do filmow to juz sprawdzalem i tutaj np wyglada to tak



BBEFwcg.png




5GsW7sE.png

IqRDn44.png

heYJAZr.png

Opublikowano

Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)


Teoretycznie rok produkcji masz 2022, zgadza się? Ale prawda może być inna: Wyprodukowali auto np w 2021 w czerwcu. Stało pod chmurką parę miesięcy czekając na jakieś części bo im brakowało. Przecież nie od dziś wiemy że auta długo czekają na jakąś elektronikę. W końcu dołożyli w styczniu co trzeba i poszło do salonu. No i jak stało pod chmurką to takie efekty właśnie mogą być - jak już wcześniej pisałem. No, także wydech zdradził faktyczną datę produkcji auta xD


EDIT: a, no i jak stało pod chmurką to premium gołąb walnął premium kupę na premium bmw i dlatego po polerce salonowej tak mało mikronów na masce zostało xD

Stop Electric GO V8. 2 litry to może mieć czajnik ;D
Opublikowano
Wygląda to jak nalot - a nie rdzę. Powinno się wypalić. Ja po ponad roku i 60 tys km nie mam takiego nalotu - wydech jest raczej przepalony
Opublikowano
Wygląda to jak nalot - a nie rdzę. Powinno się wypalić. Ja po ponad roku i 60 tys km nie mam takiego nalotu - wydech jest raczej przepalony

To co u kolegi to wypisz wymaluj jakby ktoś zapomniał wytrawić spoiny na nierdzewce. Przy wysokiej temperaturze, podczas spawania, chrom się rozkłada i na powierzchni zostaje żelazo które bardzo szybko się utlenia -> rdza. I wcale nie musi stać długo na placu.

Raczej niegroźne, chociaż na dluzszą metę każde ognisko rdzy to problem. Tak czy inaczej bym nie odbierał. Z drugiej strony ciekawe co teraz zrobią :roll:

Opublikowano

może do końca pytanie nie w tym temacie ale nowe 3 jak przychodza z fabryki to są gdziekolwiek oklejone, czy BWM tego nie stosuje?


Jeśli chodzi o wydech to też mnie to zastanawia co oni teraz zrobią?. Nowy wydech czy jakaś szczota i jazda?

Opublikowano (edytowane)
Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)

 

No tak zapomnialem gdzie my zyjemy i zamawiamy te auta :D

 

Wersji Zachodniej (USA) do Wschodniej (Białoruś, Polska itp) nie ma co porównywać ;)


Teoretycznie rok produkcji masz 2022, zgadza się? Ale prawda może być inna: Wyprodukowali auto np w 2021 w czerwcu. Stało pod chmurką parę miesięcy czekając na jakieś części bo im brakowało. Przecież nie od dziś wiemy że auta długo czekają na jakąś elektronikę. W końcu dołożyli w styczniu co trzeba i poszło do salonu. No i jak stało pod chmurką to takie efekty właśnie mogą być - jak już wcześniej pisałem. No, także wydech zdradził faktyczną datę produkcji auta xD


EDIT: a, no i jak stało pod chmurką to premium gołąb walnął premium kupę na premium bmw i dlatego po polerce salonowej tak mało mikronów na masce zostało xD

 

Mysle ze moglo tak byc, jestem szczegolnie rozczarowany roznica grubosci lakieru pomiedzy roznymi panelami :/


 

Tak czy inaczej bym nie odbierał. Z drugiej strony ciekawe co teraz zrobią :roll:

 

na pewno dam znac ;)

Edytowane przez lewy313
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
może do końca pytanie nie w tym temacie ale nowe 3 jak przychodza z fabryki to są gdziekolwiek oklejone, czy BWM tego nie stosuje?


Jeśli chodzi o wydech to też mnie to zastanawia co oni teraz zrobią?. Nowy wydech czy jakaś szczota i jazda?

 

Są oklejane taką białą folią, ale niektóre elementy, ale pomimo tego zdarzają się obcierki przy rozładunku. Ja miałem takową w x5 w porcie, ale na miejscu naprawili. Natomiast dealer ładnie się zachował, bo powiedział o tym fakcie i dał dokumentację ze zdjęciami przy sprzedaży.


Ja oglądałem film w x5 z przeglądu gdzie pokazany był cały spód samochodu przy okazji zmiany oleju po 2tys km i miesiącu użytkowania w różnych warunkach w sezonie zimowo-wiosennym i praktycznie zero rdzy.

Opublikowano
ostatnio zszedłem do kanału zobaczyć u mnie, ale w serii 1. Przez pół roku nastukałem 50 tyś km i totalne zero rdzy, nawet śruby są nadal srebrne. Jestem w szoku bo w poprzednim audi pojawiał się rdzawy nalot..a tu absolutne zero. Także tak chyba powinien wyglądać standard BMW jeśli pytasz, a nie takie rzeczy jak na zdjęciach.
Opublikowano
ostatnio zszedłem do kanału zobaczyć u mnie, ale w serii 1. Przez pół roku nastukałem 50 tyś km i totalne zero rdzy, nawet śruby są nadal srebrne. Jestem w szoku bo w poprzednim audi pojawiał się rdzawy nalot..a tu absolutne zero. Także tak chyba powinien wyglądać standard BMW jeśli pytasz, a nie takie rzeczy jak na zdjęciach.

Bo chyba już tak jest, jak ktoś jeździ dużo to nie ma problemów z autem, niż ci co więcej patrzą niż jeżdżą. Swojego czasu pracowałam w pewnej firmie i robiłem autem tak 80 tys w roku. Mój sąsiad miał takie samo auto jak ja - nawet kolor. Co on się na stękał jakie ma problemy z tym autem. Ja zrobiłem ponad 300 tys i sprzedałem znajomemu który potem jeszcze nim długo jeździł - bez żadnych problemów


Wczoraj po dokładnie 63 tys km w G20 sprawdziłem podwozie - żadnych nalotów. Wydech ładnie wypalony

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.