Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kata jutro wywalam , mam juz strumienice zrobiona .. myslisz ze ten czujnik by tyle problemow robil ?? Hmm sie okaze .. jutro zdejme caly wydech i zobacze ile wtedy dmucha turbo
  • Odpowiedzi 82
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Dobra Panowie .. jest .. w końcu udało się ogarnąć .. przyczyna kat czy tam dpf rożnie piszą .. problemem byla ta pucha po środku od wydechu :) .

Teraz samochod lata aż miło .. co najlepsze jezdzilem rok na hybrydzie i modzie na 240km i 550 nm ..

Wiecie co jest najlepsze ? Furka lepiej sje zbiera na fabrycznej mapie i turbo niz z tym modem wiec jestem mega zadowolony :)) ma taka kite ze szok teraz ,dziekuje wszystkim za słowa i myśli które tu zostawilismy .

Temat moze jeszcze sie komus przyda gdy bedzie mial problem z mocą gdy trubo bedzie pompowalo max 1.6 bara i bedzie mułowate to zacznijcie od tego . Po wywaleniu kata rowniez zaczelo pokazywac cisnienie wsteczne itp

Opublikowano

Bez dpf zawsze jest dymek jak dasz spod na 1-2-3.


Gdyby było inaczej nie montowaliby fabrycznie dpf w tych samochodach.


A hybrydy to żadnej nie miales, bo ten silnik mając 240 koni 550 niuta bez zmiany intercoolera by sie zagotował.


Myślisz, ze wstawisz sobie hybrydę i jezdzisz z super mocą jak gdyby nigdy nic? Na seryjnych gratach? Hehehhe tak tak.

Opublikowano

A Ty najlepiej wiesz czytajac forum brawo Ty, znawca co siedzi pod maska u każdego po czytaniu. Wyobraźnie masz ogromną .. nie marnuj talentu i diagnozuj i naprawiaj przez internet wszystko :)

Skoro gość od regeneracji takie coś powiedział to chyba się zna tym bardziej,że nie jest to firma kogucik z zadupia jakiegoś. Jak znasz się lepiej to otwieraj działalność i działaj .. nie marnuj się haha xD.

Tunner zmieniał mapę i widział co i jak było ustawione i powiedział,że miała w okolicach 230-240 koni i miedzy 500 a 550 nm .. ale Ty wiesz lepiej bo siedzisz w domu cały czas, czytasz forum i zerkasz przez okno na swoje zagazowane e36 1.6 turboLPG.

Opublikowano
Jest tu takich kilku znawców od tematów wszelakich, nie ma się czym przejmowac, w tego typu aucie nawet nie siedział, konkretnego egzemplarza nie widział, ale kolega mu mówił ze każdy diesel musi dymić, a wiadomo kolega Google (bo ciężko o kolegów jeżeli wyjście z domu to wyjście na forum internetowe) zawsze nieomylny i wszystko wie o wszystkim.
Opublikowano
Jest tu takich kilku znawców od tematów wszelakich, nie ma się czym przejmowac, w tego typu aucie nawet nie siedział, konkretnego egzemplarza nie widział, ale kolega mu mówił ze każdy diesel musi dymić, a wiadomo kolega Google (bo ciężko o kolegów jeżeli wyjście z domu to wyjście na forum internetowe) zawsze nieomylny i wszystko wie o wszystkim.

Trafiłeś w samo sedno :) forum jest od pomagania i rozwiązywania problemów a nie wylewania sztucznych informacji i mądrowania bez pojęcia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.