Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W e60 nawet kluczyk całkowicie rozładowany z padniętym akumulatorkiem, otworzy Ci drzwi grotem i po włożeniu do stacyjki odpali auto.

Identycznie jak z tzw. kluczykami serwisowymi bez pilota.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To jest Ok

Zmierz napięcia na przewodach przekażnika sterowania silnika-moze jeszcze dzis go uruchmisz...

Opublikowano
To chyba k6300, zupełnie inaczej zobrazowane na zdjęciu niż jest w aucie. Ja mam 2 przekaźniki skrajnie z lewej strony, teraz, który pin, a który nie powinien mieć napięcia na zapłonie i bez?
Opublikowano
2 piny na przekaźniku mają 12v (ten cienki i ten na przeciwko niego, po drugiej stronie przekaźnika), a kolejne dwa nie mają. Nieważne czy z zapłonem czy bez, nic się nie zmienia
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To puść mi na PW nr tel - wyśle Ci foto wtyczki ECU i posprawdzasz w niej napięcie i mase.Tak bedzie łatwiej...

Którego bieguna brakuje w gnieżdzie diagnostycznym?

  • 2 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.