Skocz do zawartości

maszyn0wicz

Zarejestrowani
  • Postów

    76
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem e60 525i

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia maszyn0wicz

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Pytam o cała długość począwszy od modułu z tylu. Idzie w progu?
  2. Na taka próbę potrzebuje nowego czujnika i nowego sprawnego modułu, 200zl taka zamianę :P ale ten czujnik już 2 razy wymieniałem i dwa razy spaliło ten sam, potem sprawdzałem oporność na module i pokazuje między przewodami oporność, ale dopiero jak czujnik się zjara, wtedy już nawet na odłączonym czujniku pokazuje
  3. Non stop pali mi się czujnik z przodu, ten z kolei morduje moduł pdc. Chyba powodem będzie zwarcie na przewodach? Którędy one idą?
  4. nie ma sensu mierzenia rezystancji czujnika, skoro nie wiemy jaka ma być. I na 99% nic w grzaniu nie padło, ani mata ani czujnik tylko powód jest gdzieś wcześniej, przez co nie działa kierownica.
  5. Jest tu jeszcze ktoś? Tyle z działania kierownicy, myliłem się, ona działa na początku potem ją odłącza (pewnie przez za niskie napięcie), ostatnio było 9v jakoś.
  6. Dobra kierownica działa, zacisnąłem mocniej styk 1 i 2 na x1880. Wróćmy na grzania kierownicy, które nadal jest przerywane. Na krótko kierownica się podgrzewa, kiedy dałem 12v na 4 i 6 pinie w x01007, bo tam nie dostaje w ogóle napiecia
  7. Wróć, na kości x01007 mierzyłem pin 3 i 5, tak jak pisałeś w odpowiedzi wyżej. Tylko szkoda ze nie wiemy, jakie wartości powinny wychodzić z x01002. Spróbować podać jej bezpośrednio 12v do PINu 1 i 2? Eh i próbowałem tez dziś na krótko grzać kierownice podając 12v na 3 i 5, zamiast 4 i 6
  8. Na kości x01002 sprawdzałem pin 1 i 2 (przewód biały i czarny) Dobrze rozumiesz co do ostatniego zdania Co do kości x01007 za grzyba nie wiem jak ją zdjąć… już zdejmując x01002 oderwałem odrobinkę jej obudowy. Ale próbowałem dzisiaj wcisnąć tam przewód, żeby stykał tej obejmy przewodu - czy przycisk grzania kierownicy jest wcisniety czy nie, pokazywało brak napięcia. Tylko teraz pewność czy styk był dobry
  9. Moduł A72 dostaje z kości x1880 12v. Na wyjściu za to (gniazdo kości x01002 w module A72) ma zaledwie 3,94v. Dwa razy napięcie próbowało wzrosnąć do około 9, po czym natychmiast spadało. Wina modułu po prostu?
  10. Widzę ze temat powoli umiera. To nie taśma, bo przy włączeniu auta chwile kiera działa (grzanie nie). Ista mówi, ze napięcie jest po prostu za niskie i dlatego ją odłącza. Muszę sprawdzić napięcie na którejś kostce taśmy kierownicy. Tylko nie wiem której, grzaniem się potem zajmę… jeszcze mi powiedzcie jak wrzucać tu zdjęcia, bo byloby wtedy o wiele prościej
  11. W takim razie ją zmierzę, tylko jaka rezystancje ma mieć?
  12. Dziś przestała działać cała kiera, wiec to chyba będzie jakaś najprostsza kostka :mad2: Taśma zwijana za kierownicą może mieć na to wpływ? Bo jak naprawiłem klakson, to jechałem i przy skręcie coś tam strzeliło, ale brzmiało jakby plastikowa blokada zwijania taśmy.
  13. Przyciskiem klikając moduł podaje 12v, czy napięcie ma stałe a moduł podaje masę? Sprawdzę czy na krótko grzeje
  14. Jestem z siebie prawie dumny, dzięki za pomoc. A jak możesz to w następnym poście może tez mnie poprowadź schematami do podgrzewania kierownicy :duh:
  15. Majster ze mnie nie zły, wiem, czego nie ruszę zaraz spie**ole :D ista pokazuje reakcje na wciśnięcie guzika, wyłączony, a jak kliknę - jest informacja o włączonym na 1 sekundę, potem znów wyłączony (a dioda gaśnie później). Na tę samą sekundę pokazuje „przerwanie maty - TAK”, rozumiem ze uszkodzona mata po prostu? Ten moduł przy niej wyciągałem najdelikatniej jak potrafię…
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.