Skocz do zawartości

G30 restrykcje


tkwiat

Rekomendowane odpowiedzi

Z ciekawostek, to na stronie DE jest nowy konfigurator do G30.


Wypadł np. mój kolor Bernina Grey, ale jest nowy szary w zamian.

Jakieś pakiety też się pozmieniały.

 

Ja mam właśnie zamówiony Bernina, może to jest powód dlaczego auto nie dostało produkcji :|

 

To już chyba największy byłby absurd, jakby farby im się skończyły...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 800
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Z ciekawostek, to na stronie DE jest nowy konfigurator do G30.


Wypadł np. mój kolor Bernina Grey, ale jest nowy szary w zamian.

Jakieś pakiety też się pozmieniały.

 

Ja mam właśnie zamówiony Bernina, może to jest powód dlaczego auto nie dostało produkcji :|

 

Moja 5 wyprodukowała się z 24/05 w kolorze Bernina Gray i z "shadow linie" więc to chyba nie jest powód ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Jeeeeeest , status 150 i nadany VIN od poniedziałku :8) , niestety miałem zablokowane konto i nie mogłem pisać .

Z newralgicznych opcji mam : HK i sporty w Ivory Dakota

Wg sprzedawcy/kierownika salonu, do końca czerwca odbiór

Czas się zastanowić teraz ,którą piosenkę mam słuchać jako pierwszą ,po wyjeździe z salonu ? :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki , absolutnie czas otwierać wirtualnego Dom Perginion :D szczerze ,mocno wątpiłem że do tej produkcji dojdzie, moim zdaniem chęć i wpływ dealera odnośnie produkcji danego samochodu w danym terminie jest fundamentalna .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest nowy konfigurator na Niemieckiej stronie BMW, co więcej cena wersji bazowej u nas to chyba 212 tys zł, a tam 55000 euro +, widać ze zniknęła wersja 518d, zapewne lada moment u nas to się zmieni :) został miesiąc i nadal status 105
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Produkcja to tylko połowa sukcesu, potem jest jeszcze transport... Moje G31 wyprodukowało się 05/05 i nadal czekam na dostawę do dilera (mamy 30/05). No ale ponoć jest już w PL, status 193.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)

 

Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)

 

Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry?

 

Oczywiscie :) taki skrót myślowy nawiązujacy do uzyskania podobnej mocy i momentu. 2 cylindrów nie doklejamy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony Niemieckiej tak jak wcześniej wspominałem zniknęła wersja 518d, która jest prawie (prawie podobno robi różnice) wersją bliźniaczą z 520d, więc może być w tym ziarno prawdy co pisze kolega powyżej. Jednak jeżeli chodzi o chipa to jak narazie nikt nie rozkodował modeli LCI, więc nie da się zrobić :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony Niemieckiej tak jak wcześniej wspominałem zniknęła wersja 518d, która jest prawie (prawie podobno robi różnice) wersją bliźniaczą z 520d, więc może być w tym ziarno prawdy co pisze kolega powyżej. Jednak jeżeli chodzi o chipa to jak narazie nikt nie rozkodował modeli LCI, więc nie da się zrobić :)

 

Rozkodowali.

Pozdrawiam


Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)

 

Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry?

Co najwyżej możesz zrobić z 520e 530e. Tak jak podnieść moc dotychczas z 530e o jakieś min 60-100km (bo tam jest silnik 2.0 ustawiny na 190km, który jeździ też w 530i i standardowo ma 252km). A 545 to już 3.0 benzyna więc chip tego nie przeskoczy ;). A co do Diesli. To 518 ma 150 najsłabszego diesla. Mam takiego w X1. Do X1 wystarczy. W piątce bym się obawiał wiedząc jaka jest różnica między 520d a 530e.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że puki jest na gwarancji i w leasingu to nie ma sensu ryzykować. A potem ewentualnie szarpać się z tunerem.

TKHolding Architecture BIM VR

http://www.tkholding.pl

http://www.facebook.com/TKholdingPL

http://www.youtube.com/c/TKHolding

Film "Dlaczego Polacy boją się elektryków?" =>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe dlaczego zamknęli szybko opcje 520e/320e. Jakiś kwach w silniku czy raczej się kapnęli ze ludzie pobiegną na ciptjuning robić sobie x45e za kilka tysi zamiast dopłacać 10k€ lub więcej za soft inny :)

 

Nie rozumiem. 45e to R6 + elektryk. Jak z 520e za pare tysi dodać 2 cylindry?

Co najwyżej możesz zrobić z 520e 530e. Tak jak podnieść moc dotychczas z 530e o jakieś min 60-100km (bo tam jest silnik 2.0 ustawiny na 190km, który jeździ też w 530i i standardowo ma 252km). A 545 to już 3.0 benzyna więc chip tego nie przeskoczy ;). A co do Diesli. To 518 ma 150 najsłabszego diesla. Mam takiego w X1. Do X1 wystarczy. W piątce bym się obawiał wiedząc jaka jest różnica między 520d a 530e.

 

ciekawe jak sie 520e bedzie poddawał zabiegom. jezeli to ten sam silnik skastrowany do 163HP co w 30i to nie powinno byc problemu z wyciagnieciem podobnego wyniku co poniżej.

BMW chyba poszło po minimach bo jak 530e dali inne przełożenie dyfra od 530i to w 520e przełożenia sa identyczna jak w 530e. Tak samo sa identyczne hamulce z 530i te wieksze.

Wykres mocy 520e jest dokladnie identyczny jak 530e az osiagnie 200HP i nagle jest stół az do konca.

CHIPTUNING BMW G30 530e 252HP/420Nm - STAGE 1

ECU: Bosch MG1CS003

Read/Write: AT Bench

Tuning Results: 369HP 556Nm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie jest nowy konfigurator na Niemieckiej stronie BMW, co więcej cena wersji bazowej u nas to chyba 212 tys zł, a tam 55000 euro +, widać ze zniknęła wersja 518d, zapewne lada moment u nas to się zmieni :) został miesiąc i nadal status 105

 

Zniknęła? A wcześniej była? Wydawało mi się, że w Niemczech nie było dostępne 518d w G30. Nawet na mobile.de nie ma żadnej sztuki.

E30 325i 2d '88 - classic

E36 325i '92 Smurf na tor - klik!

E36 320i '97 cabrio

E87 130i '06 daily car - klik!

MX-5 ND '19 track car

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez mi sie wydaje ze w Niemczech nie bylo 518d. W kazdym razie jak zamawialem swoja w 2020 to konfigurator niemiecki nie mial 518d.


Btw jesli chodzi o wieksze hamulce w 520e to moze to kwestia wiekszej masy, ze musieli tam takie wsadzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ze strony Niemieckiej tak jak wcześniej wspominałem zniknęła wersja 518d, która jest prawie (prawie podobno robi różnice) wersją bliźniaczą z 520d, więc może być w tym ziarno prawdy co pisze kolega powyżej. Jednak jeżeli chodzi o chipa to jak narazie nikt nie rozkodował modeli LCI, więc nie da się zrobić :)

 

Rozkodowali.

Którego tunera nie zapytam w Polsce to każdy mówi, ze się jeszcze nie da i słyszę to od conajmniej pół roku, wiesz gdzie można zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
518 ma 150 najsłabszego diesla. Mam takiego w X1. Do X1 wystarczy. W piątce bym się obawiał wiedząc jaka jest różnica między 520d a 530e.

tu masz odpowiedź :



w skrócie :518d daje radę do normalnej jazdy bez sportowych doznań , różnica byłaby zauważalna dopiero przy 520d rwd , bo 520d w Xd nie daje aż takiej zauważalnej różnicy w porównaniu do 518d rwd . przynajmniej wg autora filmu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Właśnie dostałem przed chwilą smsa od mojego sprzedawcy , auto zmienił status na 182 : transport do PL :8)

jak by na to nie patrzeć , to ostatni Mohikanin prawdziwej jakości i wysokich kosztów produkcji , kolejne modele to będą już z serii eko bylejakości . czas wykupić gwarancję na 5 lat i przytulic się do tego Mohikanina na dłużej :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.