Skocz do zawartości

[G01] Końcówki wydechu


dizel1982

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Słuchajcie, ponieważ w konfiguratorze nie widzę opcji ale może ktoś miał już z czymś takim doświadczenie. Chodzi mi o końcówki wydechu w G01. Nie wiem czy tylko ja tak mam ale te dwie rurki po obu stronach no nie podobają mi się. Ten samochód wygląda w nich trochę karykaturalnie. Czy wiecie może, czy jest możliwość zamówienia np takich końcówek jak są w serii 5 albo X5? Chodzi mi o te takie trapezowe. One zdecydowanie nadały by temu auto charakteru. Bo z przodu wygląda fajnie. Z boku jak doposażymy go w felgi 20'' również, dlatego koniecznie je biorę. Ale tył to taka trochę zabawka. Te końcówki giną po prostu w tym samochodzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko mnie interesuje 20d :( Na pewno gdzieś tam pewnie i chciałbym mieć któryś z tych co wymieniłeś ale to pewnie nie w naszym pięknym kraju gdzie limit na odliczenia to 150k + akcyza na silniki większe niż 2 litry. Ale nie idźmy w tą stronę, nie chcę rozpoczynać tu dyskusji politycznych bo działają one na mnie jak płachta na byka. Może kiedyś jak coś się zmieni w tym państwie to tak ale nie teraz.


A to że te co podałeś takie mają to wiem bo widziałem, stąd właśnie moje pytanie czy ktoś próbował zamawiać takie końcówki do innych silników. Bo nie wiem jak BMW idzie na takie układy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiocha.pl jak nic :mrgreen:


Wiecie dlaczego znaczki na tylną klapę do współczesnych modeli ///M kosztują w ASO po kilka stów ? Bo w innym przypadku każde BMW spotkane na ulicy to byłoby M2, M3, M4 , M5 , X5M, X6M itp itd :roll:

Chcesz porządne auto ? Takie kupuj , nie kombinuj !

http://images.spritmonitor.de/1244128.png - ekologia pełną gębą :lol:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak na to patrząc, to jakikolwiek retrofit nie ma sensu- w myśl zasady - chcesz mieć LCI - kup sobie LCI, a swego czasu proponowało to samo ASO (wymiana reflektorów chociażby).


Auto mi się podoba, śmiem nawet twierdzić, że mam jedno z lepiej wyposażonych w PL, ale jednak jak autor tematu, uważam, że wydech mógłby być lepszy. Niestety możliwości wyboru wydechu nie było w konfiguratorze, a nie potrzebuję na co dzień tak "hardcorowego" jednak auta jak X3M, bo X3 jeździć będzie też żona. A ja głównie z nią, małym i psem (Benio ma chorobę lokomocyjną :shock: ). Dla siebie w drugiej połowie roku zamawiał będę M2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Ja doposażam G01 w rozszerzony pakiet shadowline, nerki performance już są, niestety końcówki wydechu mam w chromie.

Miałem już zamawiać czarne końcówki ale znalazłem temat na bimmerpost gdzie panowie ogarnęli specjalny lakier który znalazłem na allegro i będę próbował, cena to 1/10 ceny nowych końcówek więc można zaryzykować :D


Zrzut-ekranu-2021-04-24-o-17-37-11.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Chwilę mnie nie było, miałem trochę pracy. Żebyśmy się dobrze zrozumieli. Mi nie chodzi o żadne upodabnianie samochodu do serii M. Absolutnie nie mam takich aspiracji i takiego parcia. Chodzi mi jedynie o inne końcówki wydechu bo moim zdaniem, z tymi dwiema cienkimi rurkami z tyłu, ten samochód wygląda tak trochę zabawkowo, mało dorośle. Takie jest moje zdanie. Ktoś inny może mieć inne. To już mazda 6 2.5 benzyna którą mam w rodzinie posiada większe końcówki wydechu niż BMW. Takie rureczki to może wyglądają spoko w serii 1 czy 2 ale nie w X3.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja będę zakładał coś takiego:


https://allegro.pl/oferta/dyfuzor-spoiler-koncowki-bmw-x3-g01-mx3-m-pakiet-b-10180302606


Czy ktoś wie czy to podejdzie P&P czy coś trzeba ciąć/spawać? Planuje to dołożyć u lokalnego bimmera.

 


Moze sie nie zmiescic. Diesel ma z prawej strony zbiornik na adblue. Byc moze trzeba przerobic.

U mnie tak to wyglada z kazdej strony:

bf9534747cf53455med.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Piotrek zmień dyfuzor w swojej gablocie i potem dobierz wydech końcowy Eisenmanna, Remusa czy Supersprinta. Przez ten plastikowy co wkleiłeś jeszcze auto w płomieniach ci stanie jak się zacznie chiński plastik topić.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz motor? To ori czy dokładałeś?

 

 

diesel. orginalnie 2x pojedyncza okragla srebrna koncowka.

Wymienilem dyfuzor (nakladke) na zderzak z 4.0i by miec wiekszy otwor, mozna dostac uzywke za pare groszy na szrocie i 4 koncowki z Ultera - srebrne pomalowane samodzielnie na czarny mat.

https://ulter.com.pl/pl/offer/endings/single/57

Portki do koncowek dorobili mi na miejscu w Ulterze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki masz motor? To ori czy dokładałeś?

 

 

diesel. orginalnie 2x pojedyncza okragla srebrna koncowka.

Wymienilem dyfuzor (nakladke) na zderzak z 4.0i by miec wiekszy otwor, mozna dostac uzywke za pare groszy na szrocie i 4 koncowki z Ultera - srebrne pomalowane samodzielnie na czarny mat.

https://ulter.com.pl/pl/offer/endings/single/57

Portki do koncowek dorobili mi na miejscu w Ulterze.

 

A wiesz może czy coś w oryginalnych wydechu trzeba ciąć? Chodzi mi o to, żeby w razie co przy sprzedaży auta można było przywrócić stan fabryczny w razie co.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
No i teraz popatrzcie na tył sprzed FL i po FL. Po FL ten samochód o niebo lepiej wygląda niż wcześniej z tymi dwiema małymi rurkami. Te trapezy mogły by być nieco niższe jak np w G30 ale już i tak jest lepiej. W grupie VAG końcówki to tylko atrapy w zderzaku a wydechy schowane są pod zderzakiem. Podobnie zrobiło Volvo. Wszystkie modele po FL wydech maja schowany pod zderzak ale tam to jest już robione wszystko pod elektryfikacje bo od 2030 Volvo ma nie mieć żadnego modelu spalinowego. Wszystko to pełne elektryki.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Mercedes też, ale to nie jest fejk wydech, tylko ozdoba, wydech jest skierowany w dół za zderzakiem i ja ich w pełni rozumiem.

Po co ma być widoczny wydech w 1.4? Rurka jak w polonezie, przecież to komicznie wygląda.

A robią te atrapy, bo ludzie by się burzyli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i teraz popatrzcie na tył sprzed FL i po FL. Po FL ten samochód o niebo lepiej wygląda niż wcześniej z tymi dwiema małymi rurkami. Te trapezy mogły by być nieco niższe jak np w G30 ale już i tak jest lepiej. W grupie VAG końcówki to tylko atrapy w zderzaku a wydechy schowane są pod zderzakiem. Podobnie zrobiło Volvo. Wszystkie modele po FL wydech maja schowany pod zderzak ale tam to jest już robione wszystko pod elektryfikacje bo od 2030 Volvo ma nie mieć żadnego modelu spalinowego. Wszystko to pełne elektryki.

 

Jeszcze nie wiesz czy po FL nie będzie tak jak w Volvo czyli wielki trapez w zderzaku a w środku rurka :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.