Skocz do zawartości

wymiana viska,nowe czy używane?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie

 

Muszę wymienić visco w moim aucie i kieruje do znawców tematu pytanie:

 

Można kupić używane visco czy powinienem kupić tylko i wyłącznie nowe?

 

Jestem po wymianie amortyzatorów i wahaczy i chciałbym teraz ograniczyć wydatki.Jeśli się okaże że bez problemu można używane to ok,jeśli nie to porzycze kase i kupie nowe.

 

P.S czym może grozić jazda z krzywym sprzęgiełkiem viscotycznym??

 

dziękuje za odpowiedz i pozdrawiam ;)

 

P.S 2 jestem młodym kierowcą i nie jestem doświadczony w mechanice samochodowej także czasem mogę walnąc bzdure :oops:

Ale za to kocham moją Bawarkę i chce dla niej jak najlepiej :wink:

Opublikowano

Też byłem w takiej sytuacji całkiem niedawno

Popatrz po moich postach jest napisane jak zregenerować visco mi pomogło działa w 100%

Wystarczyło wykręcić Visco i przeczyścić tą blaszkę z przodu tej viscozy oraz ten mały bolec pod nią wźąć trochę benzyny do tego a później dosyć obficie spryskałem WD40 i działa jak nowa

Jak byś miał jeszcze jakieś pytania chętnie odpowiem GG 4223232 :cool2:

Opublikowano

Witam,

według mnie nie ryzykuj i kup nowe. Ja za sachsa dałem 240pln (intercars), autko trzyma równiutką temperaturę. Z visco jest tak - jak jest nowe nie ma znaczenia w jakiej pozycji jest przechowywane natomaist zdemontowane czyli używane musi stać w pionie. W przeciwnym razie olej się "poprzlewa" wewnątrz i juz nie bedzie spełniało swojej funkcji. Nigdy nie wiesz jak długo będziesz stał w korku więc nie ryzykuj przegrzaniem auta :nienie:

Pozdrawiam Rafał

...tylko BMW
  • Członkowie klubu
Opublikowano
Wymiana tylko i wyłącznie na nowe. Wisko jest jedną z głównych przyczyn poważniejszych awarii - nie ryzykuj - :naughty:

UIHZ9556.JPG

Opublikowano

Ja tylko napisąłem wam co zrobiłem ze swoją jak szkoda mi było kasy i poradzil mi mechanik co moge z nią zrobić a reszte odnalazłem tu na FORUM

 

A zrobisz jak chcesz to twoja wola

POZDRAIAM :handshake:

Opublikowano

Racja jak coś kupować to troche droższe ale orginalne i wiesz czym jezdzisz

A BMW to samochód o który trzeba dbać to da przyjemność z jazdy

Opublikowano

ja raz zdjalem smiglo( 4 imbusowe sruby) i chcialem wyczyscic to bo od przodu jest brudu od groma.I wlasnie zdjalem ta blazke co jest w poprzek i co dociska malego bolca( pozniej nie zalozylem jak trezba i jak zapalilem silnik to smiglo krecilo sia jak szalone-pomyslalem ze cos spapralem, wyprostowalem blaszke-wsadzilem i jest jak na poczatku.A zrobilem to dlatego ze zauwazylem ze smiglo-a raczej wlasnie wiskoza ma malutki luzik i przez to smiglo nie porusza sie ideialnie-Czy to aginia mojej wiskozy?( powiem ze jesli chodzi o tem.to trzyma ja po nagrzaniu idealnie na 90'C )mam tego nie ruszac czy co mi propinujecie.

Rozumeem ze zadaniem wiskozy po osiagnieciu jakiejs tem. ma sie chyb aodgiac ta blaszka, zwolnic bolec i przelozyc tryb na wieksza predkosc obrotowa smigla?! Jest tak czy gadam glupoty?!

http://img314.imageshack.us/img314/9448/pawlazdjecia012fa6.th.jpg

Opublikowano

z moim viskiem jest dokladnie tak... jest krzywe i jak odpalam silnik to widac jak krzywo sie kreci ale autko temp 90 stopni trzyma ladnie.

no ale i tak widze że raczej bede musiał wymienic.

tony h kupiłeś to visko BAHRA na allegro?bo widziałem takie na allegro i takie bym kupował jak już.

Opublikowano
P.S czym może grozić jazda z krzywym sprzęgiełkiem viscotycznym??
- uszkodzeniem pompy wodnej a w efekcie przegrzaniem silnika , uszkodzeniem uszczelki itd ,itd ... jak masz luz na łożysku Viska to już nic nie zrobisz ....

* - w zależności od typu i wyposażenia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.