Skocz do zawartości

ILE WYTRZYMA BMW 325 E36 192PS???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam kilka pytań co do wytrzymałości podzespołów takiego autka BMW

325 E36 91"192 km :grin: Jakie są przebiegi poszczegulnych podzespołów do remontu lub wymiany tzn. SILNIK,SKRZYNIA,DYFER,I INNE WAŻNE (czytaj drogie)??? Tak pozatym poszukuje jakiejś tabeli porównawczej typu do ilu koni i monentu (po tuningu) wytrzymują seryjne bebechy z tego modelu tzn. czy np. zakładając NO2 musze wymieniać sprzęgło,tłoki,dyfer itd. Jeśli tyczy sie to Hondy to podobnoć taka tabela istnieje! A jak jest z nieśmiertelnym BMW robił ktoś takie ekstremalne testy? :-D Prosze o pomoc żebym czegoś nie spartolił przy zwiększaniu mocy tak dla wiadomości chce uzyskać efekt typu strzał z podtlenku przy np,90 km/h i piękny niebieski dym z obu oponek na prostej drodze CZY TO JEST MOŻLIWE? :-D Nie nie bende szalał :-D Pozdrawiam wszystkich użytkowników marki BMW i prosze o wyrozumiałość nie chce go zajechać tylko czasem przydymić kapcie w pięknym i nie spotykanym stylu :grin: :grin:

Opublikowano
Poszukaj na www.streetracing.pl kolesia o nicku "keyser".On uturbil seryjne 325 e36 do ponad 300koni wiec wiele wie o wytrzymalosci tego silnika przy duzych mocach.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
no przeciez mówie,że chce zrobić coś w nie spotykanym stylu :D stronke odwiedziłem bardzo ładna chyba takie turbo sobie sprawie+sprzęgło :twisted:
Opublikowano
no przeciez mówie,że chce zrobić coś w nie spotykanym stylu :D stronke odwiedziłem bardzo ładna chyba takie turbo sobie sprawie+sprzęgło :twisted:

 

turbo i sprzęgło ?? Potrzeba Ci jeszcze wydechu, dolotu, najlepiej wydajniejszych wtrysków, szpery, kompa do sterowania (SMTP lub coś w tym stylu). Raz się zapytałem ile takie coś może kosztować. Odpowiedź brzmi ok. 16 tys. zł i wtedy możesz to dobrze zrobić.

Opublikowano
no bez jaj :D to , że to wszystko trzeba zamontować a i troche wymienić to wiem nie od dziś a i zapomniałeś dodać , że pompe paliwa też trzeba wymienić na większą lub dołożyć drugą :P tak pozatym idzie założyć turbo bez wymiany kompa+wtrysków ale zakładając LPG 3 generacji i robiąc mape dla zasilania na LPG co prawda autko nie pojedzie na brynie jak zacznie działać turbina ale na gazie będzie zap. Tego byś pewnie nie wymyślił ! a co do kosztów to wszystko zależy od żródła pochodzenia części :mrgreen: no i zdolności manualnych orad wiedzy...a chciałem sie tylko dowiedzieć czy skrzynia mi wytrzyma no i wiem WYTRZYMA WKOŃCU TO BMW :D
Opublikowano
KFAS i po co ten caly cyrk i kombinacje.A moze lepiej sprzedaj i kup sobie M-3.Nic nie zniszczysz w samochodzie a efekt ten sam a i silnik dluzej pozyje
bede mogl wyprzedzac
Opublikowano
to jest także dobry pomył sam go zawsze polecam ale do M3 częsci nie leża w sklepie od zaraz a i używek jak na lekarstwo nawet w Deutschand gadałem z kumplem który zajmuje sie handlem autkami w niemczech i szczerze odradza M3 co prawda takie autko wymiata zaje... ale po czesci do kanclerza :D Nie zreszta mialem juz kilka "wynalazków " no i troszke sie czesci naszukałem NO CHYBA ŻE KTOŚ MA DUŻO ZLOCISZY TO MOŻE SIE PAKOWAC W M3 trzeba zadac sobie jeszcze jedno pytanie kto kupuje takie auto bo raczej nie 70 letni dziadek żedy jeżdzić do kościoła :D
Opublikowano
no bez jaj :D to , że to wszystko trzeba zamontować a i troche wymienić to wiem nie od dziś a i zapomniałeś dodać , że pompe paliwa też trzeba wymienić na większą lub dołożyć drugą :P tak pozatym idzie założyć turbo bez wymiany kompa+wtrysków ale zakładając LPG 3 generacji i robiąc mape dla zasilania na LPG co prawda autko nie pojedzie na brynie jak zacznie działać turbina ale na gazie będzie zap. Tego byś pewnie nie wymyślił ! a co do kosztów to wszystko zależy od żródła pochodzenia części :mrgreen: no i zdolności manualnych orad wiedzy...a chciałem sie tylko dowiedzieć czy skrzynia mi wytrzyma no i wiem WYTRZYMA WKOŃCU TO BMW :D

 

Możesz o tym LPG i Turbo napisać jaśniej:?: Będe wdzięczny

Opublikowano (edytowane)
no jasne , że można jaśniej :idea: Wystarczy zamontować instalacje LPG 3generacji tzw.wtrysk ciągły w której to ilość podanego gazu jest programowana na podstawie położenia TPS (potencjometr przepustnicy),sygnał obrów, a podstawowym sygnałem jest informacja z sondy lambda. Teraz po koleji montujemy TURBO+LPG wyjeżdrzamy na droge. W menu konfiguracji programu od LPG włączamy kalibracje w czasie próby drogowej no i w ten prosty sposób robimy sobie mape dawek LPG bardzo podobną jak ta w ECU benzynowym ale system ten poradzi sobie z nadciśnieniem w kolektorze ssącym bo reduktor jest połączony z kolektorem i w momęcie wzrostu ciśnienia w kolektorze wzrasta ciśnienie LPG na rozdzielaczu sonda odbiera nam imformacje o składzie mieszanki i robi mape dawki LPG właściwą co do warunków pracy silnika z turbo. Oprogramowanie ma jeszcze możliwość korekty dawki do 180% na podstawie odczytu z sądy. JAKIE TO PROSTE :D Nic tylko montować turbine i gazior jedyny minus to to,że auto nie pojedzie nam na benzynie jak turbina zacznie pąpować powietrze... Edytowane przez KFAS
Opublikowano
no plan dobry, nawet bardzo dobry - a jakie przyblizone koszta takiej instalacji ??

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
mnie to będzie kosztowało 1000 zł instalka LPG a tak normalnie cena zakupu samych bebechów wraz ze zbiornikiem to wydatek 3100 wiesz ja montuje LPG w serwisie fiata ale jak na razie ledwie co skleciłem części dla siebie :D
Opublikowano
KFACHU :)a co ,ty też sie czaisz na turbo.Jak jestes zainteresowany to zrobienie naprawde dobrze z jakąs hybryda T03/T04,odpowiednim IC i reszta modyfikacji ktore wymieniliscie zmiescisz sie w 10 kołach a bez faktury jeszcze taniej.Jedynym minusem wbrew obiegowej opinii jest stwierdzenie TURBO ŻYJE,TURBO PIJE :(

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
tak to jest TURBO ŻYJE TURBO PIJE a moje hasło NIE LICZY SIE ILE SPALISZ LICZY SIE PRZYJEMNOŚĆ Z JAZDY :D Wiesz ale jaka jest satysfakcja jak zrobisz coś sam np.zamontujesz turbine do swego bolida i do tego jeszcze działa jak należy :) Akurat lubie takie grzebanie przy swoim aucie i tyle. Tak pozatym mało komu wierze jeśli chodzi o moje auto bo widziałe zbyt wiele spartolonej roboty! Wkńcu pracuje w serwisie FIATA. Co do mocy to nie chce niewiadomo czego wystarczy mi + 100 koników to tak max ! Jak na razie ale z realizacją pomysłu jak widze będe musiał zaczekać na długie zimowe wieczory właśnie rozpoczołem budowe warsztatu! I koniec wolnego czasu :(
Opublikowano
Dzwonilem swojego czasu do Promotora i Vtg-u bo też sie nosze z założeniem turbinki do swojego auta i powiedzieli mi ze w granicach 290-320 km to na lightcie bez wiekszych modyfikacji(typu kute tłoki itp.) powinno hulać.Pod 400 też mogą zrobić ale na serii to już ryzyk-fizyk.W Twoim przypadku ok. 300 to tez bedzie takie optimum.

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
Ja to wiem popatrzyłem sobie na stronke http://www.keyser.neostrada.pl/ i z całą pewnością wiem, że wytrzyma te 300km ale sprzengło trzeba będzie raczej wymienić bo moment też drastycznie wzrośnie na zdjęciach (z tej stronki) wydaje mi sie,że została wymieniona sama tarcza na spiekową a docisk i koło zamachowe pozostało stare tylko wyczyszczone. Jedynym problemem pozostaje jedynie czas i kasa. Trzeba wystawić warsztat i jechac na wakacje itd. lista wydatków jest bardzo długa a kieszeń nie jest bez dna 8) Co do zrobienia kolektora to raczej nie był on obliczany pod względem strat tak robi wiele firm i wszystko nadrobi TURBO jak wiadomo miejsca też nie jest za wiele ale z tym damy sobie rade. Kiedys dorobiłem cały kolektor do mojego 125p z silnikem z Mirafiori 2.0 i reszte wydechu 2" no i działało bynajmniej 200 jechał :P
Opublikowano
no jasne , że można jaśniej :idea: Wystarczy zamontować instalacje LPG 3generacji tzw.wtrysk ciągły w której to ilość podanego gazu jest programowana na podstawie położenia TPS (potencjometr przepustnicy),sygnał obrów, a podstawowym sygnałem jest informacja z sondy lambda. Teraz po koleji montujemy TURBO (łatwo sie mówi),+LPG wyjeżdrzamy na droge. W menu konfiguracji programu od LPG włączamy kalibracje w czasie próby drogowej no i w ten prosty sposób robimy sobie mape dawek LPG bardzo podobną jak ta w ECU benzynowym ale system ten poradzi sobie z nadciśnieniem w kolektorze ssącym bo reduktor jest połączony z kolektorem i w momęcie wzrostu ciśnienia w kolektorze wzrasta ciśnienie LPG na rozdzielaczu sonda odbiera nam imformacje o składzie mieszanki i robi mape dawki LPG właściwą co do warunków pracy silnika z turbo. Oprogramowanie ma jeszcze możliwość korekty dawki do 180% na podstawie odczytu z sądy. JAKIE TO PROSTE :D Nic tylko montować turbine i gazior jedyny minus to to,że auto nie pojedzie nam na benzynie jak turbina zacznie pąpować powietrze...

 

Rozumiem, że wtedy przestajesz jeżdzić na benzynie :?:

Opublikowano
Tak jest ! ale zawsze można w sytuacji awaryjnej gdy zabraknie Ci gazu odłączyć przewód od turbo i jechać normalnie na benzynie. Prawdą jest,że taka zabudowa nie ma nic wspulnego z profesjonalną zabudową turbo ale jak w moim przypadku jest najtańsza do realizacji bez strojenia lub wymiany ECU benzynowego 8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.