Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!
Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

b28nl6U.png
Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

Zapytaj najpierw człowieka czy za granicę nie jeździ, bo jak w Austrii dupną to sie nie wypłaci. A powoli i u nas za chwile pewnie przeglądu nie przejdziesz.

Opublikowano
Witam , jestem od miesiąca posiadaczem e61 2009 i zaczal mi sie swiecic dpf , bylem w trasie , myslałem ze go przepale ale nic to nie dalo , ma ktoś jakąś rade co do tego problemu???bede wdzięczny, to pierwszy diesel pierwszy automat pierwszy tyl naped :) ps .. w trasie ok 30 min 170 180 km/h i nic ???!!!

 

Masz zabity dpf i wypalanie nic tu nie da. Skasuj dpf zrob mape i bedzie moc.

 


Skasuj dpf?? czyli co konkretnie ??

Opublikowano
Jak jest zapchany, należy wyjąć i oddać do czyszczenia. Na dziś to żaden problem z myciem i regeneracją filtrów. Pewnie w każdym wiekszym mieście znajdziesz firmę która to robi. Oddajemy średnio jeden na tydzień do takiej usługi z ciężarówki i działa po regeneracji bez problemów. Jak pomyślisz ile km robi ciężarówka miesięcznie (10 - 15 tys.) to jest to dobre źródło wiarygodności takiej usługi. Proporcja ceny 500 netto w warsztacie "na mieście" do 4 tys netto. za fabrycznie regenerowany wkład przez producenta pojazdu.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W tych silnikach często dpf się zapycha przez zepsute termostaty (główny i egr), temperatura płynu chłodniczego spada podczas jazdy poniżej 75 stopni i blokuje proces wypalania. Znajomy miał dokładnie ten sam silnik co ty 525d 197KM i uszkodzone termostaty doprowadziły do zapchania dpf-a. Dlatego za nim pojedziesz do mechanika sprawdź w ukrytym menu temperaturę cieczy chłodzącej podczas jazdy, najlepiej stałą, równą prędkością, powinna być cały czas w okolicach 90 stopni, na filmie masz pokazane jak uruchomić ukryte menu, jak już będziesz widział temperaturę na wyświetlaczu to uruchamiasz silnik i w drogę na test.

------ lub -------


Ps: Co to znaczy że zaczął się świecić dpf ? Może wrzuć tu fotkę na forum bo ten symbol nie koniecznie musi oznaczać problem z filtrem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.