Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Moderatorzy
Opublikowano

Potrzebuję zdemontować pompę wysokiego ciśnienia, bo cieknie. Wiem, że w benzynach do zablokowania wału wkładało się trzpień w okolicy rozrusznika, natomiast w dislu ma być ponoć jakiś dziwny przyrząd w kształcie grzebienia montowany na zęby koła zamachowego :shock: Jest jakiś bardziej cywilizowany sposób, żeby zablokować wał w automacie ?

https://zapodaj.net/325cbb6c55d75.png.html

  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Normalnie powinien by kołek w koło zamachowe.

Na pocztę poszło w pdfie ustawienie rozrządu z Autodaty

Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • Moderatorzy
Opublikowano
Taaa... koleś dociąga pompę na 65 Nm kontrując za jedną z czterech śrub na wale z kołem pasowym. Mocno nieeleganckie rozwiązanie, bo tam są śruby rozciągliwe. Tym bardziej, że ja mam automata więc nawet biegiem nie zblokuję. Koncepcja może i dobra, ale wystarczy zaopatrzyć się w odpowiednią nasadkę z nacięciami na wszystkie śruby OEM 116480.
Opublikowano
Tis Tisem a praktyki warsztatowe jednak są bardziej życiowe. Można kupić wszystko dedykowane, ale to jest robota raz w życiu. Chcesz to możesz śrubokrętem przyblokować wał albo kluczem do szlifierki wsadzić w otwory w kole pasowym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.