Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
N62T lub N62B48B, też w końcu będzie cieknąć ale może trochę później :lol:

B48 też cieknie zgadzam się.


A co do uszczelniaczy to rozrząd w tym silniku jest banalnie prosty więc lepiej jest to rozpiac, wyjąć wałki i zrobić uszczelniacze co nie zmienia faktu że z cylindrami przy grodzi jest bardzo ciężko z miejscem. Robiłem u siebie więc pisze z własnego doświadczenia. Jakby ktoś potrzebował to mam blokady na zbyciu bo już mi nie potrzebne.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jest prosty ale, zdjęcie łańcucha wiąże się w 90% z ukruszeniem ślizgów

Dlatego lepiej to od razu zrobić niż czekać aż samo pęknie bo one od temperatury rozpadają się w rękach.

Opublikowano
No niby tak ale rozrząd był u mnie robiony przez poprzedniego wlwsciciela, dlatego nie chce go ruszać
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam, jestem po wymianie uszczelniaczy, bez zdejmowania głowic i bez rozpinania rozrządu, koszt 3 tysiące, panowie znali się na rzeczy, olej przestał ubywać, nie dymi jestem zadowolony :)
Opublikowano

Ja to robiłem u siebie 2 lata temu narzedzia dorobilem:) jak ktos ma troche z mechanika stycznosci to to opanuje. Bez demontazu glowic itp.....na filmikach nie za duzo widac ale zawsze cos.



Opublikowano

No i na jednym filmie masz stwierdzenie trafiające w samo sedno - "nie wiem czy za drugim razem nie ściągałbym wałków".

Biorąc po uwagę czas jaki mi zszedł na tą robotę pracując oryginalnym AgaTOOL, gdzie te wszystkie "łyżki" masz dobrze dopasowane i przemyślane (a i tak tu się obkręci, tam zasłoni zamek, tu zeskoczy..., to przy pracy własnej roboty narzędziem... Podziwiam :-)

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Jestem w trakcie wymiany uszczelniaczy u siebie. silnik mam na wierzchu wiec decyzja jest taka ze sciagam wałki. Mam odnosnie tego takie pytanie. Czy walek ssacy demontuje razem z calym valvetronic? nic mi sie nie przestawi itp? (wiadomo ze przy montazu ustawiam walek ssacy i wydech na blokady chodzi mi tylko o sam valvetronic wzgledem walka ssacego oraz czy wyciagne to w calosci czy cos moze sie rozsypac ;) Vanos z tego co czytalem wkladam tylko na swoje miejsce nie ma znaczenia w jakim polozeniu? I czy faktycznie jest taki problem ze slizgami lancucha ktore mogą sie połamac? Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ostrożnie zdejmij, nic nie powinno się rozsypać.


Zauważcie, że o "konieczności" ściagania i regenerowania głowic N62 wspominają tylko ci mechanicy, którzy nie potrafią wymienić samych uszczelniaczy.


Niejednokrotnie ich agrumentacja jest uwłaczająca... :duh:

BMW Schnellservice

Mechanik

Elektronik

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.