Skocz do zawartości

G21 M340d - Tanzanite II


Hernandes

Rekomendowane odpowiedzi

  • 3 miesiące temu...
  • 10 miesięcy temu...

Cześć,


Gratuluje zakupu, również zdecydowałem się na M340xd ale wciąż czekam na swoją. Możesz jeszcze raz po czasie wypowiedzieć się w temacie tych foteli sportowych M ? Też je wybrałem w swojej konfiguracji ale ciągle się zastanawiam czy nie wrócić do "normalnych", zastanawiam się jak sprawdzają się na dłuższych trasach i czy sportowe fotele M mają regulacje lędźwi ?


Czy po tych kilku miesiącach jesteś wciąż zadowolony z wyboru diesla ?


Pozdrawiam,

Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Fotele po prawie 18 miesiącach oceniam dobrze. Uwaga: nie są za grosz komfortowe. Nie są tez wybitnie sportowe. Coś pomiędzy. Nie wpada się w nie i łatwo się wysiada. Są twarde. W x3 w wersji M były jednak fajniejsze - są dokładnie te same ale tam są bardziej miękkie (i maja podświetlane logo :D ).

Co do silnika, to bez niespodzianek. Mało pali, przez co zasięg jest w miarę. U mnie po 30 tys. Średnie spalanie to 8,2. 60% miasto w korkach. Żeby jechać naprawdę szybko i wyprzedzić kolumnę tirów nie trzeba się napinać. Na autostradzie na 7 biegu ma coś 1600 obrotów przy prędkości legalnej w Polsce. Przy dodaniu gazu do 160 ciągnie bardzo dobrze. Powyżej dobre beznyzyny jej odjeżdżają. Jedne łatwiej inne trudniej. Ale jednak. Tyle, że ja z takimi prędkościami to mam okazje na legalu pojeździć raz, dwa razy w roku. Zatem nie tęsknie i traktuje to jako ciekawostkę.

No i oczywiście przyzwyczaiłem się do osiągów i teraz nie robią jakiegoś mega wrażenia. Ale to zjawisko znane, tu na forum nawet bardzo. W kategoriach absolutnych osiągi są jednak super - i nawet w tym zdaniu nie trzeba dodawać: „jak na diesla”.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Ja 340d traktuję jako ideał. 5er jest dla mnie za duże, nie odnajduje się w tak dużym aucie, silnik 40d jest idealny. Relacja osiągi do spalania trudna do pobicia.

Zawsze trafi się szybszy, jeśli ktoś pokonuje mało km, pewnie lepszym wyborem będzie 340i, natomiast 340d w trasy jest idealny.

Szybki, do tego ma duży zasięg, nie dostanie zadyszki jadąc 180+, jednocześnie spali średnio zapewne 1/2 tego co benzyna.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Czy nadal można prosić o jakiś feedback? 
Mam obecnie zamówione 2.0d jednakże mocno kusi mnie okazyjne m340xd . W domu mam już mocną benzynę z napędem quatrro i jednak wole charakterystykę jazdy diesla. Po prostu benzynę muszę kręcić mocno, jak nie masz tych 4 tys rpm to owszem jedzie ale nie aż tak . A nie zawsze chce mi się dusić auto na programie S zatem po przejechaniu 50 kkm mocnym 3.0 tfsi 333 km i mając dla porównania zwinnego 2.0 tdi z 184 km z golfa gtd wole diesla 🤷‍♂️
Czy silnik z m340xd z lci różni się od pre lci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, --maly-- napisał(a):

To kup M340i które moment obrotowy ma praktycznie płaski 🙂 Audi ma do dupy te benzyny wszystkie mają mega laga i brak dołu. 

Tu i tak nie było źle. To jest auto pędzone kompresorem mechanicznym no i z lat gdy Audi = jakość . A nie jak teraz =vw 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.