Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ślicznie wyglada :cool2:

Zamówiłem sedana 340i również w Tanzanicie.

Jedynie czarny grill będzie myśle usilnie czy nie zmienić ...

89fd7c4724419b3am.jpg
  • 3 miesiące temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie w galerii masz shadow line lampy.

Dodają uroku. Tutaj chyba też się takowe znajdują

male-bmw-2.png
Opublikowano
Niestety nie mam tych reflektorów. To zwykłe laserowe. One pojawiły się w cenniku już po wyprodukowaniu. Szkoda, bo są bardzo fajne i chętnie bym je widział u siebie. Zdjęcia z ciemnego garażu są jak widać mylące.
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć,


Gratuluje zakupu, również zdecydowałem się na M340xd ale wciąż czekam na swoją. Możesz jeszcze raz po czasie wypowiedzieć się w temacie tych foteli sportowych M ? Też je wybrałem w swojej konfiguracji ale ciągle się zastanawiam czy nie wrócić do "normalnych", zastanawiam się jak sprawdzają się na dłuższych trasach i czy sportowe fotele M mają regulacje lędźwi ?


Czy po tych kilku miesiącach jesteś wciąż zadowolony z wyboru diesla ?


Pozdrawiam,

Tomek

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Fotele po prawie 18 miesiącach oceniam dobrze. Uwaga: nie są za grosz komfortowe. Nie są tez wybitnie sportowe. Coś pomiędzy. Nie wpada się w nie i łatwo się wysiada. Są twarde. W x3 w wersji M były jednak fajniejsze - są dokładnie te same ale tam są bardziej miękkie (i maja podświetlane logo :D ).

Co do silnika, to bez niespodzianek. Mało pali, przez co zasięg jest w miarę. U mnie po 30 tys. Średnie spalanie to 8,2. 60% miasto w korkach. Żeby jechać naprawdę szybko i wyprzedzić kolumnę tirów nie trzeba się napinać. Na autostradzie na 7 biegu ma coś 1600 obrotów przy prędkości legalnej w Polsce. Przy dodaniu gazu do 160 ciągnie bardzo dobrze. Powyżej dobre beznyzyny jej odjeżdżają. Jedne łatwiej inne trudniej. Ale jednak. Tyle, że ja z takimi prędkościami to mam okazje na legalu pojeździć raz, dwa razy w roku. Zatem nie tęsknie i traktuje to jako ciekawostkę.

No i oczywiście przyzwyczaiłem się do osiągów i teraz nie robią jakiegoś mega wrażenia. Ale to zjawisko znane, tu na forum nawet bardzo. W kategoriach absolutnych osiągi są jednak super - i nawet w tym zdaniu nie trzeba dodawać: „jak na diesla”.

  • Lubię to 1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja 340d traktuję jako ideał. 5er jest dla mnie za duże, nie odnajduje się w tak dużym aucie, silnik 40d jest idealny. Relacja osiągi do spalania trudna do pobicia.

Zawsze trafi się szybszy, jeśli ktoś pokonuje mało km, pewnie lepszym wyborem będzie 340i, natomiast 340d w trasy jest idealny.

Szybki, do tego ma duży zasięg, nie dostanie zadyszki jadąc 180+, jednocześnie spali średnio zapewne 1/2 tego co benzyna.

Audi A4 2.0Tq /CompSport stage 1/

BMW F20 /CompSport stage 1/ - było

BMW G21 318d - jest

  • 1 rok później...
Opublikowano

Czy nadal można prosić o jakiś feedback? 
Mam obecnie zamówione 2.0d jednakże mocno kusi mnie okazyjne m340xd . W domu mam już mocną benzynę z napędem quatrro i jednak wole charakterystykę jazdy diesla. Po prostu benzynę muszę kręcić mocno, jak nie masz tych 4 tys rpm to owszem jedzie ale nie aż tak . A nie zawsze chce mi się dusić auto na programie S zatem po przejechaniu 50 kkm mocnym 3.0 tfsi 333 km i mając dla porównania zwinnego 2.0 tdi z 184 km z golfa gtd wole diesla 🤷‍♂️
Czy silnik z m340xd z lci różni się od pre lci?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To kup M340i które moment obrotowy ma praktycznie płaski 🙂 Audi ma do dupy te benzyny wszystkie mają mega laga i brak dołu. 

Opublikowano
3 minuty temu, --maly-- napisał(a):

To kup M340i które moment obrotowy ma praktycznie płaski 🙂 Audi ma do dupy te benzyny wszystkie mają mega laga i brak dołu. 

Tu i tak nie było źle. To jest auto pędzone kompresorem mechanicznym no i z lat gdy Audi = jakość . A nie jak teraz =vw 

  • 1 rok później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W dniu 11.12.2023 o 08:23, Crasher napisał(a):

Czy nadal można prosić o jakiś feedback? 
Mam obecnie zamówione 2.0d jednakże mocno kusi mnie okazyjne m340xd . W domu mam już mocną benzynę z napędem quatrro i jednak wole charakterystykę jazdy diesla. Po prostu benzynę muszę kręcić mocno, jak nie masz tych 4 tys rpm to owszem jedzie ale nie aż tak . A nie zawsze chce mi się dusić auto na programie S zatem po przejechaniu 50 kkm mocnym 3.0 tfsi 333 km i mając dla porównania zwinnego 2.0 tdi z 184 km z golfa gtd wole diesla 🤷‍♂️
Czy silnik z m340xd z lci różni się od pre lci?

dokładnie m340i nie trzeba kręcić 🙂 

male-bmw-2.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.