Skocz do zawartości

No I mam wirusa ....w 540 ix


Bartolini 1978

Rekomendowane odpowiedzi

No i stało sie . Wytrzymałem miesiąc po zakupie i zawirusowałem maszyne . ( nie covid)

Nie będę pisał gdzie i jak i ile ( nie chce smietnika zrobić z tematu )


Co moge powiedsieć

1) nailepiej zainwestowane złotówki w ostatnich latch ( nie licząć motocykla :D )

2) Samochód nie jezdzi a lata :shock:


Kilka prób od 100 do 200 10 sekund

od 60 do 240 urwane 5 sekund

blokada predkości 0ff efekt 285 km/h myśle ze pod 300 ( licznikowe ) dojdzie ale brakło mi drogi w Niemczech


Naprawde warto zrobić dobry program . Nie na maxa ale w ładnym wykresem bez skoków spadków .

Nie będę pisał o spalaniu bo nie po to zrobiłem program i kupiłem taki model aby zastanawiać sie czy pali 14 czy 16 ( ostatnio w DDR 19.8 :wink: )


a jakie wasze odczucia po programie w waszych maszynach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h). Już na fabrycznym programie samochód nie należał do zawalidróg, ale po chipie jest zdecydowanie lepiej (w sumie zdziwiłbym się gdyby było inaczej). Ładnie ciągnie od samego dołu i o to chodziło w całej zabawie, żeby auto miało więcej wigoru. Wiadomo, że nie jest to M-ka, ale czuć, że jest do dyspozycji większa moc niż seryjnie generowana. Nie czuć takich braków mocy przy wyższych prędkościach - wciskasz gaz i G30 chętnie przyspiesza niezależnie od tego czy na zegarach widnieje 100 czy 150km/h. Operację polecam szczególnie tym, którzy nie do końca trafili z silnikiem, a zanim wejdą w V8 chcą jeszcze chwilę swoją 540-tką pojeździć z uśmiechem na twarzy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h).

 

Masz wiedzę czy przy wgrywaniu nowego programu muszą rozwiercać sterownik ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h).

 

Masz wiedzę czy przy wgrywaniu nowego programu muszą rozwiercać sterownik ?

 

Co prawda sterownik został wyciągnięty z auta na biurko, ale nie widziałem tam żadnej wiertarki, więc wiercenia nie było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Od dawna nie rozwiercamy już sterowników. W najnowszych sterownikach np typu MG1CS003 jaki znajdzuje się w 540i idzie spokojnie po OBD w autach po gwarancji , w na stole( biurku :twisted: ) w autach na gwarancji , żeby zminimalizować ryzyko zauważenia softa przez ASO

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.