Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

No i stało sie . Wytrzymałem miesiąc po zakupie i zawirusowałem maszyne . ( nie covid)

Nie będę pisał gdzie i jak i ile ( nie chce smietnika zrobić z tematu )


Co moge powiedsieć

1) nailepiej zainwestowane złotówki w ostatnich latch ( nie licząć motocykla :D )

2) Samochód nie jezdzi a lata :shock:


Kilka prób od 100 do 200 10 sekund

od 60 do 240 urwane 5 sekund

blokada predkości 0ff efekt 285 km/h myśle ze pod 300 ( licznikowe ) dojdzie ale brakło mi drogi w Niemczech


Naprawde warto zrobić dobry program . Nie na maxa ale w ładnym wykresem bez skoków spadków .

Nie będę pisał o spalaniu bo nie po to zrobiłem program i kupiłem taki model aby zastanawiać sie czy pali 14 czy 16 ( ostatnio w DDR 19.8 :wink: )


a jakie wasze odczucia po programie w waszych maszynach

Opublikowano
Wiadomo ile koni udalo sie po tym programie wyciagnac?

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

  • 1 miesiąc temu...
  • Moderatorzy
Opublikowano
Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h). Już na fabrycznym programie samochód nie należał do zawalidróg, ale po chipie jest zdecydowanie lepiej (w sumie zdziwiłbym się gdyby było inaczej). Ładnie ciągnie od samego dołu i o to chodziło w całej zabawie, żeby auto miało więcej wigoru. Wiadomo, że nie jest to M-ka, ale czuć, że jest do dyspozycji większa moc niż seryjnie generowana. Nie czuć takich braków mocy przy wyższych prędkościach - wciskasz gaz i G30 chętnie przyspiesza niezależnie od tego czy na zegarach widnieje 100 czy 150km/h. Operację polecam szczególnie tym, którzy nie do końca trafili z silnikiem, a zanim wejdą w V8 chcą jeszcze chwilę swoją 540-tką pojeździć z uśmiechem na twarzy.
Opublikowano
Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h).

 

Masz wiedzę czy przy wgrywaniu nowego programu muszą rozwiercać sterownik ?

  • Moderatorzy
Opublikowano
Odczucia mam bardzo pozytywne, 420KM i 600Nm daje już jakaś frajdę z jazdy, choć umówmy się, że seria 5 to kompromis pomiędzy luksusem, a sportem - to nigdy nie będzie ani Rolls-Royce ani Ferrari, raczej coś pomiędzy. Samochód mimo, że waży z kierowcą 2 tony (byłem na wadze) nabrał po zawirusowaniu jakiejś takiej lekkości, zwinności, poprawiła się dynamika jazdy i oczywiście poprawiły się osiągi (przyspieszenie 0-100 4.1s, prędkość maksymalna wzrosła do licznikowych 305km/h aczkolwiek opony z indeksem prędkości Y jeszcze nie wydawały charakterystycznego dźwięku, więc realnie jakieś 285-290km/h).

 

Masz wiedzę czy przy wgrywaniu nowego programu muszą rozwiercać sterownik ?

 

Co prawda sterownik został wyciągnięty z auta na biurko, ale nie widziałem tam żadnej wiertarki, więc wiercenia nie było.

  • 2 tygodnie później...
  • Zarejestrowani
Opublikowano
Od dawna nie rozwiercamy już sterowników. W najnowszych sterownikach np typu MG1CS003 jaki znajdzuje się w 540i idzie spokojnie po OBD w autach po gwarancji , w na stole( biurku :twisted: ) w autach na gwarancji , żeby zminimalizować ryzyko zauważenia softa przez ASO

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.